Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Hvor mye koster det å kastrere hannkanin nå i disse dager?

15 innlegg i emnet

Hei.

Kan noen svare meg på sånn ca. hvor mye det koster å kastrere en hannkanin i disse dager og ikke for noen år siden. :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her, i Tromsø, koster det i underkant av 800 kroner.

Om det ikke har blitt dyrere i løpet av 1-2 mnd da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veninnen min betalte mellom 500-800 for å kastrere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk! Uansett, vi har kontaktet veterinæren her vi bor og det var over 1000 så vi skal kjøre ca. 20 min. unna der er de flinkere på kaniner og sånne smådyr og i tillegg koster det 600.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Takk! Uansett, vi har kontaktet veterinæren her vi bor og det var over 1000 så vi skal kjøre ca. 20 min. unna der er de flinkere på kaniner og sånne smådyr og i tillegg koster det 600.

Det har blitt dyrere. Men men, det ble visst litt dyrt for deg. Men det er bedre en en kanin som jokker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
Det har blitt dyrere. Men men, det ble visst litt dyrt for deg. Men det er bedre en en kanin som jokker.

Hehe. :tongue:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg steriliserte min kanin på onsdag for 14 dager siden. Det er jo et større inngrep så det ble over 900 kr tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kastrerte kaninene våre i fjor og det kostet rundt 1000 kroner. Prisen varierer nok litt etter hvor man bor også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veterinæren her i Askim tar 500 kr for å kasterer kanin, katt og marsvin...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte ca 1000 kroner på Strinda smådyrklinikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva det koster i Oslo . . ? :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kastrering koster kanskje sånn ca. 500-800 :blink: Men sterilisering er mye dyrere (det er jo ikke så viktig nå i denne situasjonen, men det kan koste opp til 1500).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg satser egentlig på at jeg ikke trenger å fjerne mer av mine egne kroppsdeler, men jeg skal ha det i bakhodet om det blir aktuelt   Det høres ut som at din 2017 er som min 2016    Åh, det hadde jeg så gjort! Det er noe galt med folk som ikke liker dyr!  -- I dag har datterbarnet og jeg vært i byen (dvs Jessheim ), og de hadde halv pris på bøker på Ark, det var jo skikkelig triste greier  Jeg var innom der fordi jeg bestilte bok nr 2 i Ravneringene (fordi jeg måtte ha den innbundet, i sort, med bokmerketråd ) for lenge siden, og antok jeg ville få sms eller mail når den kom, men det var visst for mye forlangt, for den sto i hylla for salg når jeg kom i dag. Men nå har jeg den! Til halv pris! Så nå skal jeg lese første boka en gang til (det er jo minst et år siden jeg leste den første gangen) så jeg kan lese bok nr 2 og 3 etter det  Alt i alt har jeg hatt en fin ettermiddag (formiddagen snakker vi ikke om ). 
    • Evt står også porten åpen   Fristende...   Hva skjedde?  Forøvrig synes jeg ikke om drinker som sovemiddel... kan fort bli en bad habit. 
    • Joda, det er der dere starter. Valget om dere har lyst til å bli godkjent tar dere etter kurs, da er det et mye mer informert valg. Så ikke ta den største avgjørelsen enda, ta den som er litt mindre.     Men det er ikke de enkle plasseringene man skal forberede seg på. Klart de finnes, men det er kanskje ikke sånn kjemperelevant siden man som fosterforelder ikke vet hva man får eller hvordan ting blir. Det er en av grunnene til at det er en innmari stor avgjørelse, man vet ikke i forkant om det er en "enkel" plassering eller ikke. Jeg tror for øvrig ikke mange barnevernssaker er enkle, de er alle vanskelige. Ja, barnevernet/fosterhjemstjenesten er rette instans å snakke med, de vil hjelpe Tinkie til å ta valget som er riktig for dem.
    • Jeg spurte ikke om det ble blått, jeg spurte hvor lang tid det vanligvis tok før et blått øye ble lysere
    • Mye nyttig du sier, @Mari! Og @Krutsi og.  Vi skal tenke på det, snakke med svigers som har vært fosterhjem lenge og fremdeles er det, blant annet for storebroren til denne jenta, så vi kan få et lite inntrykk av hva slags mor vi åpner hjemmet vårt for. Og hvis det er aktuelt for oss etter det, så tar vi kontakt med barnevernet.
  • Nylig opprettede emner