Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpetreff?


Shelti Tia

Recommended Posts

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Det er ikke på den samme siden av veien som ishallen/messeområdet, det er parkeringen ved idrettsplassen der, om du veit hvor den er. Når du kjører rett frem i rundkjøringen på toppen av Tomsbakken (fra Horten), så ligger den på venstre side etter et par hundre meter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner det? *se ut* oi såpass... nei, da gidder ikke jeg. Litt for mye regn for min smak :)

regn er kjedelig..

har sliten valp her uansett, vi har gått tur i regnet, og nå har vi planer om å være inne til man MÅ ut neste gang hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var visst bare Aros og jeg som trosset været. Sjekket forumet mens jeg satt og ventet, så vi tok tur på egenhånd. Så ble ikke helt bomtur selvom vi kjørte fra Larvik i dag :P Får håpe det kommer finvær en dag da, så han kan få møte noen andre enn trøtte matmor hele tiden :)

PS! Finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. Dette har ikke jeg fått med meg! Ikke at jeg har valp da men man kunne kanskje gjort unntak ;)? Bor jo 5 minutter unna der med bil jeg, og har ett stykk leken dalmis som absolutt kunne tenke seg lekekompiser.

Bare å følge med i emnet, som du ser har vi jo treff innimellom. Er bare å starte en tråd selv også, så er det nok noen som blir med! Vi bor f. eks på Ilebrekke, så er ikke lange biten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å følge med i emnet, som du ser har vi jo treff innimellom. Er bare å starte en tråd selv også, så er det nok noen som blir med! Vi bor f. eks på Ilebrekke, så er ikke lange biten..

Ilebrekke er en kjapp biltur unna. Kjørte på måfå ned til havet i det området for ikke så lenge siden. Var veldig fint der. Jeg er ekstremt dårlig kjent i området, men bor selv på Eik, ikke så langt unna Slagen kirke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilebrekke er en kjapp biltur unna. Kjørte på måfå ned til havet i det området for ikke så lenge siden. Var veldig fint der. Jeg er ekstremt dårlig kjent i området, men bor selv på Eik, ikke så langt unna Slagen kirke.

Bor ikke så langt unna Slagen kirke selv igrunn, eller går nok kjappere ned mot kirken i bil enn å spasere da.. Men, allikevel :-) Jeg er for nytt treff med valper som voksne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...