Gå til innhold
Hundesonen.no

Min ventetråd


Miriam

Recommended Posts

Jeg kom også på at jeg helst styrer unna navn som slutter på -a, jeg vet ikke helt hvorfor...

Enig!

Jeg tror jeg er svak for navn som slutter på a, for når jeg skulle lage en liste med eventuelle navn til valpen som sambo skulle få se på så var det jo nesten BARE a-endinger der jo! Og MANGE som var veeeldig lik "Emma" som bikkje nr. 1 heter. Men heldigvis så blir nok valpen kalt "My" - ulikt Emma og passer godt til frøkna.

Av en eller annen uviss grunn så er jeg ingen fan av navn som slutter på a. Nå merker jeg forøvrig ulempen med å ha jobbet som instruktør en stund, en del av navnene er liksom litt "oppbrukt" og gir assosiasjoner som ikke nødvendigvis er utelukkende positive :ahappy:

Jeg funderer mye på Katie akkurat nå... Og smaker litt på forskjellen mellom Jazzy og Josie, det er likt, men... Hmm... Grace har jeg lagt fra meg, det får heller bli til neste hund (om mange år), evt. Jolene er også pent, og kunne sikkert passet, men det blir for likt Josie igjen. Lucy kan også funke...

Edit: Rettet litt her og der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 385
  • Created
  • Siste svar
Av en eller annen uviss grunn så er jeg ingen fan av navn som slutter på a. Nå merker jeg forøvrig ulempen med å ha jobbet som instruktør en stund, en del av navnene er liksom litt "oppbrukt" og gir assosiasjoner som ikke nødvendigvis er utelukkende positive :lol:

Jeg funderer mye på Katie akkurat nå... Og smaker litt på forskjellen mellom Jazzy og Josie, det er likt, men... Hmm... Grace har jeg lagt fra meg, det får heller bli til neste hund (om mange år), evt. Jolene er også pent, og kunne sikkert passet, men det blir for likt Josie igjen. Lucy kan også funke...

Edit: Rettet litt her og der

:shocked::) BagherA liker deg ikke lenger! <_< :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt sansen for a-endingene jeg heller og se hva jeg havnet opp med :lol:

Men Jennie, assa jeg tenker da på den norske utgaven av navnet, mere som Jenni i uttalen, tror kanskje jeg har glemt å si det :) Eller vil damen (hehe ja du Miriam) være fryktelig international og MÅ ha engelske navn :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt sansen for a-endingene jeg heller og se hva jeg havnet opp med :)

Men Jennie, assa jeg tenker da på den norske utgaven av navnet, mere som Jenni i uttalen, tror kanskje jeg har glemt å si det :D Eller vil damen (hehe ja du Miriam) være fryktelig international og MÅ ha engelske navn :ahappy:

Pft. Uansett hva hun skal hete, så skal det være med engelsk uttale :closedeyes: Det er ikke bare fordi jeg liksom skal være så international og ha et engelsk navn, men jeg er en del på engelskspråklige forum, og da er det kjekt å ha et navn som de også kan uttale :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pft. Uansett hva hun skal hete, så skal det være med engelsk uttale :closedeyes: Det er ikke bare fordi jeg liksom skal være så international og ha et engelsk navn, men jeg er en del på engelskspråklige forum, og da er det kjekt å ha et navn som de også kan uttale :lol:

*LER HØYT* Det er kanskje den dårligste unnskyldningen jeg har hørt, EVER!! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LER HØYT* Det er kanskje den dårligste unnskyldningen jeg har hørt, EVER! :)

Pass deg nå, jeg kan finne på å bli fornærmet her :ahappy: Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg vil ha et engelskklingende navn til mine hunder. Det er vel en dille jeg har eller noe :D Jeg fikk jo et forslag om Else... Og det hadde jo blitt fint på et engelsk forum. "Hei, dette er den nye valpen min; 'Annet'" :lol::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fant jeg noen navn på amerikanske jazzartister... Her er en annen oversikt... Blir snart litt (mer) tullete i huet hvis jeg ikke klarer å bestemme meg snart :)

Æ'kke Stitch guttenavn da?

Pøver å overtale gubben i huset at broren til Miriam sin belgertuppe skal hete Stitch :rolleyes:

Stitch er et guttenavn, ja :lol: Det var derfor Lilo ble foreslått til min veslefrøken :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey, nå er NormA fornærmet også <_< Nå kommer vi ikke på besøk mer tenk *flir*

Av de nye alternativene likte jeg Lilo (det er et jentenavn!) og Jennie :ahappy:

Edit: Ivie fra den ene linken din var jo også fint egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Æ'kke Stitch guttenavn da?

Pøver å overtale gubben i huset at broren til Miriam sin belgertuppe skal hete Stitch :rolleyes:

DET synes jeg gubben din skal gå med på......... jeg er helt sikker på at Stitch ville kle en liten sort belgertott...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass deg nå, jeg kan finne på å bli fornærmet her :) Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg vil ha et engelskklingende navn til mine hunder. Det er vel en dille jeg har eller noe :ahappy: Jeg fikk jo et forslag om Else... Og det hadde jo blitt fint på et engelsk forum. "Hei, dette er den nye valpen min; 'Annet'" :D:P

Else? :lol: kanke kalle bikkja di for Else... Lita het Twistha når hun kom til meg, blir akkurat det samme, kan ikke hete sånt..

Men at du har en dille på det er jo noe heeelt annet enn den andre unnskyldninen din, som jeg forøverig fniser litt av enda :P

og Jennie :P

:P

Hva med Kylie? Cammie? Belli? Bonnie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...