Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi har fått valp:) og nå har det kommet en til:)))


millis

Recommended Posts

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...

Takker ;)

Var bare to dager etter at jeg tok bilde av en manglende tann så var den andre borte også. Er godt oppe de to nye nå ;)

Noen mobilbilder :P

Koser seg oppå Eldar

dsc01113qs7.jpg

Kose seg... det er så deilig og varmt her i sofahjørnet bak Eldar

dsc01094bc4.jpg

Zzzzz...

dsc01099ae8.jpg

dsc01103xh2.jpg

Gangplassen, Eldar`s mest brukte plass:)

dsc01109ep9.jpg

Mere znork ;)

dsc01111qe2.jpg

dsc01124pi4.jpg

dsc01136ev5.jpg

dsc01126nh0.jpg

dsc01129sz8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er lille gutt 6mndr :)

Målte ham på nytt i går, han er fremdeles 33cm fra gulv og opp til skuldrene og ca 40cm lang :icon_redface:

Jeg syns det er kjempe kos å ha to så utrolig forskjellige hunder. Dexter tror han er større enn han er og Eldar tror han er mindre he,he...

Når vi går tur så er Eldar den som har all verdens tid. Datum-titum dalte,dalte... kommer gjerne litt etter, mens Dexter er løpe,løpe,løpe... Løper ca 5meter forran, snur løper bak til Eldar og fram igjen og slik driver han på. Når han er løs altså. Når han er i bånd har vi av og til satt ham i samme bånd som Eldar. Da går det i Eldars tempo. Har blitt så flink til å gå i bånd også da:)

Når vi roper inn Eldar er det ELDAR! og KOM! Mens med Dexter er det mere så man blir stressa så det blir DEXTER! og KOM, KOM,KOM... Eldar liker best å dra om kapp, leke sisten og sparke fotball. Dexter elsker å hente ting som blir kastet. Det er noe Eldar bare gjør hvis han gidder.

Når Eldar legger seg på fanget mitt blir jeg ofte litt flat he,he.. Når Dexter hopper oppi glemmer jeg ofte at det er han som ligger der og tror det er en katt jeg sitter å duller med he,he..

Dexter er kjempe lett å bade og han syns det er helt greit. Eldar må overtales og hater å bade (nå tenker jeg på badekarr altså).

Jeg tror Dexter er en hund som kunne passet godt til å drive aguillity med, det hadde ikke Eldar giddi.

Eldar er en snøhund, kan godt gå ut i snøen å sove der. Men Dexter vil gjerne ha det godt og varmt, ofte han sover sammen med Eldar for å stjele varme fra ham. Jeg syns det er kjempe positivt med to hunder. De har det så fint sammen, både leker, sover og koser seg sammen. Eldar passer godt på sin lillebror og har lært ham en del. Eldar har aldri vært en matglad hund, men det har hjulpet på matlysta etter Dexter kom.

Bare på disse to mndene vi har hatt Dexter så har han kommet så langt. Det virket som om han hadde litt dårlig selvtillit da han kom, var pjuskete, forkjøla, sopp i ørene, stod å skalv for ingen ting og halen var ofte i mellom beina. Han har vært som en blomst bare spiret og grodd og står i full blomst nå. Han har fått en tjukk, flott, glansfull pels, ingen sopp og forkjølelse, halen er alltid til værs, han løper, hopper og spretter rundt. Elsker å være ute! Den skjelvinga har jeg ikke sett noe mere til og halen mellom beina er også et kjempe sjeldent syn. Han kan gjøre det når han får tilsnakk hvis han tigger ved matbordet. Da er det halen mellom beina, så går han rett til Eldar, legger seg mellom framlabbene hans og furter. Men nå er det 99% slutt på tigginga også.

Jeg syns Dexter er veldig lett lært, men kan jo hende det er fordi Eldar var en mindre grei valp å ha med å gjøre og jeg har jo

lært veldig mye etter den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Tusen takk alle sammen :lol:

Nyheter her i heimen, nå blir gutta storebrødre :lol:

Vi venter nytt familiemedlem, litt tidligere enn planlagt, men men, kunne ikke motstå denne gutten heller:

Han er 8uker gammel

koala_2.JPG

koala_3.JPG

koala_1.JPG

koala_8.JPG

Gubben reiser ned til Spania å henter ham så fort alt er klart, gleeeeede seg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...