Gå til innhold
Hundesonen.no

Ulv


trespiser

Recommended Posts

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar
Jeg har guttekampelg, og siden de er sjeldne skal vi parre med jentekampelgen i midten av mars, for å få en av de sjeldene guttekampelgene og overprise dem noe voldsomt.

Dette skuffer meg egentlig litt at Mushy synker til dette nivået og skitner til den rene jentekampeelgen sin... Bare for pengene liksom, hva f** gir du meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noen som ønsker en BabyFaceElg da?

Jeg er veldig interessert. Hvis tea-cup størrelsen passer i min splitter nye Juicy bag? Den er rååsa med fløyel og egyptisk bomull inni, så det så.

Tror soppens kampelger blir for store, for veska altså.

hmm..

jeg vil ha en ulv fordi jeg synes de er tøffe og jeg har fiender som ville holdt seg langt i fra meg om jeg hadde hadt en ulv.. jeg vil heller bli spist av en ulv enn å få juling av mennesker.

Derfor vil jeg ha en ulv.

Ringer Polarzoo i Bardu etter nyttår.. Er vel ikke så mye aktivitet der nå?

Jeg tror jeg besvimer av latter! HAHAHA :P Hva slags fiender er det du har da? Tror du ulven din angriper dem på kommando?

oi, dårlig gjennomtenkt plan ja. Kampelgvalpene kan godt på samme kurs. Men værre med rovdyra... De får gå på ett eget kurs.

Nei nei nei, når man skal eie ville dyr tar man ALT på sparket. Ikke noe planlegging her i gården! :closedeyes:

og jeg er av BabyFaceElg, som du også kan få i "miniatyr"str. Skal se om jeg får lagt ut bilde av den typen senere.

ååå.. Nomin.. Rex var nydelig som en rudolf :P ..

Faren til ditt kommende kull var nydlelig, men kommer tea-cup sized BabyFaceElger i råååsa eller kun brun tricolor? ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er prisen på en jentekampelg?

Hm, mener at de seriøse oppdretterene her inne snakket om noe rundt 20.000,- Men er litt usikker. Kan være det heller var den usesriøse gjengen, de som skulle skru opp prisen.. Vi får se når de "kommer på banen" igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skuffer meg egentlig litt at Mushy synker til dette nivået og skitner til den rene jentekampeelgen sin... Bare for pengene liksom, hva f** gir du meg??

En kampelg av valgfritt kjønn?

*fornærmet* Guttekampelgen min er ekte han å :P Dessuten er han mer lik en elg en soppen sin... Gidder ikke å gi dere noen pris nei. For dere har ikke råd til å kjøpe kampelg og dere får heller ikke kjøpt fra meg. *hisse seg opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sitter på 575 tusenlapper som jeg kan bruke til hva jeg vil så jeg har penger til flere kampelger. :P

ops.. skulle egentlig holde det hemmelig at jeg har så mange penger men har man sagt noe så kan man bare be om at ingen ikke sier noe til noen.. :P

nå må jeg i hvertfall ha en ulv meget fort så ingen tørr å ta meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, mener at de seriøse oppdretterene her inne snakket om noe rundt 20.000,- Men er litt usikker. Kan være det heller var den usesriøse gjengen, de som skulle skru opp prisen.. Vi får se når de "kommer på banen" igjen.

Men om du skal ha en blå er den MYE dyrere. Så det så :lærer:

Trespiser: Er du en bankraner? Så det er pga. bankranet at du har fiender! AHA, folkens vi har en bankraner på sonen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gå på valpe kurs vi! Og da blir alle ville dyr snille å lydige :P Utenom hyenene, de skal på hyene-kurs med weatentass her inne...de skal klikkertrenes og få GnueLever A/S sine levergodiser... tror jeg det var :P

GnuenLever A/S

(ordspill, ikke sant?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tag et kig i fiskeprat og se ednu et emne fra trådstarter :P

uhhmm jeg vil egentlig have en hvid elefant, men er næsten umuligtnæsten allesammen tilhører den thailandske konge, så jeg er nødt til at gå efter en blå elefant med polkadotter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har guttekampelg, og siden de er sjeldne skal vi parre med jentekampelgen i midten av mars, for å få en av de sjeldene guttekampelgene og overprise dem noe voldsomt.

Vel, det er klart. Vil ikke ha useriøse kjøpere fra finn!

Dette skuffer meg egentlig litt at Mushy synker til dette nivået og skitner til den rene jentekampeelgen sin... Bare for pengene liksom, hva f** gir du meg??

Har du sett guttekampelgen, kanskje? Jeg har holdt på med oppdrett av jentekampelger siden for evvah, så det er på tide å få inn noe nytt blod. Det er ikke for pengenes skyld, vennen!

Hva er prisen på en jentekampelg?

Jentekampelgene ligger på rundt 20.000, men prisen kan selvsagt diskuteres dersom jeg ser på deg som en seriøs kjøper, noe jeg ikke gjør, desverre.

Hm, mener at de seriøse oppdretterene her inne snakket om noe rundt 20.000,- Men er litt usikker. Kan være det heller var den usesriøse gjengen, de som skulle skru opp prisen.. Vi får se når de "kommer på banen" igjen.

Vi er ikke useriøse, ro deg ned. :P

Samma det.. jeg har hørt at jentekampelger og ulver kan leve godt sammen og til og med ta vare på hverandre.

Det var vel Lars Monsen som fortalte det :P

Lars Monsen kan tydligvis ingenting om jentekampelger. Gå og legg deg, du er banna fra jentekampelgmiljøet!

En kampelg av valgfritt kjønn?

*fornærmet* Guttekampelgen min er ekte han å :P Dessuten er han mer lik en elg en soppen sin... Gidder ikke å gi dere noen pris nei. For dere har ikke råd til å kjøpe kampelg og dere får heller ikke kjøpt fra meg. *hisse seg opp*

Unnskyld, men hinter du til at jentekampelgen min ikke ligner på noen kampelg? :P

jeg sitter på 575 tusenlapper som jeg kan bruke til hva jeg vil så jeg har penger til flere kampelger. :P

ops.. skulle egentlig holde det hemmelig at jeg har så mange penger men har man sagt noe så kan man bare be om at ingen ikke sier noe til noen.. :P

nå må jeg i hvertfall ha en ulv meget fort så ingen tørr å ta meg :P

Du får ikke noen kampelger uansett, så du må nok finne på noe annet. Kjøp hai, du. Men ikke tro du får noen status forde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men hinter du til at jentekampelgen min ikke ligner på noen kampelg? :P

Neinei... men om vi bruker din jentekampelgen din med min guttekampelg, så får vi nok vanna ut litt hos de begge ser du. Guttekampelgen her i huset er noe lang i ryggen og for lavt halefeste, så med din jentekampelg blir det bra. Så får han opp hodet hennes. Personlig mener jeg hun er litt kort i hodet sitt. Men veldig pen ellers og ett utrolig bra gemytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei... men om vi bruker din jentekampelgen din med min guttekampelg, så får vi nok vanna ut litt hos de begge ser du. Guttekampelgen her i huset er noe lang i ryggen og for lavt halefeste, så med din jentekampelg blir det bra. Så får han opp hodet hennes. Personlig mener jeg hun er litt kort i hodet sitt. Men veldig pen ellers og ett utrolig bra gemytt!

Ja, det var bra du syns. Jeg begynte nesten å revurdere hele parregreia her nå. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...