Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff nå mot våren?


MegaMarie

Recommended Posts

Skjedd mye siden sist jeg var med på treff ja :ahappy:

Nå kunne det kanskje blitt noe når det snart blir vår og været snart stråler her!

Forslag til hvor?

Kanskje vi kunne tatt uti April en gang?

Er litt mye som skjer i Mars...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også masse med sne i byen, og en stor indhegnet gammel parkeringsplads i øjeblikket som jeg kan slippe hundene på, så de koser sig rigtig meget i sneen.

Jeg har svært ved at finde en dato før april, men måske sidste weekend i marts, men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag d. 20 april ser indtil nu fin ud for mig, og vi kan jo tage en tur i Nipedalen, men bare sørge for at tilpasse det bustider :)

Men da sier vi Søndag 20april i Nipedalen.

Når passer det å treffes der for deg som tar buss??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da sier vi Søndag 20april i Nipedalen.

Når passer det å treffes der for deg som tar buss??

Nu sætter du store forventninger til mig om at finde bus :)

men kan huske fra sidst at den går en gang i timen.

Må checke busplanen.

Edit: Nu har jeg set busplanen, er ikke 100% sikker, da jeg kun kan søge tider 1 uge frem, men så at bussen går fra byen kl.09.56 og er fremme kl10.16 eller jeg kan tage bus kl 11.03 og være fremme kl. 11.21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

20 April passer for de fleste her ser det ut som =)

27 passet ikke for noen nesten, konfirmasjon her osv og jeg skal være hestepasser da siden heste eieren skal konfirmeres ;)

Nipedalen høres fint ut det, men var det ikke noen som var redd forje gang for å slippe hunden osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 April passer for de fleste her ser det ut som =)

27 passet ikke for noen nesten, konfirmasjon her osv og jeg skal være hestepasser da siden heste eieren skal konfirmeres ;)

Nipedalen høres fint ut det, men var det ikke noen som var redd forje gang for å slippe hunden osv?

Det var vist mig du tænkte på, da jeg ikke ønskede at have Einstein i vandet i frostgrader, for han er en bade leif.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjører man for å komme til Nipedalen da?

*siddis i Bergen* :D

Jeg er ikke så flink til å forklare hvor man skal kjøre, men jeg prøver no.

La oss si at du kommer fra loddefjord. da kjører du ut på motorveien mot Bergen.

Så tar du av rett før bompengen (huske ikke hva som stod på skiltet).

Og her er en link til vegvesen sin side med kart : Kart fra loddefjord til nipedalen

Når du kommer til der hvor bussen snur så kjører du ned til en parkeringsplass med grus.

Jeg fulgte bare etter bussen sist jeg var der. he he he :no:

Håper jeg var litt til hjelp :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humm.. nå bor jeg i sentrum så.. men skal nå se om jeg ikke klarer å finne frem, tar kanskje med meg samboeren min, han er fra Bergen og litt bedre kjent enn meg, mildt sagt :ahappy:

Får ikke linken til å funke.. dvs, jeg får bare opp et norgeskart.

Ellers kan i føle bag bussen dertil, eller tage bussen som jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å virke helt blåst, siden jeg har bodd i denne byen i 2,5 år, men hvor ligger Nipedalen, og hvilke busser går det dit? :)

Jeg kan fortælle dig om busnummeret når vi kommer nærmere datoen, men der går kun en bus dertil fra centrum :)

Den går 1 gang i timen.

Skal selv med bussen derop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det :)

Hvis ikke så kjører jeg jo!

Søndag 20. april blir forøvrig Bea et år gammel, så vi kan jo si at dette er bursdagsfesten hennes :P

:icon_redface: Da må jo vi grille litt. Hvis det er fint vær.

Eller ta med oss noe godt å tygge på.

Vi gleder oss til treffet :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...