Gå til innhold
Hundesonen.no

Savner deg Rex


AtoMeRa
 Share

Recommended Posts

Til minne om lille Rex gutten min..

Døde lørdag 24 nov 2007

Helt siden sommerferien, dvs August 2007 har lille Rex, drevet og nøse og hostet (harket)

Trudde det skulle gå over, men det gjorde det ikke, så vi oppsøkte vetrinær et par måneder etter. Der fikk vi vite det antagelig var kennelhoste.. Fikk da tabletter som han skulle gå på, etter å ha gått 2-3uker på disse, var det forsatt ikke noe bedring.. Han sluttet også å spise og drikke som han hadde gjort før, og han forsatt hostet og nøs.. Vi oppsøkte da vetrinær igjen, og de tok blod prøver, ultralyd og mange prøver, uten å finne noen ting..

Da bestemte vi oss for å ta ryggmarksprøve, dette ble gjort.. Og Rex måtte da overnatte hos vetrinæren i 3-4dager.. Når vi hentet han igjen fikk vi også med to forkjellige tabletter han skulle gå på..

Mens vi gikk å ventet på svar på ryggmarksprøva, ble faktisk Rex bedre og bedre...

Etter 1ukes tid ringte de fra vetrinæren og sa at det ikke gikk ann å lese noe ut av resultatet på de prøvene, pga liten og gammel hund.. Var vist ikke lett å ta en slik prøve av en sånn hund.

Vi fikk beskjed om å ringe og bestille en time nærmere 22-23nov..

Men vi bestemte oss for å vente til mandag 26nov etter som han var blitt bedre..

Jeg satt på dataèn fredag 23nov og skulle brått titte etter Rex, etter som det hadde blitt så stille..

Der ved siden av meg lå han, pustet tungt, og lå rett ut, orket ingen ting.

Dagen etter reiste vi til vetrinærern og de avlivet han.. Det var nok det beste for Rex også, ettersom han pustet veldig tung.

Han var verdens beste hund, kommer alltid til å være i hjertet mitt.. Savner deg Rex!

KLEM IFRA LASSE TIL DEG MIN KJÆRE REX

post-3116-1196864492_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...