Gå til innhold
Hundesonen.no

whippet valper


Kristinh

Recommended Posts

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar
Hællandussen Kristin :lol: Det er falrig, virkelig farlig å se sånt! Godt jeg snart får fylt valpekassa selv, så jeg ikke går på veggene her :P

Ja de er så fine så fine.

Du får ha lykke til med ditt kull også:P

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har fått gratulert deg med de små, men gjør det iallefall igjen for sikkerhets skyld! :P Og den der helt mørke var jo kjempe herlig! :lol: men alle var jo det da... nydelige små babiser hele gjengen!

p.s Doffen hilser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har fått gratulert deg med de små, men gjør det iallefall igjen for sikkerhets skyld! :) Og den der helt mørke var jo kjempe herlig! :barfy: men alle var jo det da... nydelige små babiser hele gjengen!

p.s Doffen hilser :)

Takk, takk. det var veldig koselig av deg.

Ja ikke sant;)de er nydelige ja.

Ha en super dag og hilse Doffen fra "Bestemor"

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønne de er! Jeg falt totalt pladask for den med asymmetriske tegninger i hodet (hvit over det ene øyet, sort over det andre), er det tispe eller hanne? :barfy:

Flere som gjor det :) Jeg er ordentlig svak for spesielle tegninger på hodet/ansikte. Så vidt jeg har forstått så er det en hannhund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som gjor det :barfy: Jeg er ordentlig svak for spesielle tegninger på hodet/ansikte. Så vidt jeg har forstått så er det en hannhund.

Gikk inn på siden og smugtittet og det ser ut som det er hanne.

Jeg liker også litt spesielle tegninger, er ikke et must, men gjør ikke noe heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk inn på siden og smugtittet og det ser ut som det er hanne.

Jeg liker også litt spesielle tegninger, er ikke et must, men gjør ikke noe heller :(

Ja er han ikke skjønn... Så det stemmer det at han er en liten guttebass,, med plenty av sjarm. Han er faktisk midtpuntet i valpekassen med et humør uten like.. Logrer og kommer med en gang det er bevegelser i nærheten av han. Ja han har gitt meg mang en godt latter. "Gollum" skal han hete. Eneste som hadde navn når han ble født også;)fordi han skilte seg sånn ut.

Takk for flotte ord om lille gutten og ogsåde andre valpene.

Kunne ha bodd i valpekassen og bare studert og kost og nusset på de;) men dere vet jo hvordan det er å ha småbarn...

Ha en flott natt

Klem

Kristin

Blir flere bilder etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Må bare si at jeg smelta helt når jeg såg valpebildene! Såg ikke denne tråden før nå siden jeg er ny bruker her på Forumet. Sukk - håper jeg er så heldig å få en whippet i hus en vakker dag :| Sitter og leser bøker om whippet, surfer på nett, mailer oppdrettere og eiere av whippet for å lære om rasen, og blir bare mer og mer betatt......disse valpebildene gjorde det jo ikke noe "bedre" heller da :x Flotte bilder. Håper du poster mer bilder snart.....! Lykke til videre med valpene og oppdrettet. Håper alle kommer til trygge, gode hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei hei..

Tror dere må gå på hjemmesiden min for å se oppstillings bilder;) de er i hvertfall kjempe skjønne.

Nå er det bare 2 valper igjenn hjemme,, nesten alle har forlatt redet og klare for den store værden. En drar på onsdag,, men en har jeg ikke funnet det riktige hjemmet til ennå. Han er kjempe flott og håper at det snart dukker opp den riktige familien for Slash. Har vært flerre intriserte.. men magefølelsen har sagt nei.. så sånn er det bare, de er jo barna mine.

Ha super dag alle sammen

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

Tror dere må gå på hjemmesiden min for å se oppstillings bilder;) de er i hvertfall kjempe skjønne.

Nå er det bare 2 valper igjenn hjemme,, nesten alle har forlatt redet og klare for den store værden. En drar på onsdag,, men en har jeg ikke funnet det riktige hjemmet til ennå. Han er kjempe flott og håper at det snart dukker opp den riktige familien for Slash. Har vært flerre intriserte.. men magefølelsen har sagt nei.. så sånn er det bare, de er jo barna mine.

Ha super dag alle sammen

Klem

Kristin

Nydelige! ;)

Jeg visste jeg skulle holdt meg unna denne tråden nå, de er blitt så store og pene og frister veeeldig.

Også later jeg for harde livet som om jeg ikke ser den linja om Slash :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte bilder av valpene! Nydelige tegninger. Og Slash ser helt deilig ut!!

Godt å høre om oppdrettere som ikke selger valpene til hvem som helst selv om det da kan ta litt ekstra tid før man finner det rette hjemmet. Lykke til med sistemann også. Hadde det bare vært meg som kunne fått han inn i mitt hjem - men jeg HAR hund så det holder akkurat nå :ahappy: Håper jeg en dag er så heldig å bli eier av en whippet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte bilder av valpene! Nydelige tegninger. Og Slash ser helt deilig ut!

Godt å høre om oppdrettere som ikke selger valpene til hvem som helst selv om det da kan ta litt ekstra tid før man finner det rette hjemmet. Lykke til med sistemann også. Hadde det bare vært meg som kunne fått han inn i mitt hjem - men jeg HAR hund så det holder akkurat nå :ahappy: Håper jeg en dag er så heldig å bli eier av en whippet.

Ja jeg håper jeg finner et like godt hjem til han som jeg har gjort med de andre.

Så morro at du kommer fra Kristiansand for dit skal nemeligen en av valpene flytte, Gollum flytter dit i morgen.

kanskje du treffer på han da. Kenzo heter han til daglig.

ha en fin natt

klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...