Gå til innhold
Hundesonen.no

Romjulstreff


Fillerya

Recommended Posts

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar
Guest Gråtass

Jeg skal innover allikevel den 29. så hvis det blir i sånn høvelig tid og sted den dagen så vil jeg være med. For meg passer det best at vi er ferdig med treff/tur til kl 15.30 og at det ikke er så langt fra Ekeberg (Skullerud f.eks er fint)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Ja, veldig, men jeg er fremdeles ikke heelt sikker på hvordan uka blir lagt opp.. Mamma stikker på hytta med knott også, men jeg er ikke helt sikker på når..

Hva med ull-daten vår da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner dette å ligne "gamle dagers" tråder, der det var uendelig antall sider med det "passer for meg da, og for meg da" i det uendelige, og man kommer aldri nærmere noe svar...

En eller annen må komme med ett forslag så får de som vil og de det passer for komme... :lol: (ja, jeg er stressa, sur og sliten i dag)

Som feks:

Sonentreff på Ekeberg (Skullerud?) 26/12 kl 1200 :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som jeg skal klare å komme meg dit, iallefall dersom noen veileder meg fra Oslo S. EDIT: Skal bli veldig hyggelig å treffe deg igjen, Monica!

EDIT2: Det kommer jo ann på om Knott er ferdig med løpetiden eller ikke.. Dere med hannhunder skal få slippe å ha løpsk insekt der:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner dette å ligne "gamle dagers" tråder, der det var uendelig antall sider med det "passer for meg da, og for meg da" i det uendelige, og man kommer aldri nærmere noe svar...

En eller annen må komme med ett forslag så får de som vil og de det passer for komme... :lol: (ja, jeg er stressa, sur og sliten i dag)

Som feks:

Sonentreff på Ekeberg (Skullerud?) 26/12 kl 1200 :lol:

åh du er så søt når du er slik *knis* Jeg vet ikke om jeg vil være med å leke med dere, siden gutta mine har bestemt seg for å hate alt av hannhunder. Men om jeg nå skulle finne på å dukke opp alene så passer den dagen fin fint for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Gratulerer med valp! Vær forberedt på en fantastisk, men også veldig krevende tid 🤭 Jeg hentet min valp ca. 3,5t unna. Han lå i fanget hele veien hjem, og fikk ingen tissepauser faktisk. Han sov store deler av veien, så det var ikke nødvendig 😄 Planen var at han skulle få sitte i sele, men ingen av selene jeg hadde med passet. Helt unødvendig: engangs-kladder! Kjøpte en stor pakke med kladder, men jeg tror jeg brukte 1 eller 2. Jeg ville ikke forvirre han med at det var OK å bruke "tøy" innendørs som toalett, så jeg tok heller hyppigere turer ut med han så han fikk gjort fra seg ute. Det ble noen uhell i starten, men han var så og si renslig ved 3mnd alder. 😃 Noe jeg har brukt mye: GJENBRUKBARE tisseunderlag!! Disse har jeg brukt i bilen (han satt i sele i baksetet til han var ca. 4,5mnd) og i buret på jobb. (Der har han et ullunderlag jeg ikke vil at han skal tisse på, det kan ikke vaskes). Disse har vært helt supre, og har han tisset på de så har jeg bare hevet det i vaskemaskinen. Kan f.eks. brukes hvis hunden lett kaster opp i bilen. For vår del så var både bur og inngjerding helt bortkastet. Han er ekstremt klistremerke og takler ikke at burdøra lukker seg. Han har et stort bur på jobb som alltid er åpent, der kan han gjerne gå inn og legge seg. Ellers så nekter han bur 🤭 Kjøp deg også en sele med masse justeringsmuligheter! Jeg har Musti sin feel active padded sele i SMALL, og den har jeg brukt fra han var ca. 5kg til nå hvor han er ca. 12-13kg. Jeg tror jeg fint kan bruke den til han er voksen hvis han ikke plutselig vokser masse 😆 MASSE LYKKE TIL, og husk at det er lov å ha blandede følelser når valpen kommer i hus! Jeg var i ekstase mens jeg ventet, men hadde det helt fryktelig når valpen min først kom i hus. Har i etterkant lest meg opp på noe de kaller "puppy blues", og jeg var veldig preget av det. Nå ville jeg ikke vært uten! ❤️
    • Nå er jeg (enn så lenge) såpass heldig at jeg ikke betaler strøm der jeg leier, så det kan jeg leve med! 🤭 Takk for alle svar! 😃 Det er jo tydelig at vom er "råbillig" kontra tørrfôr+vomkuler, så da har vi en fremtidsplan. Nå skal vi først bruke opp den 12kg sekken og 6kg SMAAK jeg kjøpte før jeg begynte å regne på dette 🤪
    • Ååh..lille Odin!! Vi savner han💖
    • Jeg møtte en gårdshund på tur i dag, som jeg hilste på. Jeg er i ferd med å bli hun gærne nabodama som nærmest løper etter hunder for å hilse på. Jeg gråt etter at vi gikk videre, hver vår vei. I morgen er det ett år siden jeg tok farvel med Odin. Bakgrunnen på mobilen min er et av de siste bildene jeg tok av ham. 
    • Hvis du kommer hit en tur så blir nok den valpefeberen kurert rimelig kjapt 😆
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...