Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff i Ringsaker / Hedemark


I&E

Recommended Posts

Hei dere i Ringsaker og Hamar/Mjøsområdet!!

Har dere lyst til å bli med på tur med hundene deres?

Jeg og Amy bor i Ringsaker og vi jobber med å få til ei "turgruppe". Dette er helt i startfasen enda, men målet er at vi treffes en gang i måneden og primært går tur med hundene. Treffene legges opp som gåtur i nærområdet, fjelltur, bytur, alt ettersom hva de som er med ønsker. Målet er at det skal være hyggelig og sosialt for to- og forbeinte!

Har du lyst til å bli med på tur - ta kontakt!

Mvh Ida og Amy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillehammer er ikke langt unna! Du er hjertlig velkommen til å bli med!

Glemte å nevne at treffene er på søndager. Neste treff blir rett over nyttår.

Send meg en pm så jeg får mail-adressa di. Da skal jeg gi deg beskjed om når og hvor vi møtes på neste treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Om jeg skal til Hamar skal jeg si ifra, mamma bor der, så er der jo iblant. :P Da kan enten jeg og Kee-Kee eller jeg og Roya bli med. :P (litt mye å holde styr på 2 stykk når en av dem er litt dårlig på å gå pent/ikke dra i bånd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skal til Hamar skal jeg si ifra, mamma bor der, så er der jo iblant. :P Da kan enten jeg og Kee-Kee eller jeg og Roya bli med. :P (litt mye å holde styr på 2 stykk når en av dem er litt dårlig på å gå pent/ikke dra i bånd).

Never mind det vel;)

Vant til det meste av hunder jeg:P Så det får Ylbert bli også:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Never mind det vel;)

Vant til det meste av hunder jeg:P Så det får Ylbert bli også:P

Hæhæ, jo, med en tispe som er rimelig dominant og diger, i bånd(litt over 40 kg), så tror jeg ikke jeg skal ha med Kee-Kee som blir knappe 10 kg som voksen. :P Nr.1, hun skal ikke lære å kaste seg fram i båndet, nr.2 hun risikerer å bli tråkka ned og røska i halsbåndet hvis Roya tråkker i båndet hennes. :P

Men, en om gangen funker veldig fint, ikke minst for Roya, for hun trenger å trene på å beherske seg i bånd og oppføre seg pent, og Kee-Kee har også veldig godt av å treffe andre, selv om jeg tror kanskje GD blir litt stort for henne å leke med ennå. *flir* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Casper er nesten passe størresle for Kee-Kee da :P

Han er passelig vettu, hun er jo vant med alt fra toypuddel til rottmann, hun! *ler* Henger nok i leppa, halen eller øret på ham innen 3 minutter, tenker jeg. *flire*

Men GD'en til Pupziz blir litt stort for henne, han er nok bedre lekekompis for Roya, tenker jeg, for hun er ikke så tøff mot bikkjer som er mye større enn henne i størrelse. :P (pinglebikkje..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GD'en passer nok også Casper bra, han er flink til å omstille seg etter hva slags størrelse de andre hundene har.

Er det en liten hund legger han seg gjerne ned, og leker på bakkenivå, kryper og spreller. Raringen :P Og store hunder er jo bare gøy synes han, så det kommer jo til å gå kjempefint. Har forresten aldri sett ham yppe til bråk, han har fint dempende språk, og skjønner tegningen (selv om han fjaser litt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er passelig vettu, hun er jo vant med alt fra toypuddel til rottmann, hun! *ler* Henger nok i leppa, halen eller øret på ham innen 3 minutter, tenker jeg. *flire*

Men GD'en til Pupziz blir litt stort for henne, han er nok bedre lekekompis for Roya, tenker jeg, for hun er ikke så tøff mot bikkjer som er mye større enn henne i størrelse. :P (pinglebikkje..)

Han er jo ikke såååå stor enda til sommeren da:P Sikkert ganske, men sannstnligvis ikke ferdig vokst;)

Ultra skal man ikke ha med på no sånt... Det kan fort bli skummle greier... :P

GD'en passer nok også Casper bra, han er flink til å omstille seg etter hva slags størrelse de andre hundene har.

Er det en liten hund legger han seg gjerne ned, og leker på bakkenivå, kryper og spreller. Raringen :P Og store hunder er jo bare gøy synes han, så det kommer jo til å gå kjempefint. Har forresten aldri sett ham yppe til bråk, han har fint dempende språk, og skjønner tegningen (selv om han fjaser litt).

Ylbert er en ERTEKROK! Ohhh myyy altså! :P

Bare så du vet, men håper at han roer seg litt erterhvert:P Han er jo ikke sååååå stor enda;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo ikke såååå stor enda til sommeren da:P Sikkert ganske, men sannstnligvis ikke ferdig vokst;)

Ultra skal man ikke ha med på no sånt... Det kan fort bli skummle greier... :P

Ylbert er en ERTEKROK! Ohhh myyy altså! :P

Bare så du vet, men håper at han roer seg litt erterhvert:P Han er jo ikke sååååå stor enda;)

Altså, jeg er ikke redd for størrelsen i seg selv, men jeg er så redd for en diger labb som klasker ned over ryggen på pyttelille Kee-Kee, da er det ikke sikkert det er så mye ryggrad igjen i dyret. Hun er jo kjapp og spretter unna det meste, men man vet jo aldri. Men nå vokser hun jo en del før sommeren, da, så godt mulig at de også kan leke! Jeg er bare så overbeskyttende enda. :P Når det kommer en leken labb i hundre nedover ryggen på en pytteliten valp, så hjelper det ikke om man bare skal leke, liksom. :closedeyes: (selv om, selvfølgelig, de tilpasser seg hverandres størrelser, Roya f.eks er jo blitt veldig flink med Kee-Kee nå, men det tar litt tid å lære seg hva de andre synes er akseptabelt, virker det som) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo ikke såååå stor enda til sommeren da:P Sikkert ganske, men sannstnligvis ikke ferdig vokst;)

Ultra skal man ikke ha med på no sånt... Det kan fort bli skummle greier... :P

Ylbert er en ERTEKROK! Ohhh myyy altså! :P

Bare så du vet, men håper at han roer seg litt erterhvert:P Han er jo ikke sååååå stor enda;)

Ha ha da er de to, selv om Casper ikke ypper til bråk på noen måte, så er han ganske så utrettelig, så det er bare bra at han kan leke med en hund som er like fjasete :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha da er de to, selv om Casper ikke ypper til bråk på noen måte, så er han ganske så utrettelig, så det er bare bra at han kan leke med en hund som er like fjasete :P

Hihi :P

Han her er ikke utrettelig enda han da :P

Han sover ganske så mye egentlig, bare vi får roan ned. Han skal jo helst sove i fanget da, men han blir jo så stor så det går ikke i lengden gitt :P:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg er ikke redd for størrelsen i seg selv, men jeg er så redd for en diger labb som klasker ned over ryggen på pyttelille Kee-Kee, da er det ikke sikkert det er så mye ryggrad igjen i dyret. Hun er jo kjapp og spretter unna det meste, men man vet jo aldri. Men nå vokser hun jo en del før sommeren, da, så godt mulig at de også kan leke! Jeg er bare så overbeskyttende enda. :P Når det kommer en leken labb i hundre nedover ryggen på en pytteliten valp, så hjelper det ikke om man bare skal leke, liksom. :closedeyes: (selv om, selvfølgelig, de tilpasser seg hverandres størrelser, Roya f.eks er jo blitt veldig flink med Kee-Kee nå, men det tar litt tid å lære seg hva de andre synes er akseptabelt, virker det som) :P

Hihi :P Han har jo kjempe-labber nå allerede denna fyrn her da :P

Og ikke er han sååååå tøff som han later som heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...