Gå til innhold
Hundesonen.no

Blikjent-grille-prate-telttur-sonentreff til sommeren?


Recommended Posts

Når dere melder dere på, kan dere sende meg en pm i tillegg? Gjerne med litt info om navnet ditt, evt. nicname her på sonen, hva slags hund du har osv. Ingen tvang, bare kjekt å vite hvem som kommer. :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Beklager, har ikke sett svarene før nå. :icon_confused:

Ikke mange enda nei, men håper på mange flere!

Vi utsetter påmeldingsfristen til 01.07. og håper at flere melder seg på!

Sett i gang folkens!! :P:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var skikkelig stressa jeg nå, har veldig lyst nedover, men vil ikke dra ålene. Så må overtale noen til å bli med meg og den første fristen var jo nå den 1 juni, ikke sant? Vart litt lettet over at den var utsatt, da har jeg litt bedre tid. Hvor mange er det som har meldt seg på? antall? håper virkelig på å få bli med :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til nemo:

Er det ikke mulig å få komme for folk som ikke har meldt seg på? Jeg tror jeg kan få med meg flere, men det blir kanskje bestemt mere en uke i forveien. Det opplever hvertfall jeg, at det ville vært enklere å få med flere hvis de fikk ta det litt mer på sparket :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL jeg kan ikke rende hen til vildt fremmede, siden jeg ikke kender nogen her :)

LB_Shira skal jo nedover fra Bergen, kanskje dere kan kjøre sammen? ;)

Til nemo:

Er det ikke mulig å få komme for folk som ikke har meldt seg på? Jeg tror jeg kan få med meg flere, men det blir kanskje bestemt mere en uke i forveien. Det opplever hvertfall jeg, at det ville vært enklere å få med flere hvis de fikk ta det litt mer på sparket :rolleyes:

Det er helt i orden, men da må man ordne skyss helt inn selv. Det er eneste grunnen til at vi har påmelding. For viss det blir mange som ikke kjører selv, må jeg skaffe annen skyss det siste stykket inn.

Men, bortsett fra det, så er det bare å komme for hvem som helst! ;)

Veldig fint hvis dere gir et pip om dere kommer, bare så vi vet sånn ca. :rolleyes:

Torunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott tiltak! Skal absolutt prøve å få med meg dette! :P

Kjærsten min er fra Krokstadelva da, men han flytter hit til meg før dette skjer.... Der forsvant den overnattingsplassen liksom! :lol: Men telt er bra! Jeeeepp! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å nå dette stedet med buss eller noe sånt?

Nei, man kommer ikke inn med buss. Det er ca 8km. innover som det ikke går buss. Men jeg kan være behjelpelig med å kjøre litt hvis det ikke blir for mange turer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man kommer ikke inn med buss. Det er ca 8km. innover som det ikke går buss. Men jeg kan være behjelpelig med å kjøre litt hvis det ikke blir for mange turer. :)

Hvis det er mange som må kjøres det lille siste stykket, så kan jo jeg være litt til hjelp når jeg har komt frem og tømt bilen.

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...