Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpesosialisering


Ricco

Recommended Posts

Går noen av dere på valpesosialisering? Vi har det i klubben vår og da møtes hundeeiere med små valper opp. Dette er et tilbud for valper som er under 4 mnd. Vi koser oss, har litt kontakttrening, innkalling, tar litt enkel tannvisning og så får valpene leke med kvarandre. Vi holder på i en time, og det virker som om alle er like fornøyde, både de på to og de på fire bein. Skal og ha de med meg til byen en lørdag og gå i gågata der. Da får de miljøtrening og. Dette er noe å anbefale, så om dere er tilknyttet en lokalklubb så spør om de har dette tilbudet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey da ;) Min eventuellt nye valp :P Skal kanskje få mudi i løpet av 2006, hvis oppdretter'n velger meg :D

Den skal sosialiseres til døde! :D(ikke bokstavlig talt :wink:)

Oi! Det hadde jeg ikke fått med meg.... Får krysse fingra for at han velger deg da!!! :( Har de hjemmeside?

Hvis ikke, link til en bra mudi side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :D Det er noe en kan få av'n vøtt :wink: Grunnen tel at du kjenner dom for bjeffing, er vel på grunn av opprinnelsen :D Dom er no'n hardbarka gjeterhunder! Trenger litt mål når'n ska gjete ei diger ku med digre hønn, og du sjøl er 45cm høy :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er meget viktig, og jeg synes det er viktig å fange opp de som er for unge til å gå på kurs og sånt. Det vi har er og et gratis tilbud til alle som vil. (Det er ikke alt som må koste penger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...