Jump to content
Hundesonen.no

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Vi har fått valp:) og nå har det kommet en til:)))

Recommended Posts

Weeee.... jeg gikk inn på Julie Rescue siden, for Dexter kommer der fra. Der fant jeg babybilder av ham og en filmsnutt.

Han het Armani der. Så utrolig morro å få se (hvertfall for meg) :D

http://www.julierescue.com/hundar/hundar.asp-visa=armani.htm

Der fant jeg de andre søskene hans også:)

Han har 3stykker. Søsteren hans har jeg lagt ut bilde av i tråden, her er de to andre:

1752valentinoxk3.jpg

Må bare legge inn et bilde av Dexter også :)

img1341666sp8.jpg

gratulerer sååå masse med vesle dexter...han er såå søt.... :D

gleder meg til å følge med på denne tråden fremover å følge utviklingen hans.... :)

Han er jo bare valpen enda, så den dotreningen regner jeg med kommer etterhvert...

så herlige søsken han hadde, er alle sammen bortlovet??

Gleder meg til å se masse masse bilder i denne tråden fremover!! :)

Forumet fortsetter under annonsen

Så fin banneren ble, artig :blink:

Flinke PIP *klappe*

swimzy: Bare Dexter og den ene søsteren hans ble hentet til Norge. Søsteren hans ble solgt til noen i Drammen.

Jeg tror de to andre søskene er i Sverige?

Only Blondie: Enig med du :blink:

Hundeheidi: Takk:) Flere bilder kommer, jeg har endelig fått meg speilreflekskamera weee.... enda mere morro å ta bilder!

mushi: 4500kr (Adoptionsavgiften for seniorer og hunder med spesielle behov er ca 2500kr)

Tusen takk :wub:

Oppdatere litt:

Mandag var Dexter en tur til dyrlegen.

Jeg ønsket en sjekk av ham og han skal ha ei vaksine.

Han var kjempe flink og alt var i orden. Han hoster litt, men er bare forkjøla sa dyrlegen. Dyrlegen så også spor etter lus og lopper, så han har hatt det. Pelsen er ikke så veldig fin, men det er pga feil for. Det visste jeg jo, jeg kjøpte nytt for dagen etter jeg hentet ham, jeg fikk nemlig med en pose med valpefor for store valper :)

Han er også chippa, så de fikk registrert meg på den. Eneste er at lille nurket har sopp i ørene så det må behandles (10 dager) før han kan få vaksina si.

Nå har jeg hatt "kjendisen" :) min i ei uke. Oi hvor fort tiden går!

Han har begynt å skjønne hvem Dexter er og hva dekk og sitt er :)

Han har mindre og mindre uhell inne. Syns han er flink til å gå i bånd også.

Har ikke blitt så mange bilder, men har da noen av guttaboyz :)

img1348bcm3.jpg

img1349npu5.jpg

img1350mfv5.jpg

Veldig kjønne assa. Du får mye arbeid forran deg men det går veldig greit. Min hund er fremdeles valp og jag merker at min hund har et utrolig godt lynne,. Håper det går greit med dere to dåh.

Eldar må få litt skryt her han også, han er jo bare sååååå herlig den bamsen din :)

Han virker så behagelig, sukk!

Takk for koselige kommentarer ;)

I dag har Dexter vært hos dyrlegen igjen, nå er han kvitt soppen i ørene og han fikk vaksinen sin ;)

Godt å ha det overstått. Han er flink da, var så vidt et lite pip da han fikk vaksina.

Dyrlegen syns han hadde forandret seg mye på uka som har gått. Hun så at han har vært mye ute, ser friskere ut, fysikken er bedre, pelsen har begynt å bli mye bedre, ikke så pistrete lengre. Han veier hele 3kg, ha,ha,ha kattene veier fra 4kg og oppover :)

herlige bilde av storebror og lillebror!! søtinger!

Så flott å høre at det går fremover med dexter..det var jeg helt sikker på at det ville også når han kom til dere!! :-)

Flere bilder takk.... :)

Forumet fortsetter under annonsen

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Hvordan er det du bruker han som gjør at du ikke kan spare pels og samtidig fortsette med det du gjør? Kan ikke se for meg at pelsen er til så stort hinder for hunden, hvis du setter luggen i strikk. Det er vel mer om du har kapasitet til å stelle pelsen? Spør fordi jeg er nysgjerrig på hvilke aktiviteter som hindres av lang pels. Kan se for meg at trekksele kan sette seg fast i pels i sås tor rgad at det ikke går, men hva mer?   Og det er vel ikke såå lang pels de må ha. Syns ikke akkurat portispels er veldig ekstrem. Så lenge du får bittelitt lengde på den så det klart kan skilles fra de barberte områdene må det vel gå greit for gult?
    • Finnes dette også på dyrebutikk? Hvordan får jeg i henne kapsel?
    • Jeg tenker jo at Lillestrøm, Skedsmo, Lørenskog osv. er naturlige valg nær Ahus. Da kan også kanskje Høybråten, Karihaugen og andre ytre områder i Oslo være aktuelt. Ellers har du jo Kalnes sykehus nær Fredrikstad og Sarpsborg, om det ikke er for langt ut. Skoler kjenner jeg lite til, men så lenge du er innenfor et par timers radius av Oslo i de fleste retninger så kan du velge mellom ganske mange hundeklubber, hundeskoler, og det er mye fine turområder.
    • Vi tenkte vi skulle se på b-varer til badet. Spesielt baderomsplater til veggene. Vet at de selger ut feilvarer ganske rimelig, og er man heldig kan man finne noe man liker som man ikke ser hva som er feil med. F.eks litt feil farge osv. Usikker hvor de selger sånt andre steder da, men vet at de har i Lyngdal her (tror det er monter som selger). Regner med man kan finne det andre steder også. 
    • Så og si ferdig med rivingen. Mangler å rive bæreveggen mellom kjøkken og spisestue. Må bestille en stålbjelke som skal i taket der, også må vi ha litt hjelp. Men håper å få ordnet det iløpet av neste helg. Gubben er på reisejobb, så han er borte i en uke til. Så jeg får ikke gjort så veldig mye alene. Men jeg skal male soverom og klesrom i helgen, da. Ble ikke kalkmaling, vi gikk heller for en litt rimeligere, matt maling Har kjøpt inn gulv til kjøkkenet også. Kjekt når vi får litt sånne ting på plass. 
  • Nylig opprettede emner