Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg fant jeg fant


LiLi

Recommended Posts

Et bittelite dekken ;)

Attpåtil så fikk jeg 30% avslag på det på utstilling! Tjoho :lol: LiLi er visst ikke like happy når det gjelder den saken, men men :) hihi.. Hater å se på at hun skjelver og fryser hele tiden!

4September019.jpg

li.jpg

Det er refleks på det også! Helt supert! Og kjempebra passform! Synes det er litt digg med bra refleks uten at det er knæsjoransj liksom.. Det som lyser på bildene er refleks altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kjempegøy!! :P

ja!! :) hadde vært så artig med gjevnlige treff så vi kunne sett hvordan det går med hver og en, og kanskje latt hundene få løpt fra seg litt etter utstilling ;) skal reise kjempe masse rundt omkring i Norge når valpen blir gammel nok til valpeshow. ;) hadde vært morro å samlet Papillon miljøet :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja!! ;) hadde vært så artig med gjevnlige treff så vi kunne sett hvordan det går med hver og en, og kanskje latt hundene få løpt fra seg litt etter utstilling :P skal reise kjempe masse rundt omkring i Norge når valpen blir gammel nok til valpeshow. ;) hadde vært moro å samlet Papillon miljøet :P;)

Hehe, ja.. Selv om de som regel er dødsslitne etter utstilling da :P Gleder meg til hun blir voksen, da er det liksom litt mer på ordentlig. Da føler jeg at der er litt mer vits i å reise land og strand rundt liksom.. Hehe.. Hvis vi skal på samme utstillinger kan vi prøve å få til å bo på samme campinger og sånn da vettu! Hvis du bor på camping da.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :lol: Takketakk :lol:  

Og dere skulle bare kjent den pelsen hennes! Bare spør cavalita, den er silkemyyyyk og glatt! *koooosepååå*

Ja, det kan jeg skrive under på. :D

Og hun er ENDA mindre i virkeligheten enn det ser ut som på bilder... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...