Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder på minstall.no


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 314
  • Created
  • Siste svar

Har ikke sett Kaizer til nå hvertfall, men jeg fant Chica til Karina her inne... Fatter ikke hvorfor de er så dumme at de lager en sånn side, de BER jo om at folk tar andres bilder. Kan ikke akkurat forvente seg at alle som har lyst på f.eks en tibbe der inne har bilde av en tibbe som de har lov til å bruke? :) Teit, teit og atter teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de ER frekke. Sendte en melding ang bildet av kaninen min som hun hadde tatt. Da klikket hun og sa at det var hennes kanin og at jeg ikke måtte komme å si at jeg eide bildet, for hun hadde nemlig tillatelse hun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ofte bilder jeg har tatt på minstall.no :)

det som irriterer meg mest med dette nettstedet er at noen faktisk tjener vannvittig mye penger på dette her. Ungene må betale 30 kr i mnd for å kunne selge og kjøpe hunder og da lønner det seg å ha så fine bilder som mulig så en kan selge og tjene inn penger. Råttent oppleg.g.

Det kan lønne seg å surfe på de danske og svenske sidene også, for de bruker de samme bildene der.

minstald.dk

stallet.se

Tror jeg netopp fant et bilde av Jeppe, der han rister seg. Ser ut som han iallefall <_<

Skoghestens Shower er navnet på han. ( Vis det er han)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo frekke disse ungene jo!

Jeg sendte brev til ei lita ei hvor jeg ba henne om å fjerne bildene øyeblikkelig, og spurte hva som fikk henne til å ta et bilde uten lov, og svaret ble: "Veninna mi fortalte meg at jeg eide bildet og hadde rett til å legge det ut!" WTF?

Sånn jeg har fått forklart det så "kjøper" disse jentene ofte bildene fra andre brukere på minstall, noen som sitter og stjeler og bare videreformidler. Det hjelper veldig sjeldent å si fra til ungene - sier man fra til support så tar de aksjon med engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant 2 bilder som er mine, og bilde av husets Schäfertispe med navn "Sigur". De fikk klar melding på mail, og de bildene skal fjernes fra siden. Det er mange som har spurt meg, men jeg har sakt nei, og det bør respekteres.

Jeg så ikke igjennom alle border colliene, så hvis noen finner en av mine, så gi beskjed :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen har fritidsinteresser og blir sittende og bla igjennom 3000 labradorer og tilfeldigvis finner et bilde av Tinka, er det bare å si ifra! :)

Det er greit å leite etter bilder på de små raser, men å surre igjennom flerfoldig tusen BCer og schäfere trur jeg faktisk utgår for min del.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Sånn jeg har fått forklart det så "kjøper" disse jentene ofte bildene fra andre brukere på minstall, noen som sitter og stjeler og bare videreformidler. Det hjelper veldig sjeldent å si fra til ungene - sier man fra til support så tar de aksjon med engang..

Du kødder? Det er jo helt sykt :)

Har meldt i fra til support, men jeg er den typen som bare må konforntere litt med folk..

Men folkens, vi kan jo heller sende pm til hverandre om brukernavn osv hvis vi finner bilder da. Så slipper denne tråden å slå "akkurat nå" liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hva gjør jeg når jeg finner et bilde jeg har tatt, som ligger på min hjemmeside, MEN:

*jeg har lånt det bort til ei jeg kjenner sin hjemmeside.

*HUN ser ut til å ha gitt tilatelse videre til en fjortis på minstall.no som har tatt det fra hennes hjemmeside. Uten min tillatelse vel og merke.

Har jeg rett til å pirke på dette...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama har til og med skrevet at hun har tillatelse... Stemmer det, Tonje?

GRR, det er Jeppe ja og NEI jeg gir aldri tillatelse til å bruke mine bilder på minstall for hele konseptet irriterer meg. takk for at dere sa ifra. Ser fler av mine bilder der så får vel ta en ny runde med support.

Fant vel nesten hvert eneste bilde som er tatt av Blondie, Emil og Kokos også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg Aysha gitt. Under labrador med navn "Felix."

Lurer på en ting. Når det står at de har copyright og har oppgitt navn på fotograf, men bildet er av min hund. Jeg aner ikke hvem som har tatt bildet, men kobbelet hålsbåndet og taggen på bildet er mitt og henger på knaggen her hos meg. Jeg er 100% sikker på at det er Aysha. Hva skal jeg si liksom? Jeg har ikke bildet selv, så noen andre må ha tatt det. Jeg har heller aldri lagt det ut på nettet. Men omgivelsene bak bildet er fra hytta mi.

Hvis noen skjønte det. Litt små irritert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt. jeg har gått igjennom en del av schäferene. :)

Bare å si ifra om du finner noen av mine hunder der inne (jeg tviler nå litt på det, da ingen av de er så søte som barn gjerne ønsker :) )

Eneste jeg har gått igjennom er mudi og kroatisk hyrdehundene... Men fant heldigvis ingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRR, det er Jeppe ja og NEI jeg gir aldri tillatelse til å bruke mine bilder på minstall for hele konseptet irriterer meg. takk for at dere sa ifra. Ser fler av mine bilder der så får vel ta en ny runde med support.

Fant vel nesten hvert eneste bilde som er tatt av Blondie, Emil og Kokos også

hun har skrevet at du er tanta hennes? Er en hund til under samme stall som også er bilde av Jeppe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker!! Var ei jente for en stund siden som lurte på om hun kunne få ET bilde av Chicka til min stall, jeg trodde det var helt ok, og nå er det DEN profilen med MASSE bilder fra min hjemmeside på profilen til ei jente der..

Hadde det bare vært noen bilder, men de bruker fult navn til ei venninne av meg og sier at JEG er moren hennes...også bruker de minne ordene jeg har skrevet til Gråpus der inne også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, de har jo ikke spesielt peiling da, disse barna - en fjordingshest under old english sheepdog, golden retriever under laekenois, berner sennen under basset fauve og husky-valp under dvergpuddel? Bilder av golden retrievere ligger vel ca under alle rasene, forresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...