Gå til innhold
Hundesonen.no

Verdens nydeligste dyr?


LeneG

Recommended Posts

Det er alt for mange flotte dyr egentlig...

I lufta

På land

I vann

De to siste er kanskje sære, men ja det er favorittdyrene mine på land og i vannet, og jeg synes faktisk de er vakre på sin måte...

Oh oh, jeg elsker den siste du har! Fryktelig vanskelig å velge akkurat nå, mulig jeg endrer meg senere...

I vann

På land

I luften

EDIT: den i vann er den ultimate favoritten uansett da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vann

De to siste er kanskje sære, men ja det er favorittdyrene mine på land og i vannet, og jeg synes faktisk de er vakre på sin måte...

Oh oh, jeg elsker den siste du har! Fryktelig vanskelig å velge akkurat nå, mulig jeg endrer meg senere...

I vann

EDIT: den i vann er den ultimate favoritten uansett da...

Signerer om hvithaien jeg! Maken til vakkert og herlig dyr, og jeg er glad jeg ikke er alene om å syns det. Jeg pleier å få litt rare blikk når jeg røper at jeg syns de er vakre :rolleyes: Og blikkene blir vel om mulig enda rarere når jeg sier at en av mine største drømmer er å få sett en hvithai på nært hold (dykke i sånne bur f.eks :ahappy: ).

I lufta

På land

I vann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer om hvithaien jeg! Maken til vakkert og herlig dyr, og jeg er glad jeg ikke er alene om å syns det. Jeg pleier å få litt rare blikk når jeg røper at jeg syns de er vakre :rolleyes: Og blikkene blir vel om mulig enda rarere når jeg sier at en av mine største drømmer er å få sett en hvithai på nært hold (dykke i sånne bur f.eks :P ).

Ai ai ai!! En kvinne etter mine drømmer. Hadde du ikke vært opptatt, så skulle jeg fridd på flekken. :ahappy: Bryllupsreisa hadde jo vært en selvfølge... (Vi tar jo med Anette også, bigami er vel tillatt i Afrika?) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer om hvithaien jeg! Maken til vakkert og herlig dyr, og jeg er glad jeg ikke er alene om å syns det. Jeg pleier å få litt rare blikk når jeg røper at jeg syns de er vakre :rolleyes: Og blikkene blir vel om mulig enda rarere når jeg sier at en av mine største drømmer er å få sett en hvithai på nært hold (dykke i sånne bur f.eks :P ).

I lufta

På land

I vann

Ai ai ai! En kvinne etter mine drømmer. Hadde du ikke vært opptatt, så skulle jeg fridd på flekken. :P Bryllupsreisa hadde jo vært en selvfølge... (Vi tar jo med Anette også, bigami er vel tillatt i Afrika?) :P

Ja, la oss hive oss på første fly til Afrika! Jeg vilvilvil dykke med hvithai :ahappy: I bur da selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai ai ai! En kvinne etter mine drømmer. Hadde du ikke vært opptatt, så skulle jeg fridd på flekken. :P Bryllupsreisa hadde jo vært en selvfølge... (Vi tar jo med Anette også, bigami er vel tillatt i Afrika?) :P

a050.gif Klart Anette må få være med! :P

Ja, la oss hive oss på første fly til Afrika! Jeg vilvilvil dykke med hvithai :ahappy: I bur da selvfølgelig...

Jaaah :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er IKKE gode. Jeg har så haiskrekk at det er helt syykt, samtidig har jeg veldig lyst til å se en hai på nært hold.. Akkurat som med isbjørn, flodhest og tiger. Men dykke i bur.. *grøss* Tenk om, tenk om. Jeg er redd for hai i ferskvann, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen jeg liker på land:

Denne er veldig spesiell.

Også denne da selvsagt!

I vann:

Denne

og denne(men bare akkurat den typen da) Og ja, jeg har filmen "Pingvinenes marsj"!

I lufta:

Denne Er så heldig at det er noen som bruker å fly rundt her Geiranger.

Vanskelig å bestemme seg, men disse er store favoritter..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, la oss hive oss på første fly til Afrika! Jeg vilvilvil dykke med hvithai :P I bur da selvfølgelig...

a050.gif Klart Anette må få være med! :P

Jaaah :P

Det hadde jo vært helt topp. :P Men jeg er seriøst mer engstelig for ei dykkemaske enn en hvithai faktisk.... (Fobier er rasjonelle tenk).

Men vi kan gå for globaloppvarming, så blir det ikke så langt for å dra å se. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...