Gå til innhold
Hundesonen.no

whippet valper


Kristinh

Recommended Posts

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer!

Håper du legger ut bilder av skjønningene etter hvert!

Jeg har hatt en del LOTR-navn på marsvin jeg har oppdrettet, da især hobbitnavn som f.eks. Ferdinand, Frodo, Ponto, Bingo, Diamond, Pearl, Pervinca, Pimpernel, Gerontius, Lotho, Samwise "Sam", Elanor "Lano", Meriadoc "Merry". Det er bare å lete litt i bøkene, så finner du nok litt av hvert. Synes at mange av de "vanlige" LOTR-navnene blir litt kjedelige :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært inne på hjemmesiden å sett bilder av valpene. :D

Seriøst, dem var kvalmene søte. Også så mange mørk brindle. Jeg vil ha dem med mye hvitt!! Den som har spesielle flekker!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhh, bare lurer men er alle valpene reservert ? :-P(håper det for ellers får jeg enda mer lyst på ! <_< :rolleyes: )

Tueen takk for alle gratulsjonene så hyggelig av dere

Kan si at ikke alle er bortbestilte. Men her tar vi det med ro. Har vell igjenn ei tispe og 2 hannhunder.

Nå skal jeg bare laste opp bilder så skal jeg legg de ut.

Ha en fin kveld alle sammen

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei igjenn lenge siden oppdatteringer om små barna våre.

Her like før nytt år er alt bare flott valpene vokser og har nå fått opp øynene,, de er jo bare så skjønne om jeg skal si det selv;)

Her er bilde som ble tatt i går,, 3 jenter.

valpene17dager3.jpg

Samtidig vil jeg ønske der alle et godt nyttår.

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er fine alle sammen, men er nok litt ekstra svak for hun lyse i midten. Tipper hun får et nydelig uttrykk når hun vokser seg til.

Godt nytt år til dere også!

Tusen takk Bård,, veldig koselig av deg.. ja hun er jo virkelig vakker.

Hun er vel mer eller mindre bort bestilt til en kar som har vært en tidligere hopper fra trondheim;) Det er han som har tatt bildet av de også.

Så han bare gleder seg stort fremover.

Ha ett godt nytt år du også.

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel mer eller mindre bort bestilt til en kar som har vært en tidligere hopper fra trondheim;) Det er han som har tatt bildet av de også.

Så han bare gleder seg stort fremover.

Jaha, ja hoppere stiller vel litt i samme vektklasse som en whippet, så de blir vel å stå i stil, tenker jeg ;-)

Spøk til side: Skjønner godt at han gleder seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, ja hoppere stiller vel litt i samme vektklasse som en whippet, så de blir vel å stå i stil, tenker jeg ;-)

Spøk til side: Skjønner godt at han gleder seg!

Ha,ha ja du får virkelig sagt det du Bård:) Ja Tommy og Tina gleder seg veldig;) De kunne bekrefte at dette var noe av det vakkreste de hadde sett. Og da blir jo matmor veldig stolt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...