Gå til innhold
Hundesonen.no

En trist nyhet å våkne til..


Recommended Posts

I går kveld døde Hera sin mamma.. Hun fikk magedreinig og de rakk ikke veterinær. Oppdretteren sier at de skjønte ikke hvorfor det skjedde, og de er svært nedfor.. Jeg ble trist jeg.. Selv om de fleste ikke har kontakt med hundens foreldre, så syns jeg det er fælt. Jeg har jo lenge hatt et ønske om å kunne reise å besøke dem og hilse på moren til Hera.. Det var en såå flott og snill hund. Hun gav verden to flotte kull som vil leve videre med hennes gener.. Dette beviser at ting skjer så fort, og så uventet.. :P Nei huff, dette var triste nyheter på en søndag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld døde Hera sin mamma.. Hun fikk magedreinig og de rakk ikke veterinær. Oppdretteren sier at de skjønte ikke hvorfor det skjedde, og de er svært nedfor.. Jeg ble trist jeg.. Selv om de fleste ikke har kontakt med hundens foreldre, så syns jeg det er fælt. Jeg har jo lenge hatt et ønske om å kunne reise å besøke dem og hilse på moren til Hera.. Det var en såå flott og snill hund. Hun gav verden to flotte kull som vil leve videre med hennes gener.. Dette beviser at ting skjer så fort, og så uventet..  :lol:  Nei huff, dette var triste nyheter på en søndag..

Uff.... :P:););) dette var utrolig trist.... :P:P trist at en så god mor skulle få en slik skjebne.... :P

Rest in peace... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...