Gå til innhold
Hundesonen.no

Dekken, gensre osv.


Baby

Recommended Posts

Noen som har link til nettbutikk som selger fine dekken og sånt?

Jeg er ikke ute etter noe unyttig dill, men litt stilige gensre og sånt. Gjerne hettegensre. Når jeg uansett skal ha genser til de, hvorfor ikke ha noe stilig liksom. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordel om du kan prøve de på hunden ja.. :lol:

Har selv brent meg noen ganger på nettgreier. Small i en butikk = Extra Large i en annen butikk... Har et par Xtra Large (trodde jeg tok skikkelig i jeg!) fra USA som hadde passet til en middels stor katt. :? Og passform varierer jo mye også. Og strech-evnen til ulike garn/ stoffer. Ikke så lett å gjette. :lol: Med mindre du finner noe beregnet på ca samme rase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, det er amatør dekken da :) Jeg bare hadde en firkant med fleece, så sydde jeg inn kantene og satt på "lukkere" der pilene er, men for dere med hannhund er ikke pil nr.2 lukker ideel, for da blir dekkenet nedpissa, derfor er dette egentlig Nena sitt som også er lengre i lenden, så at dekkenet går nedover rompa til Oscar er bare fordi han er kort :)

dekken.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lagde også dekken til Vicky for lenge siden... :) da var hun valp... rosa utenpå, og foret med flis inni, også rosa sløyfer på sidene :) skal se om jeg finner det så skal jeg ta bilde av det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha dekken til Diego, vil ha masse fine halsbånd også.

Men nytter ikke med den pelsen hans..

Har jeg vagt feil hund? :? :) Hehe.

jeg ååå! Jeg blir nok nødt for å shave lunah for at jeg kan kjøpe fine halsbånd til a. moahahahah :)

Men det er mer økonomisk å ha en langhåra hund da :P hvis ikke hadde jeg vell hatt 8650630545 forskjellige halsbånd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ååå! Jeg blir nok nødt for å shave lunah for at jeg kan kjøpe fine halsbånd til a. moahahahah :P

Men det er mer økonomisk å ha en langhåra hund da :P hvis ikke hadde jeg vell hatt 8650630545 forskjellige halsbånd :)

Enig.. Er mer økonomisk.. :)

(Prøver å si det til meg selv hver gang jeg blir frustret over pelsen til Diego. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...