Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening/Tur


Guest Maritus

Recommended Posts

Mener det skal være noe på Kariåsen. Vet ikke helt når det passer best for deg, men tirsdager er en god dag for meg hvertfall:) Hvis du vil må det jo gå an å finne en plass å være? Er fint å gå tur der og god plass om de vil springe litt løse:) Er jo flere fotballbaner etterhverandre og det er vel lite aktivitet der på vinteren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus
Mener det skal være noe på Kariåsen. Vet ikke helt når det passer best for deg, men tirsdager er en god dag for meg hvertfall:) Hvis du vil må det jo gå an å finne en plass å være? Er fint å gå tur der og god plass om de vil springe litt løse:) Er jo flere fotballbaner etterhverandre og det er vel lite aktivitet der på vinteren..

Er det i Sandefjord? Vet du om det går buss dit? Jeg kan godt komme annahver Tirsdag, da jeg og bikkja bor annahver uke i Larvik/Svarstad fordi foreldrene mine er skilt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i Sandefjord ja. Vet jo om flere steder og da:) Men der er det hvertfall god plass! Eller så kan vi også dra til en annen idrettsplass for da slipper du å bytte buss og sånt. Da kan jeg bare møte deg på bussholdeplassen jeg:) Hvilke tirsdager passer for deg da? Du kan godt sende meg en pm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...