Gå til innhold
Hundesonen.no

Min ventetråd


Miriam

Recommended Posts

  • Svar 385
  • Created
  • Siste svar
Lakris! :P

Synes at Bonnie, Ella, Molly og Lucy høres ut som gamle tanter ;)

Lakris passer jo godt til fargen :P

Hvis valpen får et av de navnene så blir hun jo oppkalt etter en bluesartist, Ella Fitzgerald, f.eks. som er en av mine "all time favorites".

Stemmer sterkt imot Grace *ler*

Stemmer veldig for Lily eller Ella

Stemmer litt imot Molly, har allerede en Mollybelger (søsteren til Kia)........

Bonnie *ler* Bonnie er airdaleterrier *Fnis*

Myggen

Mille

Q (kju)

Har man nevnt Juba?

Dum og deilig Juba jubaaaaaaaaaa

åsså en morsom en fra mitt veldig private reportoar - IKKE

he he he he

:P Juba var dritkult :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alternativene dine liker jeg Lakris :P Ella har vi jo allerede en av på forumet, så da forbinder jeg det med den tolleren...

Ellers var jo BPs Juba-alternativ bra *ler*

Ja, jeg tenkte litt på det med Ella her inne fra før... Så jeg får se... Det var jo en del sånne hensyn jeg tok med i elimineringen, f.eks. har jo Marianne en Lita, og det er jo greit å unngå forvirring. Jeg hadde Betty oppe til vurdering og, men det er jo også en bruker på sonen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenkte litt på det med Ella her inne fra før... Så jeg får se... Det var jo en del sånne hensyn jeg tok med i elimineringen, f.eks. har jo Marianne en Lita, og det er jo greit å unngå forvirring. Jeg hadde Betty oppe til vurdering og, men det er jo også en bruker på sonen :P

Da stemmer jeg for Juba, eventuelt Lakris ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så: Lista, i tilfeldig rekkefølge:

1. Grace (sorry, BP :P)

2. Lily

3. Lucy

4. Lakris

5. Molly

6. Bonnie

7. Katie

8. Jazzy

9. Ella

10. Carly

Molly høres veldig tantete ut, sorry... Og Bonnie og. Dette skal jo være en grasiøs og sprek belgersak, ikke noe halvdødt... Kan jo likegjerne kalle henne Koma da ;)

Lakris syntes jeg var litt tøft... Og Katie må jo passe til en mørkhåret skjønnhet. Lucy (in the sky with diamonds) er jo fint det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly høres veldig tantete ut, sorry... Og Bonnie og. Dette skal jo være en grasiøs og sprek belgersak, ikke noe halvdødt... Kan jo likegjerne kalle henne Koma da :P

Lakris syntes jeg var litt tøft... Og Katie må jo passe til en mørkhåret skjønnhet. Lucy (in the sky with diamonds) er jo fint det og.

Ja, jeg skal være enig med deg i det med Molly og Bonnie ;) Lakris er kult, men jeg vet ikke hvor kul jeg kommer til å føle meg når jeg står på Ekebergsletta og roper "Laaakriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!" *ler*

Ellers liker jeg Katie, og Lucy også forsåvidt, men jeg liksom ikke helt overbevist allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer også for Lakris og som nummer 2 Juba.

Trust me, du kommer aldrig til at lyde så dum som min veninde og jeg når vi kaldte på vores hunde, og vi gik sammen ca 3-5 gange om ugen.

Hendes gamle hund hed Albert og jeg har jo Einstein så det blev jo Albert Einstein, og folk gloede dumt på os.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Ukei......... Nå føler jeg trang til å komme med "tenk på hva du kaller hunden om du har tenkt å trene med den" rådet liksom.

Du skal kunne bruke navnet - og Lakris er ikke veldig brukbart i den sammenheng. Tungt å si, tungt å si på en hyggelig måte osv. *ler*

Lily - lett å bruke - kan sies på mange forskjellige måter med trykk der man trenger det........

Grace - omtrent like ubrukelig som Lakris - for tungt om man skal bruke det til noe annet enn å skrive det på papiret

Lucy - lett å bruke

Molly - lett å bruke

Bonnie...... fortsatt airdaleterrier

Katie - ok å bruke

Jazzy - lett å bruke

Ella - lett å bruke

Carly - ok

Juba - lett å bruke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakris er kult, men jeg vet ikke hvor kul jeg kommer til å føle meg når jeg står på Ekebergsletta og roper "Laaakriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!" *ler*

Når jeg kan gå rundt å rope Tequila så kan du rope Lakris! :P

Og bare så du vet det så er jeg fortsatt litt furt for at du har pervers tankegang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LAKRIS!! Det er jo bare helt rått!!

Jeg tillater meg noen kommentarer...

Så: Lista, i tilfeldig rekkefølge:

1. Grace (sorry, BP :P) Grusomt. På bergensk, oslomål (gamle tanter som heter Grès finnes det noen av...) og engelsk

2. Lily - ok

3. Lucy - bof..

4. Lakris - Rått og sanselig JA!

5. Molly - kje-de-lig

6. Bonnie - blir litt "Lassie", det er jo et skotsk ord og navn...

7. Katie - litt sukkersøtt men ellers ok

8. Jazzy - VELDIG likt Josie, da...

9. Ella - kult, selvom jeg foretrekker Etta (James) mer spes.

10. Carly - kulere

Edit: Rettet litt skriveleifer

Godt valg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukei......... Nå føler jeg trang til å komme med "tenk på hva du kaller hunden om du har tenkt å trene med den" rådet liksom.

Du skal kunne bruke navnet - og Lakris er ikke veldig brukbart i den sammenheng. Tungt å si, tungt å si på en hyggelig måte osv. *ler*

Lily - lett å bruke - kan sies på mange forskjellige måter med trykk der man trenger det........

Grace - omtrent like ubrukelig som Lakris - for tungt om man skal bruke det til noe annet enn å skrive det på papiret

Lucy - lett å bruke

Molly - lett å bruke

Bonnie...... fortsatt airdaleterrier

Katie - ok å bruke

Jazzy - lett å bruke

Ella - lett å bruke

Carly - ok

Juba - lett å bruke

Meget godt poeng :P Selv om jeg liiiker Grace veldig godt, så er det et poeng at det kanskje er litt "upraktisk" med et enstavelsesnavn... Har fått litt sansen for Jazzy, altså ;)

Edit:

LAKRIS! Det er jo bare helt rått!

Jeg tillater meg noen kommentarer...

1. Grace (sorry, BP :P) Grusomt. På bergensk, oslomål (gamle tanter som heter Grès finnes det noen av...) og engelsk

2. Lily - ok

3. Lucy - bof..

4. Lakris - Rått og sanselig JA!

5. Molly - kje-de-lig

6. Bonnie - blir litt "Lassie", det er jo et skotsk ord og navn...

7. Katie - litt sukkersøtt men ellers ok

8. Jazzy - VELDIG likt Josie, da...

9. Ella - kult, selvom jeg foretrekker Etta (James) mer spes.

10. Carly - kulere

Godt valg...

Jeg er forsåvidt enig med deg i det meste, men samtidig så liker jeg Grace veldig godt, samme med Jazzy... Etta, ja.. Hmm... Hadde det vært samtavlenavn vi snakket om, så hadde det ikke vært mye tvil, men bare "Etta" blir litt... eh... Rart, på en måte...

Når jeg kan gå rundt å rope Tequila så kan du rope Lakris! :P

Og bare så du vet det så er jeg fortsatt litt furt for at du har pervers tankegang :P

Haha, godt poeng :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med belger Miriam, dette blir gøy!

1. Grace (sorry, BP ) Jeg er helt enig med BP ang dette navnet :rolleyes:

2. Lily -kjedelig

3. Lucy - tegneserie navn?

4. Lakris- Veldig kult, men vanskelig å bruke i trening (?).

5. Molly- Det er jo allerede en Molly fra BP. Molly er Molly terven til Elin :P

6. Bonnie- Jeg forbinder dette navnet med Schäfer.

7. Katie- Fint, men litt tundt å si?

8. Jazzy- Nytt og tøft ;)

9. Ella- Søtt og fint :P

10. Carly - Litt tungt å si?

Nå har jeg hatt belger i nesten et år, og tro meg velg et lett navn som du kan rope (brøle :P ). "Extra" er litt tungt å si, men her bruker jeg mye "Ex" for å korte det. Så det blir nesten bare brukt forkortet navn på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med belger Miriam, dette blir gøy!

1. Grace (sorry, BP ) Jeg er helt enig med BP ang dette navnet :rolleyes:

2. Lily -kjedelig

3. Lucy - tegneserie navn?

4. Lakris- Veldig kult, men vanskelig å bruke i trening (?).

5. Molly- Det er jo allerede en Molly fra BP. Molly er Molly terven til Elin :P

6. Bonnie- Jeg forbinder dette navnet med Schäfer.

7. Katie- Fint, men litt tundt å si?

8. Jazzy- Nytt og tøft ;)

9. Ella- Søtt og fint :P

10. Carly - Litt tungt å si?

Nå har jeg hatt belger i nesten et år, og tro meg velg et lett navn som du kan rope (brøle :P ). "Extra" er litt tungt å si, men her bruker jeg mye "Ex" for å korte det. Så det blir nesten bare brukt forkortet navn på henne.

Dette har jeg også tenkt en del på... Og der kommer det inn en ulempe ved å kalle hunden for Lakris... Det blir fort bare "Lakk".... Jeg synes ikke at Katie er spesielt tungt å si, det kan jo forkortes til Kate... Ellers er jeg litt enig i at Lily er kjedelig. Begynner å sile ut en del nå, så jeg får vel lage en ny liste snart *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal være enig med deg i det med Molly og Bonnie :P Lakris er kult, men jeg vet ikke hvor kul jeg kommer til å føle meg når jeg står på Ekebergsletta og roper "Laaakriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!" *ler*

Ellers liker jeg Katie, og Lucy også forsåvidt, men jeg liksom ikke helt overbevist allikevel...

Jeg bruker Oscars kallenavn så mye at her om dagen sto jeg på hundejordet, og ropte "liiiiilleee frooooosk." Og Oscar bråsnudde og kom løpende mot meg i full fart ;)

Synes Lakris er kult, men det blir som du sier litt vanskelig i treningssammenheng o.l. Ellers synes jeg Katie er veldig fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...