Gå til innhold
Hundesonen.no

Diamonds Chanel-mitt vesle hjertebarn


meg123
 Share

Recommended Posts

i58372538_21006_4.jpg

Chanel kom til meg 1 2003.Verdens søteste lille Sheltiejente:)

Planene var store, men i valpetiden skulle vi bare kose oss.

Dessverre ble ikke valpetiden noe særlig tess,for lille glade Chanel elsket å hoppe og srette, å en dag hoppet hun litt feil å snublet over en stein.Resultatet ble et brukket forben, å med allerede en medfødt svakhet i bakbena var oddsen for å bli bra veldig liten.

Chanel var gjennom en vanskelig å slitsom operasjon å de fikk leget benet nogenlunde,men fordi hun ikke fikk tråkke på forbenet ble de andre bena overbelastet å det ble bare verre og verre.

Dyrlegen mente hun burde få slippe å lide, og 13 desember 2003,bare 7 måneder gammel sovnet hun stille inn i armene på ”mammaen” sin.

Fryktelig trist,men jeg vet det var riktig å la henne slippe. Lille jenta mi. Jeg kommer aldri til å glemme deg!Jeg tenker på deg hver dag,å håper du har det fint der oppe i himmelen..for der er jeg sikker på at du er. Lille,lille jenta mi<3 Jeg vil også takke Åssiden Dyreklinikk for all støtte og hjelp i tiden Chanel var syk,de tok så godt vare på henne, å hun var såå glad når hun kom til dyrlegen!De var jo så snille!

Selfølgelig også stor takk til veterinærhøgskolen som virkelig prøvde å hjelpe vesle jenta mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...