Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur i mandag (10. mars) HASTER


Mirai

Recommended Posts

Eller, haster ikke, men bare for å få folk inn i tråden :ahappy:

Ferdig på jobb klokka ett i morgen, er det noen som kunne tenke seg å gå tur etter klokka to, og før det er mørkt? :) Tønsbergområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med! :ahappy: Har desverre ikke bil i morgen, men bor på Nordre Eik hvis dere er interessert i å gå tur i nærheten? Eller en plass som er lett tilgjengelig via buss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi si klokka to på Eik, da? Sånn at Pips også kan være med.. men hvor på Eik skal vi møtes da, Nordre Eik kan jo være så mangt :ahappy:

Camilla: Det er jo ingen gjesteliste, hihi. Bare å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg dukker opp hvis jeg rekker det. Må i så fall kjøre fra Larvik, men vil vil VIL møte flere hundemennesker.

Var Mona i Larvik igår Søndag? Jeg så 1 stk Stor Ragg og 1 stk Blond Jente ved stasjonen/storgata...og lurte litt, mente det lignet et bilde jeg hadde sett ;-) Jeg kjørte bil ellers hadde jeg nok stoppet og hilst, men skulle opp til klubben for å gå tur.

Nordre Eik som... Rundkjøringa på Hortensveien? Lærerskolen? eller lenger inne? (kjekt å unngå bomringen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg har havnet midt oppi en liten krise, så jeg kan dessverre ikke bli med på tur likevel.. :ahappy:

Håper jeg kan bli med på tur en annen dag, har veldig lyst til å treffe andre hundefolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...