Gå til innhold
Hundesonen.no

Passerings trening...?


alisha

Recommended Posts

Mente 9-10 morgenen ja. Jeg kan jo komme 8-10 tiden på morgenen også går jeg rundt i sentrum alene til dere kommer da vis dere vil det. Det passer best på morgenen for meg pga den siste bussen min hjem går 16.45 fra bystasjonen. Det går så lite med busser helt til meg, jeg må sitte en time på buss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar
Jeg kan også om morgenen, men det var mere for at være sikker, da det ikke er sikker t alle kan om morgenen :ahappy:

Åh ja, ja sant det, men den siste bussen min går mellom 16.00-17.00, etter den tiden vet jeg ikke om jeg kommer meg hjem, skal du ha med deg en cocker spaniel eller en annen rase? Åssen hunder har du forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh ja, ja sant det, men den siste bussen min går mellom 16.00-17.00, etter den tiden vet jeg ikke om jeg kommer meg hjem, skal du ha med deg en cocker spaniel eller en annen rase? Åssen hunder har du forresten?

Jeg har en cocker spaniel og et mix mellem leonberger og broholmer, det bliver cockeren der kommer med, da han er den yngste, og har godt af træningen, da han egentlig ikke har problemer med passering, men har godt af at blive trænet lidt alene.

Men hvis der er nogen der har hunde der er usikre på andre hunde, kan jeg tage den store, da han er så tydelig i sit hundesprog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men hvis der er nogen der har hunde der er usikre på andre hunde, kan jeg tage den store, da han er så tydelig i sit hundesprog" (sitatfunksjonen er forsatt et mysterium... *flau*)

Han store min burde truffet størsten din høres det ut som..... han var verdens roligste og mest imøtekommende hund til han var tre år. Vi trente med redningshundene og alt var fryd og gammen med alt av hunder og mennesker.. men så skjedde det ett eller annet.. jeg aner virkelig ikke hva.. bortsett fra en tjuvparring... Kan DET virkelig forandre en hannhund totalt??? Å få parret en tispe?? jeg ble ihvertfall tatt på sengen for å være ærlig....

Jeg kan om morgenen hehe... men både jeg og max er B-hund/menneske, så det blir med morratryne på oss begge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok:) Jeg har en dalmatiner tispe som blir 1 år i mars:) Vi kan ha treff fra mandag til fredag neste uke også kan de som kan komme:) Jeg skal finne en tid som kan passe litt senere idag

Passer det vis vi møtes ved den blå steinen 09.00? eller er det litt tidlig?

Debbeltpost brug redigeringsfunktionen. Mod. Einstein&Charlie

Jeg kan om morgenen alle dager utenom mandager :-)

Da kan du bli med fra tirsdag til fredag da vis du vil:)

*Dobbelpost, bruk redigeringsfunksjonen. Mod Miriam*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da står jeg og min dalamtiner ved den blåe stenien på mandag-fredag klokken 09.00, så kan de som vil bli med på passeringstrening møte opp der:) Også kan de som er kjent i Bergen besteme en vei i nærheten vi kan trene på. Det betse er at ingen av hundene hilser når vi møtes, da er de mye mer nyskjerrige på hverandre, så da får man trent rserriøs trening;) også kan de hilse etter trening, vis vi hilser først så er ikke hundene så interessert i hvberandre mer vis noen skjønte hva jeg mente..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu på mandag er ikke så godt for mig, men resten af uken ser fin ud for mig, så det kunne være at der ikke skulle være træning mandag, da MetteogBeatrix heller ikke kan mandag :)

Jeg er lidt usikker på hvor den blå sten er?

Ja, hva med tirsdag feks?

Den blå steinen ligger i enden av torgallmenningen, altså den enden som vender mot nygårdshøyden/johanneskirken. Steinen er egentlig ikke så veldig blå så det er ganske forvirrende om man ikke er innfødt :P hehe.

Jeg er fra Stavanger selv og tok en stund før jeg forstod at det var den blå steinen :)

Ok:) Jeg har en dalmatiner tispe som blir 1 år i mars:) Vi kan ha treff fra mandag til fredag neste uke også kan de som kan komme:) Jeg skal finne en tid som kan passe litt senere idag

Passer det vis vi møtes ved den blå steinen 09.00? eller er det litt tidlig?

Debbeltpost brug redigeringsfunktionen. Mod. Einstein&Charlie

Da kan du bli med fra tirsdag til fredag da vis du vil:)

*kremt*

Leste ikke denne før nå, klart jeg blir med fra tirsdag til fredag.

9 er litt tidlig for en student som meg men jeg klarer det fint vil jeg tro ;)

Dobbeltpost brug siteringsfunktionen mod. Einstein&Charlie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva med tirsdag feks?

Den blå steinen ligger i enden av torgallmenningen, altså den enden som vender mot nygårdshøyden/johanneskirken. Steinen er egentlig ikke så veldig blå så det er ganske forvirrende om man ikke er innfødt :) hehe.

Jeg er fra Stavanger selv og tok en stund før jeg forstod at det var den blå steinen :)

Så er det ikke noget problem for mig, tager jo kun 5 minutter at gå dertil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da sier vi at det blir trening fra tirsdag til fredag fra klokken 09.00 på morgenen ved den blå steinen:) Dere som bor der kan jo tenke ut steder å trene:) Nr mitt er 93241670, bare til å ta kontakt vis noen lurer på noe:) Om jeg ikke tar telefonen er det bare til å prøve igjen ellers kan man jo sende sms;) Blir sikkert kjempe gøy med litt trening med andre hunder:) Vi kan jo kanskje gå litt tur sammen rundt i sentrum etter treningen og da vis noen vil det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snakk om nå neste uke dette her??? For vi vil være med også, vi trenger ikke passeringstrening, men håndtering! Ace må bli plukket på av fremmede!

Ja det er fra tirsdag til fredag den uken som kommer nå... Ja vi kunne trent passeringstrening først og så kan vi trene håndtering etter på, sånn alle tar å ser på tennene og kjenner på kroppen til hundene, vis folk blir med på det og da, vi begynner denne tirsdagen, blir vel 19 februar, jeg stiller i alle fall opp der, 09.00 ved den blåe steinen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Prøver å lage litt liv i denne tråden jeg..! :icon_cry:

Har jo min 10 uker gamle valp, som har veldig lyst på all mulig håndteringstrening, passeringstrening, og i det hele tatt...! You name it..! Så hva sier dere..? Er noen klar for litt trening?

Bor på Fjøsanger, rett ved Langeskogen, men er i grunn (buss) fleksibel.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Tror tråden daua Pia :lol:

Jeg blir med på trening jeg vettu om jeg har mulighet! :lol:

Selv om hun ikke ar valp mer, men hun har godt av trening, evigheter siden vi har trent passeringstrening nå ;)

Også er det jo alltid gøy å møte andre hunder! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Prøver å lage litt liv i denne tråden jeg..! :lol:

Har jo min 10 uker gamle valp, som har veldig lyst på all mulig håndteringstrening, passeringstrening, og i det hele tatt...! You name it..! Så hva sier dere..? Er noen klar for litt trening?

Bor på Fjøsanger, rett ved Langeskogen, men er i grunn (buss) fleksibel.. :)

Labrador og jeg kan være behjelpelig med passerings- og plukketrening :lol:

Hun er ikke mye å skryte av som lekekamerat, men hun er veldig god på tydelige signaler til pågående guttegriser:whistle: :lol:

Foreløpig er hun på ferie, men er tilbake på tirsdag.

Jeg jobber tidlig både tirsdag, onsdag og torsdag så det er bare å gi en lyd :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir en lyd, og min pågående guttegris er klar for trening når som helst! Har en 3 mnd gammel valp her i tillegg, så vi trenger det så absolutt! Jeg kan hver dag, hele døgnet :lol:

Labradoren har kommet hjem, det ble fryktelig tomt her!

Mandag har jeg fri og er fleksibel på tid, passer det? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mandag er flott for meg! Når og hvor? Jeg kan når som helst, men er ikke sånn dødsmobil siden jeg ikke har lov til å kjøre noe som helst, så må være litt i nærheten av Fjøsanger/Storetveit/Paradis kanskje? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mandag er flott for meg! Når og hvor? Jeg kan når som helst, men er ikke sånn dødsmobil siden jeg ikke har lov til å kjøre noe som helst, så må være litt i nærheten av Fjøsanger/Storetveit/Paradis kanskje? :D

No problem, Langeskogen eller Storetveivmarken kanskje? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stor fan av Storetveitmarken jeg! :D Da klarer jeg sikkert å overtale Synnøve til å være med også :D Ååå, gleder meg! Når passer det for deg da?

Etter 10.30?

Så blir b-mennesket fornøyd... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...