Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpekurs anbefales!!! :)


Wheaten terrier

Recommended Posts

Ja, vil bare melde fra om at valpekurs for meg har hjulpet veldig... Og lederen for vår gruppe sa vi hadde gjordt store fremskritt (da ble jeg stolt!! :) ), og det har vi faktisk, har lært mer hvordan jeg kan lære henne de forskjellige tingene og fått hjelp til de problemene jeg har hatt.

Høres litt ut som nå at liksom "valpekurs er svaret!", det er ikke det jeg sier. Men jeg anbefaler det, for det er veldig nyttig og lærerikt, ihvertfall det jeg har vært på, og er kjempefornøyd!! :P:wink:

Det var bare det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er fornøyd med valpekurset, og har hatt nytte av det.

Har ikke kommet meg på valpekurs med ero ennå :) siden det ikke har vært noen i sommer, men skal vel når de starter opp med det igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da :)

Jeg har endelig meldt meg på kurs jeg også! :P Gleder meg kjempemasse! Det begynner på tirsdag, på trondheim hundeskole! Det er grunnkurs da.

blir ikke det langt og dra for deg??

har ikke deltatt på valpekurs men skal gå miljøtrening eller grunnkurs om ikke så lenge, må bare finne et kurs først... :P kurs er bra for både hund og eier! :P =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med klikker da eller?

Nei, men positiv forsterking. Du kan lese om det på http://www.trondheimhundeskole.no/

De holder masse forskjellige helgekurs også! Ååå jeg vil være med på alle! Får rabatt på helgekursene også, når man er med på vanlig kurs. Så tror jeg skal prøve å få med meg ett i alle fall. Men vet ikke hvilket ennå. De har både spor, agility, lydighet, rally-lydighet, freestyle og masse forskjellig! Gleder med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir ikke det langt og dra for deg??

har ikke deltatt på valpekurs men skal gå miljøtrening eller grunnkurs om ikke så lenge, må bare finne et kurs først... :) kurs er bra for både hund og eier! :P =D>

Jeppers, blir et stykke ja. Kommer til å ta toget da. Det er ikke langt fra stasjonen på leangen, så det går bra. Tar ca 1 time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det blitt med herjingen hennes etter at dere begynte på kurs? Vi skal begynne i neste uke!

Jo, det er litt bedre nå, men hun har jo fortsatt sine stunder, hvor jeg kan bli helt gal av henne, og når både hun og jeg er gale er det ikke en kjempegod kombinasjon :( , men det går bedre nå, spesielt når jeg bruker langline... Hjelper faktisk en god del :D

Lykke til på kurs da!!! :D

Hvordan er det med henne og herjinga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :D Jeg tror de er flinke. Gleder meg i alle fall masse til imorgen :(

Trondheim Hundeskole er kjempeflinke - jeg liker treningsmetoden deres. Tinka og jeg gikk på hverdagslydighetskurs der nå i vinter og har planer om å gå flere kurs til høsten - vi får se hva vi har mest lyst til og hva vi har råd til. :wink:

Både agility, trikskurs med klikkertrening, sporkurs og lydighetskurs er kurs som jeg vil være med på, men får ikke tid til alt, dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg planlegger sporkurs senere, hadde jo vært kjempegøy og være ed på!

Men er så mye gøy egentlig, agility frister også :wink: Får se hva det blir, men blir nok ihvertfall flere kurs etterhvert,

mulig flere lydighetskurs også.... :roll: Får se hva lommeboka tåler

Nkku leiren vil jeg også på neste år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...