Gå til innhold
Hundesonen.no

Enda et treff i Bergen da eller? :P


C.J

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar
aah, okei, neste søndag.. passer nok bra vil jeg tro.. :icon_clapping: helst litt tidlig for min del..
Yei! Enda en med! :thumbs: Gleder meg til å hilse på DP'en din. Vil veldig gjerne bli mer kjent med den rasen! Jeg stemmer for at vi møtes i 12.00 tiden. Ble vi enige om lokasjon, eller? Det er akkurat det samme for meg hvor vi går tur, bare jeg kan ta buss der til.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lokasjon?? hva?

ble vi ikke enig om nipedalen da? er vel fin tursti der! Som sagt vil ikke jeg være med på treff der vi bare står i ro, men egentlig samme for meg hvor det blir.. Hadde vært perfekt om vi fant et sted der vi kan gå på tur, samtidig som vi har hundene løs. Min hund blir veldig stresset om vi står på samme sted, hun føler at hun må passe på sitt (les:meg og sekken) da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klokken 12 er supert for meg også.. går en del busser til nipedalen, både 70 og 71..

vær obs på at min hund bjeffer veldig vet møte av andre hunder, men roer seg når hun kommer bort.. :glare: :icon_fun:

Mine er ligeglade med om hun bjeffer, de vil bare sige hej, men selvfølgelig på hendes præmisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klokken 12 er supert for meg også.. går en del busser til nipedalen, både 70 og 71..

vær obs på at min hund bjeffer veldig vet møte av andre hunder, men roer seg når hun kommer bort.. :glare: :icon_fun:

Passer helt genialt for meg, bare noen har en liten vei beskrivelse.

Og du det er ikke bare din hund som bjeffer. Shira er en liten bråkebøtte. he he :D

Vi gleder oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer helt genialt for meg, bare noen har en liten vei beskrivelse.

Og du det er ikke bare din hund som bjeffer. Shira er en liten bråkebøtte. he he :D

Vi gleder oss.

Ja, Shira har alltid så mye å fortelle, som André sa! ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer for meg! Nipedalen er veldig fint syns jeg. Har ikke sluppet hunden min der selv for det er en god del folk som går der og med en hund som elsker mennesker som hopper opp på dem med skitne fine poter så er nok ikke det så populært, men vi får nå se ossen det blir.

Min hund bjeffet veldig i starten forje gang. Hun er litt bråkkette når det kommer til hunder, spessielt de som er større enn henne. Chihuahua er favoritten å være med :wub: Ellers er jeg også veldig spent på å møte Milli. Kjekt med DP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det blir bra. Om vi legger det tidlig slipper vi mest sannsynlig unna barnefamilier og slikt i alle fall.. Jeg kan gjerne 11 også jeg for min del :D

Ellers så er Milli litt mer fan av små hunder hun også.. I alle fall om de store blir innpåslitne.. Var en papillon på kurset vi gikk på, som hun digget :D Var en hann da, men uansett.. :D

Håper vi kan slippe dem i alle fall, hadde jo vært kjempe gøy for dem. Tror kanskje jeg har på langline på min uansett, så kan jeg huke henne inn om hun begynner å bølle :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi foreløpig oss:

*Showtime

*LB_Shira

*Helle

*Only Blondie

*Einstein&Charlie

*Akita

*Thor og Jeppe (han er ikke innpå her, for de som måtte lure :) )

*Renathe og Bianca (heller ikke innpå her, - min søster og hennes flat)

De som kanskje blir med er:

*Camo

*Roma

*marit S.P

Og endelig dato, klokkeslett og sted:

Søndag 2. desember, kl. 11.30 i Nipedalen (endestoppet for de som tar buss).

:icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi foreløpig oss:

*Showtime

*LB_Shira

*Helle

*Only Blondie

*Einstein&Charlie

*Akita

*Thor og Jeppe (han er ikke innpå her, for de som måtte lure :) )

*Renathe og Bianca (heller ikke innpå her, - min søster og hennes flat)

De som kanskje blir med er:

*Camo

*Roma

*marit S.P

Og endelig dato, klokkeslett og sted:

Søndag 2. desember, kl. 11.30 i Nipedalen (endestoppet for de som tar buss).

:icon_fun:

Kelso kommer også kanskje. Får se om jeg klarer å få med en liten Dachs også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...