Gå til innhold
Hundesonen.no

Takk for mange gode år Rexie


Raksha
 Share

Recommended Posts

860273483_64e2a5eceb.jpg

Zantanas Ecstasy in Motion - Rexie

30.08.95 - 07.01.08

Så var det vår tur til å si farvell...

Hvordan gjør man det igjen? Hvordan sier man farvell til sin beste venn gjennom så mange år? Svaret må vel bli å la deg gå. Det var din tur nå, du fortjener å hvile.

Kjære gamle, sære, Rexien min. Du har fulgt meg gjennom så utrolig mye. Ingen kan noen gang ta din plass. Du var min læremester, min forsøkskanin, en evig tålmodig sjel som fant deg i alle sprell jeg fant på. Du var der i mine tyngste stunder, du bare var der. Det skal jeg aldri glemme deg for.

Vi gjorde så mye sammen, ferier, lange turer, utstilling, agility... Alt, og du var med. Alltid. Du godtok alt jeg gjorde. Du tok i mot Rikke med åpent hjerte. Aro elsket deg fra første stund, og du elsket han. Til og med lille Abby godtok du med største selfølgelighet og delte seng med. Husker du alle hundene som har vært med i livet vårt? Husker du Tara? King? Vito? Husker du Maja? Hvordan du elsket å herje med henne? Husker du gale Emily som du var så flink med? Gamle Slusk? Leo og Cæsar? Husker du de lange turene vi hadde sammen? Jeg, du og far? Det er så utrolig mange minner.

Du nektet å gi opp. Selv med en dårlig start og eiere som måtte lære alt fra scratch. Du nektet å gi deg, selv da kreften kom snikende for fem år siden. Du sa at din tid ikke var kommet. Du nektet å gi deg. Selv stygge fall kunne ikke knekke deg. Ingen hadde trodd at vi skulle få de siste fem årene sammen. Et mirakel, mitt mirakel.

Nå har din tid kommet. Du er gjenforent med Rikke og Aro. Trioen er samlet igjen... Det føles så fryktelig sårt å la dere gå alle tre på så kort tid. Men dere hører sammen, Du, Rikke og Aro. Dere hadde noe spesielt sammen. Du treffer far igjen, den eneste mannen som noen gang virkelig vant ditt hjerte uforbeholdent.

Kjæreste Rexie, vi mangler en uke på 12 år sammen. Du var høyt elsket og vil bli dypt savnet, av oss alle. Nå håper jeg du er ung og sprek igjen, at du løper sammen med Rikke og Aro, husk å passe på Rikkemor og rare Aro. Hils far fra meg... Vi møtes igjen.

Meet me on the other side

Meet me on the other side

Ill see you on the other side

See you on the other side

Honey now if Im honest

I still dont know what love is

Another mirage folds into the haze of time recalled

And now the floodgates cannot hold

All my sorrow all my rage

A tear that falls on every page

Meet me on the other side

Meet me on the other side

Maybe I oughta mention

Was never my intention

To harm you or your kin

Are you so scared to look within

The ghosts are crawling on our skin

We may race and we may run

Well not undo what has been done

Or change the moment when its gone

Meet me on the other side

Meet me on the other side

Ill see you on the other side

Ill see you on the other side

I know it would be outrageous

To come on all courageous

And offer you my hand

To pull you up on to dry land

When all I got is sinking sand

The trick aint worth the time it buys

Im sick of hearing my own lies

And loves a raven when it flies

Meet me on the other side

Meet me on the other side

Ill see you on the other side

Honey now if Im honest

I still dont know what love is

~ David Gray

860061911_1057ac9924.jpg

861079474_afd71db239.jpg

384887999_3013a6999b.jpg

384990590_91c04a80a7.jpg

134851811_051d5f22a2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...