Gå til innhold
Hundesonen.no

Møtes førstkommende helg, kanskje?


Mirai

Recommended Posts

Uhm, jeg er ikke på msn akkurat nå, men kan logge på og sjekke om du er der. Var der for en halvtime siden da, og da så jeg ikke noen Julie. :) Hadde forresten en ventende forespørsel, og den var fra deg, så den er klappet og klar, godkjent og fin. Men har ikke fått opp noen sånn firkant. Meeeeen logger på nuh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå til søndag går ikke uansett. :P

Løsslipp med tisper går fint, så lenge det er tisper som tåler en trøkk. Han er ganske intens. lol Men jeg stoler ikke på fnuttegutten med andre hanner.

Men hadde vært hyggelig om du ble med en gang, og vi ikke slipper de. :P (har bare litt lyst til å møte han. :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde vært hyggelig om du ble med en gang, og vi ikke slipper de. :P (har bare litt lyst til å møte han. :lol: )

Du skal få møte gærningen vettu! Og jeg har veldig lyst til at han skal få møte flere hunder. Det er jo så og si ingen her jeg bor, og da er jeg ivertfall redd for at han skal utvikle hannhundaggresjon. Må jo følge opp litt. Jepp, jeg er litt småhysterisk på dette, jeg vet. Men jeg begynner å se tendensene, og om ikke annet vil jeg ikke ha utageringsproblematikk. Bare sånn at dere ikke tror at han er et monster liksom. :P Klin gærn på mange måter, men ikke på akkurat det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff måtte det bli treff en dag det ikke passer :ahappy:

Vi skal sikkert fler ganger!

Mari: Ja, bli gjerne med en gang, så tar vi bare på bånd hele turen :) må jo ikke unngå hannhunder helt, hehe. Men skjønner helt at du ikke vil ha noen knuffing altså. Kan jo gå rimelig hardt for seg, så det er jo ingen sjanse å ta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari: Ja, bli gjerne med en gang, så tar vi bare på bånd hele turen :ahappy: må jo ikke unngå hannhunder helt, hehe. Men skjønner helt at du ikke vil ha noen knuffing altså. Kan jo gå rimelig hardt for seg, så det er jo ingen sjanse å ta!

Kult. :) Han starter ikke noe, men han svarer opp og da sitter'n der.Bullehund to the bone. lol

Og ja, jeg vil veldig gjerne gå i bånd med hannhunder. Det er akkurat slik trening vi trenger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult. :ahappy: Han starter ikke noe, men han svarer opp og da sitter'n der.Bullehund to the bone. lol

Og ja, jeg vil veldig gjerne gå i bånd med hannhunder. Det er akkurat slik trening vi trenger. :)

kan gjerne komme til horten å gå tur med meg og Cæsar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult. :ahappy: Han starter ikke noe, men han svarer opp og da sitter'n der.Bullehund to the bone. lol

Og ja, jeg vil veldig gjerne gå i bånd med hannhunder. Det er akkurat slik trening vi trenger. :)

Haha, da tror jeg min har misforstått, for han verker starter eller svarer, han, hvis han kan unngå det. :)

Men jeg blir også gjerne med på en båndtur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Var det treff i tønsberg-området?

Kan jeg bli med kanskje? Har lyst på flere hundevenner og treningskamerater i området :)

Bor i Åsgårdstrand, og har bil, så er ganske mobil:D

Har en veldig snill og forsiktig tispe på 10mnd, hun er litt pingle i begynnelsen, men så kvikner hun til å blir med på leken etter hvert:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...