Gå til innhold
Hundesonen.no

19-22 februar, passeringstrening/håndteringstrening


alisha

Recommended Posts

Kan lese uner linken "Passerings trening...?" som jeg har lagt ut, møtes ved den blåe steinen 09.00, de som er kjent i bergen kan være med på å bestemme hvor vi skal trene passeringstrening

Hånteringstrening kan også være kjekt pga, da er det lettere å for dyrlegen å undersøke hunden, for da er jo hunden vant med å bli tatt på og håndtert, det kan også være en fordel på utstillinger da dommeren skal se på tenner og kjenne på kroppen.

*Dobbelpost, bruk redigeringsfunksjonen, mod Emilie*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende.. Litt håndteringstrening kan heller aldri skade, selv om Bea ikke har hatt store problemer med det (vi har vært altfor mye hos dyrlegen) men hun er ikke så veldig flink til å stå i ro når hun blir håndtert.. hun er som regel veldig opptatt av å hilse på mennesket som håndterer henne, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh ja hehe, du kan trene på at at hun skal stå i ro og:P du lærer henne til at "bli" betyr at hun skal stå stille og bli der hun er. på utstillingen vi var på sa jeg at bikkja mi skulle stå fint også sa jeg bli, gikk ganske fint, men trening gjør mester som man sier:) Så jeg vil gjærne trene på det og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...