Gå til innhold
Hundesonen.no

Enda et treff i Bergen da eller? :P


C.J

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar
Når blir det neste gang da?? Slapp dere hundene? Blir dere med i Nipedalen igjen en gang?

slapp hundene ja.. Var utrolig fint der, og fine turmuligheter med ikke alt for mange folk.. Jeg stemmer for Nipedalen neste gang i alle fall, etter min mening var det mye finere der enn i Langeskogen f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har tydeligvis vært noe på linsen min da jeg har tatt bilder i begynnelsen, så de fleste bildene var det røde flekker på :glare:

men legger ut de uten flekker, og som ble okey. Jeg tok noen landskaps bilder også, men de har jeg ikke redigert enda.. Tenkte å legge ut ett når jeg får tid, sånn at folk kan se så fiiiint være vi hadde på turen ;)

IMG_1575.jpg

IMG_1589.jpg

IMG_1622.jpg

IMG_1625.jpg

IMG_1628.jpg

IMG_1632.jpg

IMG_1634.jpg

IMG_1669.jpg

IMG_1670.jpg

IMG_1705.jpg

IMG_1708.jpg

IMG_1726.jpg

IMG_1728.jpg

IMG_1730.jpg

IMG_1731.jpg

IMG_1733.jpg

IMG_1734.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow så kjempe kjekt ut! Angrer nesten på at jeg ikke var med! Huff, det var jo så fint vær at jeg hadde jo fått masse bra bilder. Men men, jeg er klar for tur neste helg ;) Skal kanskje reise ut et sted i morra vis det er fint vær å gå på tur.. Må se hvor mye lekser vi har også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har tydeligvis vært noe på linsen min da jeg har tatt bilder i begynnelsen, så de fleste bildene var det røde flekker på :glare:

men legger ut de uten flekker, og som ble okey. Jeg tok noen landskaps bilder også, men de har jeg ikke redigert enda.. Tenkte å legge ut ett når jeg får tid, sånn at folk kan se så fiiiint være vi hadde på turen ;)

Du er flink å ta bilder. Det var masse fine bilder av min bråkebøtte ^_^

Jeg skal se om jeg får til å legge ut bilder seinere idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink å ta bilder. Det var masse fine bilder av min bråkebøtte ^_^

Jeg skal se om jeg får til å legge ut bilder seinere idag.

Takk, du må bare bruke de av "bamsen" din om du vil ;)

Håper andre har litt action bilder, eller bilder av hundene i lek. Mine ble jo som sagt ødelagt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis næste tur skal passe med at MrsPowers skal være i Bergen, så skal det vel være første weekend i januar, men det kommer jo selvfølgelig an på om andre kan.

Forresten var der nogle gode billeder af mit badedyr der oppe, en rigtig badehætte :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...