Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjemmelaget ørerens?


Vala

Recommended Posts

kanskje et lite tips etter bruk av canesten.Kjøp øre rens (vi bruker canis sin) og ta en sprut ca 1-2 ganger pr uke for å holde øret surt Dette fikk vi anbefalt av vår vetrinær da Zhian med sine henge ører får sopp ofte.Etter jeg starta med dette,har han ikke hatt problemer siden november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje et lite tips etter bruk av canesten.Kjøp øre rens (vi bruker canis sin) og ta en sprut ca 1-2 ganger pr uke for å holde øret surt Dette fikk vi anbefalt av vår vetrinær da Zhian med sine henge ører får sopp ofte.Etter jeg starta med dette,har han ikke hatt problemer siden november.

Vet ikke hvilken canis har, men vi bruker Optima pH, og den er jo slik at miljøet i øret skal bli surt. Problemet er at jeg renset jo med den på fredag, og samme dag fikk hun soppinfeksjon. Så jeg har mistet litt troen på det. Ellers pleier jeg å rense jevnlig, men det dukker tydeligvis opp problemer likevel.. Kan godt hende den funker for andre, men den er tydeligvis ikke god nok for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tips om en annen rens du kan kjøpe når du er kvitt soppen. Den funker faktisk veldig bra, det er bare jeg som ikke er flink nok til å bruke den jevnlig... Ris til egen bak :rolleyes: Den heter i hvert fall MalAcetic Otic, og jeg har kjøpt den hos veterinær. Produsenten er DermaPet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tips om en annen rens du kan kjøpe når du er kvitt soppen. Den funker faktisk veldig bra, det er bare jeg som ikke er flink nok til å bruke den jevnlig... Ris til egen bak :rolleyes: Den heter i hvert fall MalAcetic Otic, og jeg har kjøpt den hos veterinær. Produsenten er DermaPet...

Takk for tipset! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...