Gå til innhold
Hundesonen.no

Ånei! krage!!


Recommended Posts

Hei! og takk som spør! Hera går med kragen fremdelses. Kulen vil ikke gro.. ikke enda . Vetten sa at vi skulle bruke salven i 10 dager, og det begynner å nærme seg 10 dager nå.. Er sikkert ikke bra å smøre så mye salve på over lang tid.. så jeg vet ikke helt.. kanskje den må fjernes da.. sukK! men jeg skal se det an noen dager til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! og takk som spør! Hera går med kragen fremdelses. Kulen vil ikke gro.. ikke enda . Vetten sa at vi skulle bruke salven i 10 dager, og det begynner å nærme seg 10 dager nå.. Er sikkert ikke bra å smøre så mye salve på over lang tid.. så jeg vet ikke helt.. kanskje den må fjernes da.. sukK! men jeg skal se det an noen dager til.

Kanskje har du skrevet om det før, men hva kommer kulen av? Høres vel kanskje ut som om det er bedre å få skåret den vekk...? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel fettansamling /tagl som samler seg under huden. Tror jeg. Det er ihvertfall fett. Det er veldig ekkelt å ta på og stygt å se på, så blir vel muligens å fjerne den etterhvert. Men spørsmålet nå er jo om vi er Nødt til å fjerne den pga at den ikke gror, for har så dårlig råd for tiden, så det er litt upassende. Så jeg krysser fingrene for at den gror. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...