Gå til innhold
Hundesonen.no

Romjulstreff


Fillerya

Recommended Posts

Du vet, regn :closedeyes:

Jeg har en grill liggende i skuffen her :) Så jeg kan ta med en i hvert fall

Hvis vi alle tar noen vedkubber under armen kan vi jo få ett fint bål da.... Og vi trenger jo ikke å gå såååå langt...

Vi møtes på parkeringen til Skullerudstua. Her er kart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Nå er vi tilbake etter en totimers vandring oppe i skogen "vår". Alt det fine, hvite ramlet klissvått ned i hodet på oss, og det var slett ikke noe fristende med grilling om et par dager... Men to dager er jo lang tid i denne merkelige vinteren. :wink: God jul til dere alle og spis masse masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis at Margrete og Marianne sine hunder ikke er enige om hvilken rase man skal like:P

Men Rex setter sikkert pris på å ha en tispe som fan, er jo tross alt en mann i sin beste alder;)

Peers: jeg er med på felles avreise fra den vestre delen. Vi får bare bli enige om tid og sted litt nærmere

Hehehe, tipper nok at det kommer til å gå finfint!

Jeg tror også at jeg blir med fra den siden ;)

Oi, den hadde jeg helt glemt... :P

Marianne sine hunder liker ikke elgen her i huset... Største schnuppa hennes synes han er ekkel, minsten synes bare de er totalt unødvendige.

Så egentlig liker ingen mine hunder :) Bortsett fra valpen til Peers da.

Hehehe ja det hadde jeg regnet med at du hadde glemt :P

Nå bare tøyser du! Og her er bildebevis! :P

Dina og Z leker, og bebis Ems

Trening057.jpg

Og du kan vel virkelig ikke si at du har glemt dette ;)

65c591f9.jpg

Eller dette?? Hehehe Teq og Z leker :P Og stort sett så syns Z at Tequila er litt skummel når hun inviterer til lek..

MargreteFaroogZizco076_edited.jpg

Men ja du har nok rett i at Tequila syns Faro er unødvendig, men det er nok også gjensidig så da er det vel greit! :P

Jeg gleder meg ihvertfall veldig til å se dere igjen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når og hvor skal vi møtes, vi som skal treffes på Oslo S? Det står sikkert et eller annet sted, men jeg orker ikke lete gjennom tråden nå...

Peers; du har jo tlf nr mitt så du kan jo melde meg om jeg ikke er på msn i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempehyggelig med treff i dag! Riktignok må jeg beklage at jeg satte en tidsfrist, det skal ikke skje flere ganger :) Jeg rakk ikke å bade noen av hundene når jeg kom hjem, men fant fram bøtter og håndklær. Fikk i det minste tørket av bein og mager før gjestene gjorde sitt inntog i heimen.. Upraktisk med lang pels av og til gitt.

Jeg er forresten imponert over at Jane (molly) og jeg klarte å finne en ny vei ned til sivilisasjonen igjen, snarvei og greier! Stifinnere, det er oss ;) Selv om det var fryktelig vanskelig å gå (klatre?) ned den bakken... *fnis* Ida, det var vanskelig uten deg!

Norma har vært helt kaputt siden vi kom hjem, tydelig at det blir mye for både kroppen og hodet hennes. Dere som tok T-banen med oss så vel hvor sliten hun var, snorkingen talte sitt klare språk :Laugh:

Håper noen legger ut bilder etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for turen ja, det var veldig hyggelig.

Snorre har og ligget overraskende stille etter at vi kom hjem, så ja, han er nok sliten. Må være slitsomt å både være småredd for schäferangrep fra Lita, samtidig som man skal flørte med Emma, og også beherske seg såpass at man ikke drar flørten over i riing... Løpe med Rex var jo og moro, så det ble mye å følge med på for en liten vaktmester i dag..

Og ja, jeg er og ganske imponert over at vi klarte å gjøre turen KORTERE ved å ha meg med som guide. Det tror jeg aldri har skjedd før, jeg er god til å lage omveier, men snarveier er jeg ikke kjent for. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tur! Kjempe trivelig, gøy med nye turvenner!

Tror Rex stortrivdes og han oppførte seg jo nesten eksemplarisk, ser man bort fra den lille jaktturen hans:P Slapp ikveld han også, og spiste mer enn noen gang før (sulten hund etter opplevelsesrik dag?). Fikk nesten et fantastisk bilde av hunden som luftet magen i søvne, men han veltet over akkurat i det jeg tok bilde. Kan legge inn bilder når jeg har lagt de inn på dataen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norma har vært helt kaputt siden vi kom hjem, tydelig at det blir mye for både kroppen og hodet hennes. Dere som tok T-banen med oss så vel hvor sliten hun var, snorkingen talte sitt klare språk :Laugh:

Snorkingen hennes var priceless, utrolig bra! Søteste lille snuppa! :)

Takk for turen ja, det var veldig hyggelig.

Snorre har og ligget overraskende stille etter at vi kom hjem, så ja, han er nok sliten. Må være slitsomt å både være småredd for schäferangrep fra Lita, samtidig som man skal flørte med Emma, og også beherske seg såpass at man ikke drar flørten over i riing... Løpe med Rex var jo og moro, så det ble mye å følge med på for en liten vaktmester i dag..

Og ja, jeg er og ganske imponert over at vi klarte å gjøre turen KORTERE ved å ha meg med som guide. Det tror jeg aldri har skjedd før, jeg er god til å lage omveier, men snarveier er jeg ikke kjent for. ;)

Jeg er også drit imponert over deg om guide! Hvem trenger Ida liksom! :P

Og jeg skjønner ikke hva du mener med at Lita bedriver med schäferangrep....? Hehe det tok en brå sutt når fineste Ems sa hva hun syns om det! Hmmm kanskje jeg skal gjøre alvor av å ta henne med meg hjem neste gang...! :P

Tusen takk for tur! Kjempe trivelig, gøy med nye turvenner!

Tror Rex stortrivdes og han oppførte seg jo nesten eksemplarisk, ser man bort fra den lille jaktturen hans:P Slapp ikveld han også, og spiste mer enn noen gang før (sulten hund etter opplevelsesrik dag?). Fikk nesten et fantastisk bilde av hunden som luftet magen i søvne, men han veltet over akkurat i det jeg tok bilde. Kan legge inn bilder når jeg har lagt de inn på dataen.

Den turen der tok han heeelt sikkert bare for at han ikke kunne være dårligere enn Lita, og JO DET ER SANT at hun aldri har stukket av før! Tenk! :P

Men takk for turen alle sammen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorkingen hennes var priceless, utrolig bra! Søteste lille snuppa! :)

Jeg er også drit imponert over deg om guide! Hvem trenger Ida liksom! :P

Og jeg skjønner ikke hva du mener med at Lita bedriver med schäferangrep....? Hehe det tok en brå sutt når fineste Ems sa hva hun syns om det! Hmmm kanskje jeg skal gjøre alvor av å ta henne med meg hjem neste gang...! ;)

Den turen der tok han heeelt sikkert bare for at han ikke kunne være dårligere enn Lita, og JO DET ER SANT at hun aldri har stukket av før! Tenk! :P

Men takk for turen alle sammen! :P

Lille snorkfrøken på tur gitt, man blir sliten av å holde følge med de store :P

Hallo? Jeg var også guide!! *hoppe opp og ned* Vil ha litt av æren <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille snorkfrøken på tur gitt, man blir sliten av å holde følge med de store :)

Hallo? Jeg var også guide! *hoppe opp og ned* Vil ha litt av æren <_<

Oh, skikkelig sorry! Fliiiiinke Anette! *klapper deg på hodet* Ække sååå lett å få med seg hva som skjer når dere toger avgårdet der forran mens vi blir tassende bak og puste og pese!

Og jeg skjønner Norma helt fint jeg.. Ble sliten av å holde følge med de sto... *kremt* dere jeg også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skjønner ikke hva du mener med at Lita bedriver med schäferangrep....? Hehe det tok en brå sutt når fineste Ems sa hva hun syns om det! Hmmm kanskje jeg skal gjøre alvor av å ta henne med meg hjem neste gang...! :)

Tenk, det er forseint det nå! ;)

Den turen der tok han heeelt sikkert bare for at han ikke kunne være dårligere enn Lita, og JO DET ER SANT at hun aldri har stukket av før! Tenk! :P

Det sier de alle det *ler*

Tusen takk for turen, folkens! Emma har sovet i nesten hele dag hun ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...