Gå til innhold
Hundesonen.no

Er vel snart på tide med et nytt treff?


Akita

Recommended Posts

Jeg har også lyst til å være med på disse treffene deres. Har kikket litt på bildene fra tidligere turer, og det ser jo kjempekoselig ut ;)

Jeg er ikke så bevandret i Bergens skoger, men finner helt sikkert frem dersom noen kan fortelle meg veien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser jo lovende ut :)

Nipedalen er okays for meg.

Thor snakket om Fantoft ja. Eg har også snakket med min farfar som kjenner "folket der oppe"

Er en golf bane med gjerde rundt noe av banen, men vi kunne bare slippe bikkjene der.

Men der er det jo ikkje noe sånn tur muligheter som i nipedalen. Kunne godt ha tenkt meg litt trim ja.

Skal vi ta sikte på neste søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe i veien med Langeskogen, bare man vet hvor man skal gå. Ja, det var noe mye folk i skogen den dagen vi var der, og plassen vi slapp hundene var en "nødløsning" da ikke alle var villig til å klatre litt for å slippe hundene. Eller gå opp den bratte stien, da...

Men det gjør ikke oss så mye, vi er der daglig og trives veldig godt med både folkene og hundene som går der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det kan lade sig gøre, så vil jeg helst på en plads, med minimum badning, da Einstein hopper i vandet hele året rundt, og ikke vil op igen, og det er et h...... at ordne hans pels igen.

Så hvis der er mulighed for sådant et sted :P

Langeskogen? :lol: :angel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kune være fint, så slipper jeg for en evt syg hund efter et koldt søbad og kæmpe med pelsen :lol:

Så kan vi altid tage Nipedalen en anden god gang.

Edit: Vi kan jo gå lidt tidligere på formiddagen, for måske undgå at møde så mange mennesker der på gåtur, såsom kl 10.00, selvfølgelig hvis det passer jer andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kune være fint, så slipper jeg for en evt syg hund efter et koldt søbad og kæmpe med pelsen :)

Så kan vi altid tage Nipedalen en anden god gang.

Edit: Vi kan jo gå lidt tidligere på formiddagen, for måske undgå at møde så mange mennesker der på gåtur, såsom kl 10.00, selvfølgelig hvis det passer jer andre.

Passer helt fint for meg kl 1000.

Så Hvem blir med?????? :barfy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er med, men ikkje Thor og Jeppe denne gangen.

Vi blir jo en del då:

Einstein&Charlie

Helle

LB_Shira

Lizzie

Showtime

Labbalino

Andrè må og være med.

Og så må vi få med Kelso.

Får kanskje med meg ei med schæferen Foxy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er med, men ikkje Thor og Jeppe denne gangen.

Vi blir jo en del då:

Einstein&Charlie

Helle

LB_Shira

Lizzie

Showtime

Labbalino

Andrè må og være med.

Og så må vi få med Kelso.

Får kanskje med meg ei med schæferen Foxy.

Rolig nå! Førstkommende søndag passer dårlig for meg - skal jobbe i morgen, og det går ingen hurtigbåter sent på lørdag eller tidlig nok på søndag.. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig nå! Førstkommende søndag passer dårlig for meg - skal jobbe i morgen, og det går ingen hurtigbåter sent på lørdag eller tidlig nok på søndag.. :glare:

kjipt då. Vi får heller planlegge et treff litt fort igjen då, sånn at det ikkje blir så lenge for deg til neste gang :barfy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lige set på ruteplanen min bus er der først kl10:23. medmindre jeg tager bussen så jeg er der 09:10, og ser ud som om der er flere der ikke kan denne søndag.

så kunne være vi måske skulle sige næste søndag igen, så det passer bedre ind for alle, eller vi kan tage 2 søndagsture i et rap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Kjenner veldig på det samme. Da min var 11 tenkte jeg "jøss, er det dette som er gammel hund?", for jeg så ingen tegn til alderdom. Nå som hun er er 13 er det derimot veldig tydelig at hun er gammel i kroppen, mens hodet fortsatt vil så mye... Det knuser meg å se henne sånn.
    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
×
×
  • Opprett ny...