Gå til innhold
Hundesonen.no

Blikjent-grille-prate-telttur-sonentreff til sommeren?


Recommended Posts

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar
Så flott at så mange har lyst!

Jeg skal ta en ringerunde på mandag, eller over påsken for å undersøke litt transportmuligheter. :ahappy:

Igjen; flott tiltak av deg, håper mange har mulighet til å komme :ahappy: Jeg bor jo ikke så veldig langt fra Drammen, men kollektivt er det likevel vanskelig.... Med mindre et under skjer da, så jeg er lappen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyss ordner seg altids! :P

Jeg tenkte litt på mat, men det er nesten noe man må ta med selv. Litt brødmat og grillmat klarer seg fint. Lille meg har ikke mulighet til verken å ha kiosk, eller lage mat til mange. (håper vi blir veldig mange :rolleyes: )

Men har dere noen forslag/ønsker til ting å gjøre/finne på den helgen? Det være seg leker, aktiviteter osv.

Alle forslag mottas med takk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia deg og lappen :closedeyes: Jeg og Aron slenger oss med ibilen hvis det blir plass og hvis(NÅR) du får lappen :P

Plass er det nok av, er værre med lappen :closedeyes: Så hvis alt ordner seg så må du og Aron bare sitte på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst å være med :P Visst jeg ikke er opptatt den helgen, og har penger kommer jeg gjerne nedover. Mamma sa jeg kunne ha den ene bilen :P Kan hende jeg tar med meg en vennine eller noe, så jeg slepper å reise hele veien ålene, visst mamma å de ikke skal på "ferie" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble først veldig entusiastisk, men når jeg så at det ble august og bare få uker før jeg har termin så blir det vel kanskje litt usikkert om vi blir med... :P

Men kjempebra tiltak! Har 2 stk hunder som hadde storkosa seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus

Utenfor Drammen? Ja, da er det ganske god sjans for meg og bikkja mi. Kanskje ta litt telttrening for jeg lurer egentlig på om jeg får bikkjetateret mitt inn i telt... Haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En liten oppdatering.

Jeg sendte mail til netbuss ang. priser på leie av buss (hvis vi blir mange), men har fortsatt ikke fått svar. Sendte mailen før påske. <_<

Vi tar også gjerne imot forslag til aktiviteter osv. :happy:

Hilsen oss i Team Golden. :hund_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Nemo: Tusen takk for kjempefint engasjement! Dette høres moro ut, og vi vil gjerne være med :)

Alle: skal man ta med seg menn/kjærester på dette?:D

Jeg ser for meg en helg med meg og min hund og nye bekjentskaper jeg. Gubben får passe hjemmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering.

Jeg sendte mail til netbuss ang. priser på leie av buss (hvis vi blir mange), men har fortsatt ikke fått svar. Sendte mailen før påske. <_<

Vi tar også gjerne imot forslag til aktiviteter osv. :happy:

Hilsen oss i Team Golden. :hund_01:

Hvor tenkte du bussen evt skulle gått fra? :)

Alle: skal man ta med seg menn/kjærester på dette?;)

Kan man ikke velge selv? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for ros. :blush:

Man bestemmer selv om man vil ta med seg noen. Men jeg tenkte litt på at barn kanskje ikke har noe der å gjøre? Blir masse å holde styr på kanskje? Hva mener dere?

Bussen går evt. fra Krokstadelva tenker jeg. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for ros. :blush:

Man bestemmer selv om man vil ta med seg noen. Men jeg tenkte litt på at barn kanskje ikke har noe der å gjøre? Blir masse å holde styr på kanskje? Hva mener dere?

Bussen går evt. fra Krokstadelva tenker jeg. :happy:

Så lenge eierne( :) ) har styr på ungene har ikke jeg noe å si på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...