Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjærlighetstråden?


Silje og Erika

Recommended Posts

  • Svar 338
  • Created
  • Siste svar
haha, dere må jo ikke løpe, jeg var jo ikke for ekteskap selv da :icon_redface: Det blir litt mye, så kravstore er vi da virkelig ikke :)

Hmm...så hva nøyaktig er det du er ute etter? Nei forresten, ikke si det!

Jeg vet nemlig - muligheten til å slippe å spille sjakk alene, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...så hva nøyaktig er det du er ute etter? Nei forresten, ikke si det!

Jeg vet nemlig - muligheten til å slippe å spille sjakk alene, ikke sant?

Hahaha, du er vågal nå Helix? :icon_redface: Jeg tror jeg forbeholder meg retten til hverken å bekrefte eller avkrefte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - jeg kan jo alltids skylde på at jeg er nordlenning - kan jeg ikke? :angel:

Trenger du noe å skylde på da? :rolleyes: Da kan jo jeg skylde på at jeg er trønder..det henger litt sammen, gjør det ikke? :P

edit: arg, den kom to gang! Sånn er det når nettet henger seg opp.. men, det var det jeg tenkte på ja. Man kan forsåvidt gjøre mye rart i et glasshus selv om folk ser på. Hvor moralsk riktig det er, er en helt annen sak :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva henger sammen? Vi? :P

haha *ler godt*, jeg har hørt om forvaltningens frie skjønn, og nå introduseres også sonens frie skjønn ser jeg :lol:

Nå må du ikke sende ut rykter her (trodde da vi var enig om å holde det hemmlig litt lenger jeg? :P).

*gjemme seg for Vala*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du noe å skylde på da? Da kan jo jeg skylde på at jeg er trønder..det henger litt sammen, gjør det ikke? :P

edit: arg, den kom to gang! Sånn er det når nettet henger seg opp.. men, det var det jeg tenkte på ja. Man kan forsåvidt gjøre mye rart i et glasshus selv om folk ser på. Hvor moralsk riktig det er, er en helt annen sak :lol:

Litt confused her nå.. er det spørsmål om det er moralsk riktig å gjøre ting i glasshus eller moralsk riktig å stå og se på? (sonens små barn, det som skjer inne i glasshuset er altså dyrking av tomater og andre vesner :P)

På den ene siden utsetter man folk for noe de kanskje ikke vil se... altså, innenfra og ut.. Men, står en utenfor så har en jo valget om å gå. OG de i glasshuset har jo forsåvdit "bedt" om oppmerksomheten :P

haha *ler godt*, jeg har hørt om forvaltningens frie skjønn, og nå introduseres også sonens frie skjønn ser jeg :P

Nå må du ikke sende ut rykter her (trodde da vi var enig om å holde det hemmlig litt lenger jeg? :P).

*gjemme seg for Vala*

Ikke gidd. Jeg har røntgensyn, så hvis jeg vil finne deg så er det nada problemos :P

fint, vi må jo ikke utelukke andre interessenter heller vet du :P

Eh, nå begynner denne utviklingen å bli skummel. "Vi må jo ikke utelukke andre interessenter"? Er vi på nivå med trekant eller noe?? :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alle interesserte skal bare melde seg da eller? :P

Oh... da blir det plutselig enda større "kanter"... :lol: eller, menes det at alle jentene som melder seg skal stå til fri disposisjon for HeliX mønstrende blikk? Så skal han velge? Eh... føler dette utvikler seg til å være et kjøttmarked jeg :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt confused her nå.. er det spørsmål om det er moralsk riktig å gjøre ting i glasshus eller moralsk riktig å stå og se på? (sonens små barn, det som skjer inne i glasshuset er altså dyrking av tomater og andre vesner )

På den ene siden utsetter man folk for noe de kanskje ikke vil se... altså, innenfra og ut.. Men, står en utenfor så har en jo valget om å gå. OG de i glasshuset har jo forsåvdit "bedt" om oppmerksomheten

Ikke gidd. Jeg har røntgensyn, så hvis jeg vil finne deg så er det nada problemos

Eh, nå begynner denne utviklingen å bli skummel. "Vi må jo ikke utelukke andre interessenter"? Er vi på nivå med trekant eller noe??

dyrking av andre vesner? Vel, jeg tror vi holder oss til at vi dyrker tomater (før dette kommer helt ut av kontroll:P). shit, so I can run, but not hide? :lol: Hva har jeg begitt meg ut på? Men over til glasshuset igjen, du har rett i at man ikke se på utenfra, men jeg vil jo anta at noen vil? Vel, jeg vil hverken utføre "dyrkingen" eller se på, det får andre ta seg av :P

haha, jeg har ikke invitert til trekant, men det har tydeligvis dere (fy så skitne tanker dere har :P. Med andre interessenter mente jeg så klart at vi må holde alle dører åpne. Man vet jo aldri når drømmeprins 2 eller 3 kommer! :P

Så alle interesserte skal bare melde seg da eller? :P

haha, kanskje til Helix? Eller kanskje Vala? Det var jo tross alt hun som nevnte noe om kanter..er ikke så god i matte jeg :P

Oh... da blir det plutselig enda større "kanter"... :P eller, menes det at alle jentene som melder seg skal stå til fri disposisjon for HeliX mønstrende blikk? Så skal han velge? Eh... føler dette utvikler seg til å være et kjøttmarked jeg :S

Kjøttmarked? Nei det er ikke noe bra. Vi kan vel ikke la Helix styre alt her? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeliX får jo bare velge å vrake han da.

(nå er jeg spent på alder her jeg da...)

Signerer den! Det er jo relativt viktig å ha et visst begrep på... !

dyrking av andre vesner? Vel, jeg tror vi holder oss til at vi dyrker tomater (før dette kommer helt ut av kontroll:P). shit, so I can run, but not hide? :lol: Hva har jeg begitt meg ut på? Men over til glasshuset igjen, du har rett i at man ikke se på utenfra, men jeg vil jo anta at noen vil? Vel, jeg vil hverken utføre "dyrkingen" eller se på, det får andre ta seg av :P

haha, jeg har ikke invitert til trekant, men det har tydeligvis dere (fy så skitne tanker dere har :P. Med andre interessenter mente jeg så klart at vi må holde alle dører åpne. Man vet jo aldri når drømmeprins 2 eller 3 kommer! :P

haha, kanskje til Helix? Eller kanskje Vala? Det var jo tross alt hun som nevnte noe om kanter..er ikke så god i matte jeg :P

Kjøttmarked? Nei det er ikke noe bra. Vi kan vel ikke la Helix styre alt her? :P

Åh, jeg skjønte ikke helt at vi trodde det kom andre menn inn her jeg :P My mistake! vel, så lenge det ikke er tale om "kanter", så er jeg heelt med å holde døren åpen for andre interessenter... (det er et rimelig kjølig ord det derre :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har jeg gjort a? :rolleyes:

*ler* noen som er i rett humør...

Herlig!

Det er faktisk ganske mye man ikke skal gjøre i glasshus - tenk så mange som kan se på! :icon_clapping:

HEHEHEHE, jeg liker tankegangen :D ! Eller nei altså, det kom vel litt feil ut... Hihihi... :o

Jeg skal si det har tatt av på dette forumet, det er tydelig at dere alle trengte Tante Sije til å opprette et kontaktpunkt for dere alle :P ! Men hvordan skal så dette gå hvis alle skal dele på den stakkars (???) mannen her inne?

Jeg er forøvrig interessert i å handle en ekskjæreste. Han må være pent brukt, uten rust og for store mangler. I disse kalde tider får man si at varmeapparatet bør være i orden også! :)

Signerer den! Det er jo relativt viktig å ha et visst begrep på... !

Åh, jeg skjønte ikke helt at vi trodde det kom andre menn inn her jeg :thumbs: My mistake! vel, så lenge det ikke er tale om "kanter", så er jeg heelt med å holde døren åpen for andre interessenter... (det er et rimelig kjølig ord det derre :o)

Holde døren oppe?? Nei, uff... Kombinasjonen av mangel på søvn samt en flaske vin slår ut her.. Jeg beklager på det sterkeste! :o

Good night :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeliX får jo bare velge å vrake han da.

(nå er jeg spent på alder her jeg da...)

Hehe - er det nå jeg skal ta den derre "Jeg er 12 år, men veldig moden for alderen" ? :icon_clapping:

Kjøttmarked? Nei det er ikke noe bra. Vi kan vel ikke la Helix styre alt her? :thumbs:

Ånei - dette nekter jeg å ha noen som helst styring på - all makt til kvinnen! Sånn er det med den saken!

Og geometri er jeg sabla dårlig på, så kantene tror jeg at jeg styrer langt unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - er det nå jeg skal ta den derre "Jeg er 12 år, men veldig moden for alderen" ? :icon_clapping:

Skuuuummelt! *ler*

Ånei - dette nekter jeg å ha noen som helst styring på - all makt til kvinnen! Sånn er det med den saken!

Og geometri er jeg sabla dårlig på, så kantene tror jeg at jeg styrer langt unna :thumbs:

I slike situasjoner er det bra at man ikke kan geometri. Slike kanter er ikke noe jeg streber etter iaf! De som koser seg, dem om det!

Men altså, HeliX, det blir vel uetisk å be deg om å trappe sammen flere menn å få dem til å melde seg her inne?

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...