Gå til innhold
Hundesonen.no

Fibi og Scilos sin tråd.


ida

Recommended Posts

  • Svar 435
  • Created
  • Siste svar
Guud, så skjønn! :)

Men... Er altså Fibi "kusina" til Millie da?

Hvis Fibi er datter til Solo, så er de vel det?! :twitch:

Hmmm. Solo er dansk import. Fibi er fra hennes andre og siste kull. Hvem er Millie?

EDIT: Nå har jeg snust litt rundt her på andre tråder! Millie er søstra til Fibi, jo! Fra det første kullet til Solo! Hun likner veldig på mamman sin! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Solo er dansk import. Fibi er fra hennes andre og siste kull. Hvem er Millie?

EDIT: Nå har jeg snust litt rundt her på andre tråder! Millie er søstra til Fibi, jo! Fra det første kullet til Solo! Hun likner veldig på mamman sin! :rolleyes:

Søstre er de, jaa! :) Faren til Fibi er Casper da? :D Halvsøstre blir det vel. ;) Så gøy da! Håper vi møtes en gang da. Så Fibi & Millie får hilst på hverandre! :twitch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

På tur med Solomamman for en uke siden;

IMG_2199.jpg

Snuse her og snuse der...

IMG_2208.jpg

Der var det en mus. Helt sikkert!

IMG_2209.jpg

Nei, der var`n!

IMG_2205.jpg

Hiiit! Kommer nå!

IMG_2204.jpg

Er jeg ikke peeen?

IMG_2201.jpg

Solo tigger ikke akkurat, men ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dele opp...:

Noen kloke sonister har overbevist meg om at draleke er kjempelurt. I mangel av en sådann, fant man da et alternativ!

IMG_2216.jpg

Nå er jeg sånn passe gira til å finne på noe gøy!

IMG_2224.jpg

Skal vi leke med sokk? Er det lov??

IMG_2225.jpg

Dette er gøy!

IMG_2227.jpg

Hvor lang kan en sokk egentlig bli??

IMG_2235.jpg

Yess! Jeg vant! Drepe sokken!

IMG_2233.jpg

Den dør nok enda fortere om jeg kaster den litt opp i lufta! Tjohei!

IMG_2244.jpg

En gang til! Vææær så snill??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips til alle dere hundekompiser der ute som er lei av at folkene deres reiser bort i utide! Ingvild kom hjem fra leirskole på fredag og her var min klare melding om hva jeg syns om at hun dro uten å ta meg med;

IMG_2258.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå er det vår!

IMG_2322.jpg

Det sitter en due i treet der!

IMG_2332.jpg

Bade ja! Jeg er klar. Synd det bare var et myrhøl! Kunne sikkert ha svømt over

Nøklevann, jeg! :)

IMG_2316.jpg

Oppå sten?? Hva er det for slags instruks? Utrolig teit, syns jeg!

IMG_2318.jpg

Livet i skogen er herlig!

IMG_2378.jpg

Solo traver veldig pent! :P

IMG_2383.jpg

Solo poserer vakrere!

IMG_2386.jpg

Solo drikker smeltevann på toppen av fjellet.

IMG_2392.jpg

Jeg poserer så vakkert! :P

IMG_2393.jpg

Solo the papitoller!

IMG_2395.jpg

Her har muttern vært på Nille og kjøpt draleker! Ingvild brukte et sekund på å få den etablert som forsterker!

IMG_2398.jpg

Overbevist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaww, så ut som om begge hundene koser seg i skogen. ;)

Neste gang jeg er i Oslo med Tinka, må du vise meg alle de stiene dere tusler på i Østmarka. Jeg kjenner dessverre bare til veien som er pakket full med mennesker av ulike slag som kommer seg fram på ulike måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaww, så ut som om begge hundene koser seg i skogen. ;)

Neste gang jeg er i Oslo med Tinka, må du vise meg alle de stiene dere tusler på i Østmarka. Jeg kjenner dessverre bare til veien som er pakket full med mennesker av ulike slag som kommer seg fram på ulike måter.

Hi hi, der går vi så lite som mulig! Klart vi vil vise deg alle våre "hemmelige" turer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble Skraperudtjern innviet for sesongen!

IMG_2405.jpg

Du, der er skikkelig kaldt, altså. Isen ligger noen meter lenger ut. Hit men ikke lenger, ball eller ikke ball!

Rustadsaga ble også innviet for sesongen!

IMG_2406.jpg

Sånn tigger en hund som får smake når den ikke tigger. "Flinke jenta til mamman sin det."

IMG_2408.jpg

Sånn tigger en hund som får det som hun vil bare fordi hun er så skjønn! Solo pleier å ligge på bordet og sole seg, hun. ("Mobbe Ane litt")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Nydelige de er! Har hatt min Millie-dose for ferien, var med henne på Øyern sammen med Ulrikke. Herlige snuppa.

Jentene burde ta seg en tur snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært på påskeferie på Lillehammer og det var så koselig å besøke mormor og gå på tur på gamle trakter!

IMG_2427.jpg

Man kan da kjøre buss!

IMG_2428.jpg

Trene på bussen?? Greit for meg!

IMG_2433.jpg

Vente på toget på Oslo S....

IMG_2446.jpg

På tur ved Birkerbeinerstadion! Der er musa! Helt sikkert!

IMG_2445.jpg

Dustemus, jeg skal grave deg fram!

IMG_2470.jpg

Trene litt med Ingvild på vei ned til byen igjen. Har du tenkt å ta den ballen, eller?

IMG_2472.jpg

Har du problemer med å komme deg ned, kan jeg godt dytte litt...

IMG_2455.jpg

Det er ikke alltid så lett å roe seg helt av seg selv.. Først gnage litt på totten..

IMG_2453.jpg

Så småbite litt i puppen

IMG_2450.jpg

Så endelig kan jeg kose litt på fanget til muttern! Påskeferie er digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Kjenner veldig på det samme. Da min var 11 tenkte jeg "jøss, er det dette som er gammel hund?", for jeg så ingen tegn til alderdom. Nå som hun er er 13 er det derimot veldig tydelig at hun er gammel i kroppen, mens hodet fortsatt vil så mye... Det knuser meg å se henne sånn.
    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...