Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt treff?


MegaMarie

Recommended Posts

Snakker dere nå om lørdag 15. og søndag 16.? Søndag må da være den beste dagen å avtale noe på? Er vel en del som skal på julegaveshopping osv. på lørdagen?

(Dessuten har jeg kanskje mulighet til å være med hvis det er denne søndagen det er snakk om :innocent: )

*ler* Nå er vi vel så nærme julen at det faktisk er åpne butikker på søndagene og :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Det er nett det samme for meg hvor og når. Slenger bare til litt muligheter jeg.

Oppi Nipedalen hadde jeg hjertet oppi halsen konstant. Vi møtte på en god del folk,

og som sagt er ikke eg og Akita noen resere på innkalling.

Men bare bestem dere for hvor og når dere :innocent::rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi(jeg) nå foreslår søndag 16. desember. Er det noen som kan og har interesse for treff den dagen? (Skrik ut!) Så lenge flyet mitt lander trygt, og jeg får ha bil den dagen, så kan jeg stille. :wub:

Hvor vi skal gå har jeg ikke noe forslag. Noen som foreslår det ultimate hundetreffstedet? Hvis det var slik at Langeskogen og Nipedalen var trøblete mht. å ha løs hund?

Akita: Min hund er heller ingen racer på innkalling, så vi er flere, hehe :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi(jeg) nå foreslår søndag 16. desember. Er det noen som kan og har interesse for treff den dagen? (Skrik ut!) Så lenge flyet mitt lander trygt, og jeg får ha bil den dagen, så kan jeg stille. :P

Hvor vi skal gå har jeg ikke noe forslag. Noen som foreslår det ultimate hundetreffstedet? Hvis det var slik at Langeskogen og Nipedalen var trøblete mht. å ha løs hund?

Akita: Min hund er heller ingen racer på innkalling, så vi er flere, hehe :wub:

JEG KAN!! :innocent:

Kan vi ikke ta treffet på os denne gangen da? Siden ikke alle er en reser på innkalling.

Men da må Akita gi en liten veibeskrivelse.

Og hvis vi møtes der hvor folk går av bussen og kjører derifra samlet.

Jeg har ivertfall plass til en hund elle to, siden jeg bare skal bare ha en coker spaniel med og ikke Shira.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG KAN! :innocent:

Kan vi ikke ta treffet på os denne gangen da? Siden ikke alle er en reser på innkalling.

Men da må Akita gi en liten veibeskrivelse.

Og hvis vi møtes der hvor folk går av bussen og kjører derifra samlet.

Jeg har ivertfall plass til en hund elle to, siden jeg bare skal bare ha en coker spaniel med og ikke Shira.

Folket kan hoppe av bussen i Os sentrum, der kan eg møte dere, og så kan vi heller kjøre sammen. Då har eg også plass til noen. Det går busser fra bystasjonen: 10:45 og 11:45 tenkte en av disse ville passe bra..

Det går busser en gang i timen begge veier. men det er jo også en søndag.

Men dette er helt opp til dere :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også søndag d 16 december, så længe jeg ikke skal til at skifte busser, da jeg stadig ikke er så sikker når jeg skal af bussen på steder jeg ikke har været før.

Tror det vil være bedts at tage bussen 10:45 så det ikke bliver for sent på dagen.

hvad nummer har bussen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan nok ikke være med enne gangen.. har siste eksamen tirsdag 17, så blir litt travelt.. <_< Men jeg er med neste gang..

Forøvrig syns jeg det var kjempe fint å slippe hundene i Nipedalen, men nå har jo jeg en hund som ikke bryr seg noe om folk, og som holder seg i nærheten av meg.. Så gjerne ikke så rart jeg syns det ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også søndag d 16 december, så længe jeg ikke skal til at skifte busser, da jeg stadig ikke er så sikker når jeg skal af bussen på steder jeg ikke har været før.

Tror det vil være bedts at tage bussen 10:45 så det ikke bliver for sent på dagen.

hvad nummer har bussen?

Står 620 på bussen. Visst du tar den fra bystasjonen så er det på perrong 21. Helt innerst. Den går rett til Os.

jeg kan nok ikke være med enne gangen.. har siste eksamen tirsdag 17, så blir litt travelt.. <_< Men jeg er med neste gang..

Forøvrig syns jeg det var kjempe fint å slippe hundene i Nipedalen, men nå har jo jeg en hund som ikke bryr seg noe om folk, og som holder seg i nærheten av meg.. Så gjerne ikke så rart jeg syns det ^_^

Nei men nå har jo ikkje du verdens største hund heller då. :wub:

Akita hopper rett på folk når ho ser dei så litt forskjell :P

Men kjipt at du ikkje kan være med denne gangen.

:innocent:

Okei, vi har tre personer, hører jeg fire? Fire anyone? :P

Os kan sikkert gå bra, men jeg trenger en god veibeskrivelse.

Skal du kjøre bil eller busse?

Trippelpost mod. Einstein&Charlie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøre(så sant en av bilene er ledig). Bor i Fana, så kan veien til Os(hvis ikke det har flyttet på seg siden sist :wub: ), men er ikke kjent der ute.

Noen flere som kunne tenke seg å bli med? :innocent:

Tenkte vi kunne kunne ha møttest ved Os sentrum.. Ved bussholdeplassen. Er du med eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Os sentrum ja, bussholdeplass, hæ? Har en sånn svak forestilling av hvor bak i hodet, men helt ærlig, så vet jeg ikke...

Ligger i Os sentrum den også. og så tenkte eg på parkerings plassen som ligger rett ved... Komune huset sin parkerings plass.

Dette er sånt som du ser når du kjem der til.

Ligger til nr mitt sånn at du kan ringe visst du lurer når du kjem kjørende og visst du isåfall ikkje finn oss..

Anette: 98451834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nok ikke lov å dra til Os altså, men jeg kan jo alltids være med en annen gang! Høres jo kjekt ut, men med en så overbeskyttende mamma som jeg har så :S Men skal snakke med henne en gang..

Jeg kan godt dra andre steder, hvis det gjør at flest mulig kan være med. :innocent: Men ellers er Os fint for min del.

Hvis det er en trøst så er min mor minst like overbeskyttende, og jeg har til og med flyttet ut :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det hjelper at andre får lov til like lite som meg :wub:

Hmf, hun bør jo skjønne at jeg er blitt voksen nå da og selv om jeg har blondt hår på hode så har det ikke grodd inn i hjernen... Hun har jo blondt hår selv så :P Hehe, Veldig OT da men..

Kunne godt tenkt meg et treff den helgen, men om dere veldig gjærne vil til Os så skal ikke jeg(KREMT: min mor) stoppe dere.. Men om dere vil dra et annet sted med meg :innocent: så kan jeg fåreslå Alvøen Skogen igjen! Ridde på tur der på Lørdag og det var kjempe fin natur. Til å begynne med så møter vi kanskje på et par 3 folk, så kommer vi til en fotball park med noen folk i. Så går vi et stykke opp og ned :P Så kommer vi til et sted som ingen gikk forje helg ihverfall. Fin grussti å gå på med litt sånn myrette natur rundt som hunden kan boltre seg i og løpe langt så kan de løpe løs mens vi går å ikke bare løpe rundt på en plass mens vi står i ro(da står nemlig Blondie i ro også). Så kommer vi ned til et vann hvor de sikkert kan bade om jeg ikke så helt feil :P Lang fin tur det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til opplysning, så er det VELDIG mye folk i Alvøenskogen dersom det er fint vær.

Bodde like ved, og gikk mye der for en tid tilbake.

Det var enkelte dager det var som om halve Loddefjord var ute og gikk da.

Alvøenskogen kan jeg derfor kun anbefale dersom det regner.

Ellers så er det også den plassen i verden jeg har fått mest kjeft for å gå med bikkjene løse, dette til tross for at jeg hadde en som ikke viket en tomme fra plassen sin.

Men fint er det der, så det er likevel så absolutt en plass å prøve dersom det bare er for å vandre frem og tilbake med bikkjene fint på plass og i bånd hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til opplysning, så er det VELDIG mye folk i Alvøenskogen dersom det er fint vær.

Bodde like ved, og gikk mye der for en tid tilbake.

Det var enkelte dager det var som om halve Loddefjord var ute og gikk da.

Alvøenskogen kan jeg derfor kun anbefale dersom det regner.

Ellers så er det også den plassen i verden jeg har fått mest kjeft for å gå med bikkjene løse, dette til tross for at jeg hadde en som ikke viket en tomme fra plassen sin.

Men fint er det der, så det er likevel så absolutt en plass å prøve dersom det bare er for å vandre frem og tilbake med bikkjene fint på plass og i bånd hele tiden.

Oi da. Da høres ikke Alvøenskogen så veldig aktuell ut likevel, eller?

For det skal selvsagt være strålende vær på søndag på hundetreff! ^_^

Men altså, Only Blondie, du kan love moren din at jeg er høyst normal(tror jeg), og biter heller ikke :o Hvor bor du egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt uten for Bergen, 20 min ca.

Men altså jeg var på tur i alvøen skogen på lørdag. Passe fint vær egentlig. Det hadde sluddet før på dagen, men da vi ridde ut så var det opplett litt sol om jeg ikke husker feil. Møtte på max 4 personer inne i skogen. Og når vi kom til den fineste personen var det ingen i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...