Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur/treningskompiser


Raksha

Recommended Posts

Jep, jeg har nå en og til tider flere hunder som er en del større og som krever å løpe litt løs og i det heletatt så har trasket rundt her en del:) Men vet ikke hvor langt Abby bør gå hvis hun ikke er helt bra heller. Men å gå litt bak i lysløypa er jo bedre enn asfalten hvertfall. Trenger jo ikke gå hele lysløype runden.

Men muligens droppe å gå helt over til skullerud og østmarka, eller bort/ned og rundt hele østensjøvannet:)

Høres bra ut. Har ikke rukket å gå så mye på den uka jeg har bodd her. :icon_clapping: Vi kan ikke gå så langt, nei, men sti er bedre enn asfalt og jeg tar henne inni jakka litt innimellom så litt klarer vi hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 436
  • Created
  • Siste svar
Æsj, jeg rakk det ikke i dag, var ikke hjemme før halv seks. Var det mange som møtte opp i dag, og hvor gikk dere? Fullt referat ønskes :icon_clapping:

Tidligere i tråden ble det nevnt at raksha, agilityjenta og MJ møtte, correct me if I'm wrong!

Ellers er jeg også interessert i referat :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep, var meg, Agilityjenta og MJ. Med tre hunder. Veldig hyggelig å møte både jente og hundene!

Abby og jeg småjogga bort til tbanen og var der omtrent tre minutter før (beklager, jeg er håpløs på å huske menskenavn) agilityjenta med Aysha dukka opp. Aysha var utrolig rolig og snill med Abby og en skikkelig sjarmerende matglad frøken. Vi venta litt ved t-banen for å se om det kom flere før vi rusla bortover og innover i skogen. Der fikk hundene løpe løs, ogtil Abbys store fryd fikk hun endelig løpe etter en annen hund, hun slapp å løpe foran. :icon_clapping: Og det var fart og energi i Aysha.

MJ kom litt senere så Abby syns at Chili (?) var skikkelig skummel, og gav høylydt utrykk for det. Lille frøken tervuren var utrolig nydelig! Også så trygg og fin da. Vi rusla litt innover igjen så Chilli også fikk løpe litt både med Aysha og Abby mens vi snakka hund. Abby måtte til sin store fortvilelse finne seg i å bli bært endel pga. ryggen, og kom med noen fasinerende lyder. Desverre så ble det fryktelig fort mørkt, så rakk bare å knipse et par bilder på t-banestasjonen.

Vi gikk innover i skogen og endte opp der med den gamle skihoppbakken. Ikke lang tur, men helt greit siden alternativet hadde vært at jeg gikk oss bort i mørket. Var en smule kaldt og gjørmete, men jeg har hvertfall en fornøyd hund her og skoene står til tørk på badet.

Edit: Finner ikke ledningen til kameraet i farta, men har et bilde av en stk Abby som fant seg et fang, og et av en meget fornøyd rullende Aysha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To passer meg fint. Jeg tar et lite værforbehold likevel. Er det skikkelig holkeføre så blir både jeg og Abby inne. Abby har ikke lov til å skli på isen. (ikke jeg heller)

Den må nok vi også skrive under på... Jeg kan ikke skli på isen nå, da "dør" ryggen :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær!...kremt...også hunder som er værsyke da.

Jeg kommer uansett, men mulig jeg ikke får med meg bikkja,hehe.

Spurte han nå om vi skulle gå ut en tur, kan løftet på hodet, så dumt på meg også rullet han rundt på ryggen i kjent toller-v-stilling og snorket videre. Hvem var det som sa at med hund kommer man seg lettere ut? 20 kg er ikke så lett lenger når det kommer i et stykk slapp pels format.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink: Abby og Argon høres ut som den perfekte match. Abby ligger laaaangt under dyna mi nå, og ser ikke ut som hun har tenkt å flytte seg derfra. (Vi har holdt på med mye rart inne i dag da, så er ikke grunn til å klage.)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...