Gå til innhold
Hundesonen.no

da har vi byttet for


MarieR

forer du med olivers?  

22 stemmer

  1. 1.

    • ja
      1
    • næi
      21
    • skal kansje bytte til olivers
      0


Recommended Posts

da har vi byttet for, fra LABB til olivers. hadde bestil kløv, og når de kom med den spurte de jo selfølgeli om vi hadde prøvd foret, og jada vi hadde da det, så spurte han om hvilket for vi foret på nå, og da jeg svarte labb... dere sku sett uttrykket i øynene hans! det var så ekstremt komisk! det så ut som om han syntes det var et under at vi foret på akkurat det, og stammet frem at i forhold til labb var olivers et for kongen ville ha spist av! holdt på å le meg ihjel, etter utallige steder hvor jeg har sett at forer du med labb kan du liksågodt la være og fore hunden din. labb er ikke godt nok og grier, pølsevev spørr du meg!ask liker LABB men han liker olivers enda bedre og ejg er ikke i vil om at det er et bedre for.

så nå har vi bytta, men han skal få spise opp den siste sekken med labb da.. :D og jeg byttet ikke pågrunn av det han sa om kongen og greier! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bytta for vi også. Fra LABB til Lone Star. Kjøpte sekken nå på søndag.

Pappa var litt misfornøyd med at vi bytta for før vi fikk den tiende sekken gratis, så jeg foreslo at vi kunne kjøpe de to siste sekkene og få enda en sekk gratis, og deretter selge dem til dere, hehe. Men om dere har bytta til Olivers er det ikke akkurat noe poeng i det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forer ikke på Olivers nei... Tenkte jeg skullebytte til en gang for en stund siden, jegfikk med en kilo prøve for, men mine hunder likte faktisk ikke smaken på foret!! (og det sier litt, for mine hunder er skikkelig alt etende :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bytta for vi også. Fra LABB til Lone Star. Kjøpte sekken nå på søndag.

Pappa var litt misfornøyd med at vi bytta for før vi fikk den tiende sekken gratis, så jeg foreslo at vi kunne kjøpe de to siste sekkene og få enda en sekk gratis, og deretter selge dem til dere, hehe. Men om dere har bytta til Olivers er det ikke akkurat noe poeng i det. :D

utspekulert du! :D:( er ikke noe vits i nå nei, vi har en halv sekk her selv vi, som dyret må ete opp..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...