Gå til innhold
Hundesonen.no

Bikkjetreff i Hønefoss


Recommended Posts

Jevnaker er et stykke unna Hønefoss, er det i Jevnaker hendetreffene er? Jeg var ikke i Hønefoss sentrum i går, regnet jo så mye hehe:P Kanskje jeg kunne møtt deg neste uke, men da måtte vi møttes et sted jeg viste om da og hvor kunne vi eventuelt hvert med hundene? Er det lov å la hunder løpe løs på en av fotballbanene på hønefoss idrettspark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Nei de er ikke på Jevnaker. Men eggemoen er den lange sletta mellom Hønefoss og Jevnaker. Supert og gå tur der.

Veit ikke om det er lov og slippe hunder på fotball baner. Kan godt møtes til uka. Jeg skal ingen steder denne uka, er syk og borte fra jobb. I sentrum er det vel bare stadion området som egner seg. Ikke rare runden da men.. Ellers blir det stort sett asfaltgåing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh ja, men vis man går ned ved bilXtra og går videre nedover, så kommer man til en stor gressplen bak der de selger biler, om du vet hvor jeg mener? Kanskje fint å være der nede? Jeg slapp løs bikkja mi der nede i alle fall, og var to andre med hund som gikk tur der og. Bikkja mi gikk løs og begynte bjeffe og løpe mot den ene hunden da hun så den, men jeg ropte på hun og hun snudde og kom tilbake i stede heldig vis:) Jeg har hørt at de bruker den store plenen jeg mener til sirkus og hundetrening osv, men vet ikke jeg. Den plenen er ved elven i Hønefoss. Vet du hvor jeg mener?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan alle dager neste uke eller er det noen av dagene du er opptatt? Er det noe spess sted du vil møtes? Skal vi trene litt før hundene hilser eller? Passeringstrening eller noe sånt?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh ja hehe, men bare trene bikkjene på å gå fint i bånd når man passerer andre hunder, gjør det et par ganger også kan vi kanskje la hundene hilse også kan vi snakke sammen etter å gått forbi hverandre et par ganger for å trene passeringstrening:P Men jeg håper jeg forklarte det stedet jeg mener da så vi ikke møter opp på forskjellige steder heh...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...