Gå til innhold
Hundesonen.no

Blikjent-grille-prate-telttur-sonentreff til sommeren?


Recommended Posts

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar
Så dumt! Men slik er vel sommeren, med mye stevner og utstillinger.

Men vi skal være der fra fredag til søndag, så man kan jo ta bare en overnatting hvis man får det til og da?

Dere har valgt den helga der et av de populære utstillingene er. Så hadde dere bare forskyvet det en helg så hadde det hvert mye enklere. Jeg stiller ikke hund engang,men skal på NKK Bjerke, kun for å se da det er "stort".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått svar på om vi får byttet helgen enda. Men, hvis hytten er opptatt da, kan vi bare finne et annet sted i skogen.

Alle som vil kan være med! Kjener dere noen med hund, så ta de med.

"men er det mulighet for å leie hytte der?

Jeg er allergisk(kremt) mot telt tongue.png"

Det er 2 hytter med en del sengeplasser der. Men det blir jo veldig fullt med hunder, så vi må isåfall bare stokke litt etterhvert. Men det ordner seg nok med sengeplass for de som er veldig allergiske mot telt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig fristet! :ahappy: Men jeg aner ikke hvordan i huleste jeg skal komme meg dit.

Så bli fristet og bli med da! Ikke værre enn det! :rolleyes:

Tog til Mjøndalen utenfor Drammen. Så ordner vi nok noe derfra. Når det nærmer seg, så må jeg finne ut ca hvor mange så kommer så får vi se litt på transport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går tog til Drammen ja. Men dere kan hoppe av i Mjøndalen, rett før. Nei, jeg fikk vite her nå at det stopper ikke her i Mjøndalen. Da må vi tenke litt annerledes. Blir vi mange nok, kanskje vi kan leie buss inn? Bare tenker høyt her jeg nå, vet ikke om de tar med hund.

Men man kan jo også kjøre sammen hvis det er noen med bil som skal samme veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er med. passer supert med den helgen der for oss.

Men vi kjem i fra bergen, og må tenke en god del på transport.. blir jo tog over til en eller an plass, og så blir det vel videre der i fra igjen.... eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vill også være med hihi :ahappy:

hmm jeg tror vi har en noen plasser i pappa sin van.. og jeg vet at han kjører hihi

det er jo kjempe nærme for meg i tillegg

:lol:

Kanskje vi i så fall kan sitte på med dere fra Drammen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Oppvarming og nedtrapping kan være bare vanlig rolig gåing i 15 min 😊
    • Har du ikke kapasitet til en jaktlabbe så har du nok ikke kapasitet til en flat heller. Vil vel si det er den mest krevende av standard-variantene, og etter å ha vært nærmeste nabo til en understimulert flat litt for lenge, så vil jeg si at dette ikke er en rase man skaffer seg om man ikke har både høy kapasitet og langt over middels interesse for hundetrening.
    • Takk for tips! Var vel egentlig den konklusjonen vi kom fram til og. Jaktlabradoren blir nok litt for mye hund. Har trent mye lydighet med huskyen vår, noe som er krevende da hun er lite mat/leke-motivert og mye ufokusert. Men det er utrolig gøy når de klarer det! Så en hund med litt mere fokus hadde vært å foretrekke i hvertfall😅 ser for meg at "flatten" hadde vært en fin mellomting! Litt vilter og ufokusert hund er en morsom utfordring!
    • Hvis du har begrenset kapasitet tenker jeg at jeg ville gått for en standard-variant, ikke jaktvariant av retriever. Flat er også mer energisk og noe mindre fokusert treningsmessig. Men alle retrieverene du nevner er gode kandidater og mye smak og behag som vil styre der.
×
×
  • Opprett ny...