Gå til innhold
Hundesonen.no

Blikjent-grille-prate-telttur-sonentreff til sommeren?


Recommended Posts

Jeg lurer på hvor stor interessen er for å ta en blikjent-grille-prate-telttur-sonentreff til sommeren?

Jeg ser det for meg, masse telt, masse hunder og masse folk å prate hund med. :) Men vi burde hatt det på en øde plass, så vi kunne blåst bare "litt" i båndtvangen. :rolleyes:

Neida, i første omgang tenkte jeg å finne ut om interessen er stor nok. Blir vel mest sannsynlig i Finnemarka et sted, men det er noe vi kan diskutere etterhvert hvis det blir noe av.

Så, hva sier dere folkens, blir dere med? Skal vi på tur, eller skal vi på tur! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Høres utrolig artig ut! Et skikkelig treff, gjerne over en helg :) Problemet er bare å finne en plass hvor flest mulig soniser kan komme seg til. Vi er jo spredd over hele Norge liksom.. Men jeg tror det er flest av oss på Østlandet, så kanskje der omkring? Lett å komme seg dit med tog fra f.eks Bergen (som jeg da må), Stavanger, Trondheim osv..

Håper på stor interesse! Dette hadde det vært gøy å fått til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå jobber hjernen min på høygir her. Ser for meg å ha noen små konkuranser for gøy. Eggeløp med hund, snurre rundt hunden 10 ganger , så gå rett frem osv.

Men man kan jo ikke finne en plass som er i nærheten av alle. Forslag til sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå jobber hjernen min på høygir her. Ser for meg å ha noen små konkuranser for gøy. Eggeløp med hund, snurre rundt hunden 10 ganger , så gå rett frem osv.

Men man kan jo ikke finne en plass som er i nærheten av alle. Forslag til sted?

Sekkeløp og bowling med hund er også gøy :)

Stemmer for et sted på østlandet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi i Team Golden (jeg og ei veninne med 2 golden) bestemt at det blir helgen 27-29 juni. :D (stedet er bestilt) Stedet blir Dobletjernstua ved Ulevann. Ca 8 km fra Krokstadelva. (utenfor Drammen) På hytta er det overnatting til noen, hvis hundene går bra overens, ellers er det flotte muligheter for å sette opp telt utenfor. Det ligger ved vannet, og er et kjempefint sted! Hvis det blir mange uten bil får vi kjøre sammen, eller jeg får ta et par turer ekstra (mot litt bensinpenger).

Hvordan høres dette ut? Send meg en pm med litt opplysninger ved interesse. :)

Vi i Team Golden gleder oss veldig masse, og håper så mange så mulig kan delta så dette blir en suksess! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går tog til Mjøndalen, på andre siden av elven her. Buss stopper rett i nærheten av hjemmet mitt. Jeg kan og være behjelpelig med noe transport. :) Ting har en tendens til å ordne seg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt! Men slik er vel sommeren, med mye stevner og utstillinger.

Men vi skal være der fra fredag til søndag, så man kan jo ta bare en overnatting hvis man får det til og da?

NKK Bjerke er jo en av de store stevnene, og mange som skal dit garantert. Så lettere å få med folk om man legger det til en annen helg egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...