Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjærlighetstråden?


Silje og Erika

Recommended Posts

Ehem det skal vel innrømmes at jeg aldri har regna på det, og litt over 1% er det nok, men det er et sterkt flertall av jenter her. Ja, stemmer at vi må trekke fra de som allerede har partner. Vi sløser ikke bort de få mannfolka som er på bigami.

Det må vi absolut huske på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 338
  • Created
  • Siste svar

Samboer selges eller gis bort ved henting.

86 mod, høy, slank og egentlig kjekk

ikke noe type "handyman" så ikke regn med å få deg en vaktmester som hjelper til uten å ødelegge noe. Han kan klare å henge opp bilder på veggen hvis han står på noe stødig eller så ramler han ned og mister hammeren i parketten.

Humøret hans er veldig ugjevnt, ene dagen er han bli og utfolder sitt humør med dårlige spøker som for deg gjør at du bli i dårlig humør. På sine dårlige dager er det lureste å holde seg unna for det er jo selvfølgelig du som er skyld i hans humør, han kan bli i godt humør hvis han får tatt seg en pils, dog må man passe litt på da han kan drikke fort og mye og bli ufin i sitt språk,dagen etter husker han ingenting og er sint fordi det er jo din skyld.

Husarbeid syns han er helt ok egentlig, men hvis han finner støv et sted, så må man passe seg, for det er DU som har lagt det støvet der!

Det følger med litt klær og mat første måneden, selges pga plassmangel og til noen som har tid til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer selges eller gis bort ved henting.

86 mod, høy, slank og egentlig kjekk

ikke noe type "handyman" så ikke regn med å få deg en vaktmester som hjelper til uten å ødelegge noe. Han kan klare å henge opp bilder på veggen hvis han står på noe stødig eller så ramler han ned og mister hammeren i parketten.

Humøret hans er veldig ugjevnt, ene dagen er han bli og utfolder sitt humør med dårlige spøker som for deg gjør at du bli i dårlig humør. På sine dårlige dager er det lureste å holde seg unna for det er jo selvfølgelig du som er skyld i hans humør, han kan bli i godt humør hvis han får tatt seg en pils, dog må man passe litt på da han kan drikke fort og mye og bli ufin i sitt språk,dagen etter husker han ingenting og er sint fordi det er jo din skyld.

Husarbeid syns han er helt ok egentlig, men hvis han finner støv et sted, så må man passe seg, for det er DU som har lagt det støvet der!

Det følger med litt klær og mat første måneden, selges pga plassmangel og til noen som har tid til han.

Er det min mann du beskriver? Eneste er at min er The Handyman, han insisterer på å fikse absolutt alt selv (klarer det forsåvidt også da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det min mann du beskriver? Eneste er at min er The Handyman, han insisterer på å fikse absolutt alt selv (klarer det forsåvidt også da).

Da er du heldig, dette klarer ikke min.

Kan forøvrig legge til at han går gledelig over med støvsugeren 1 meter bak deg når du kneskurer gulvet for å se om du misser et støvkorn, for da har du jo gjort en dårlig jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du heldig, dette klarer ikke min.

Kan forøvrig legge til at han går gledelig over med støvsugeren 1 meter bak deg når du kneskurer gulvet for å se om du misser et støvkorn, for da har du jo gjort en dårlig jobb!

Høres ut som en hyggelig fyr! Min må trues med brudd og ******* om han skal vaske eller rydde *rive seg i håret*. Men ellers er han en fin fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj, her er jeg borte ei helg og hva skjer? Joda, vi har fått en jeger, og i tillegg MANN her inne. Og hva skjer så? Joda, Vala har vært raskere enn meg på labben og kapret ham :) Til det er det bare en ting å si; MAKAN!

Jøss, har jeg kapret HeliX?.. er det så enkelt altså ??

:icon_cry::no:

Hmmm...til god pris? Vurderes innbytte da for oss som allerede har en annen årsmodell? :icon_fun:

Hehe.. HUFF..... "gammel årsmodell byttes mot nyere"? Her kommer midtlivskrisen inn for fulle monn jenter! Er vi med på sånt da?

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....til god pris? Vurderes innbytte da for oss som allerede har en annen årsmodell? :icon_fun:

Greit nok for meg, sålenge nevnte pris betales :closedeyes:

silje85: Haha :icon_cry:

Ny annonse her:

Ekskjærester selges brukt. Noen mer og lenger brukt enn andre. Allmennkunnskapene varierer, men de er jevnt over relativt gode. Vaskemaskin følger med alle sammen (de er opplært til å faktisk kunne bruke denne selv). En del klær og utstyr er også med.

1: Noe eldre årgang enn de andre. Modellen kan spare frem skjegg og bart dersom det ønskes. Sist undersøkelse var kroppen i ok form, hverken mye fett eller muskler. Ryddig og renslig, men kan være noe dårlig i mentaliteten (returvare?). Denne modellen har egen bil!

2: Bra årgang, ganske slank og tynn. Har en ganske egen vilje, og det kreves av deg som eier at du har litt erfaring med denn typen mentalitet fra før av (eventuelt at du liker å la deg overkjøre). Ikke bil eller førerkort. Ryddig, men vet ikke helt hvor langkosten står. Flink til å skru sammen ting.

Ingen av modellene røyker!

Selges dersom det kommer et godt bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, frøken IW! Hvilken fullmakt har du til å selge unna (og tjene penger) på ekskjærester?? Hrmpfh... kanskje jeg selv har en inntjeningsmulighet på mine? Njaaaa... nope, ved nærmere ettertanke så tror jeg ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, har jeg kapret HeliX?.. er det så enkelt altså ??

Hvem tar på seg oppgaven å informerer Helixs bedre halvdel om at du har kapret han?

Jeg er fortiden på utkikk etter mann nummer to, da min nåværende ikke utfyller alle oppgaver jeg ønsket å ha i en mann. Dog vil jeg ikke omplassere han, sentimentale grunner vettu.

Jeg søker en som er særdeles ryddig og veldig glad i klesvask og oppvask. Interessene hans bør være fotmassasje, kokkelering og synging av serenader og andre überromatiske ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje kunne vel kanskje like gjerne spurt etter en hushjelp? :)

Hushjelpere gir ikke fotmassasjer og synger serenader.... og tapper oppi badevann i badekaret og tenner stearinlys og slikt :icon_cry:

dog kan jeg veldig gjerne takke ja til en hushjelp også for en billig penge! og her er kjønnet uvesentlig :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hushjelpere gir ikke fotmassasjer og synger serenader.... og tapper oppi badevann i badekaret og tenner stearinlys og slikt :icon_cry:

dog kan jeg veldig gjerne takke ja til en hushjelp også for en billig penge! og her er kjønnet uvesentlig :no:

Her har du en snerten liten sak som kan være løsningen til alle dine problemer. Meget enkel i bruk og tar liten plass. Legg merke til det fancy armbåndet, så mister du den aldri.

Meget enkelt konsept, trykk på "knappen" (altså klikkeren) hver gang mannfolket (som trenger dressur) gjør noe du vil se mere av. Belønn han så med noe du vet han setter pris på.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stemmer at vi må trekke fra de som allerede har partner. Vi sløser ikke bort de få mannfolka som er på bigami.

Å? Hva skjedde med den sosialistiske tankegangen om å dele godene osv? :)

Jøss, har jeg kapret HeliX?.. er det så enkelt altså ??

:icon_cry::D

Nåja, det var ikke mine ord. Kan legge til at jeg ikke er "billig" - bare veldig lettlurt... ;)

Hehe.. HUFF..... "gammel årsmodell byttes mot nyere"? Her kommer midtlivskrisen inn for fulle monn jenter! Er vi med på sånt da?

*ler*

Hihi - Det var IKKE mine ord...sa ingenting om hvilken årsmodell det gjaldt da. Midtlivskrise? Pøh, hakke motorsykkel ennå, ergo er jeg trygg.. tror jeg?

Likte forresten ideen til IW om å kunne selge eks'er - hva kan man få for eks'er egentlig? Ser for meg de annonsene..... huff... "Selges billig, fantastisk kabinett, utbygget på strategiske plasser, pent brukt, ingen riper eller skader, selges grunnet for treg prosessor og tilnærmet ikke-eksisterende harddisk-kapasitet." :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dele godene ja, hva skjedde med det? Jeg er fortsatt veldig for det altså! (riktignok så vil jeg ikke ha dårlige leftovers :icon_cry:)

Vala: Ja, du kom inn her og kapret Helix det første du gjorde. Så det så. Mannestjeler :no: hahah! Men hvem skal informere hans bedre halvdel ja? hmm..trenger vi informere i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dele godene ja, hva skjedde med det? Jeg er fortsatt veldig for det altså! (riktignok så vil jeg ikke ha dårlige leftovers :))

Vala: Ja, du kom inn her og kapret Helix det første du gjorde. Så det så. Mannestjeler :icon_cry: hahah! Men hvem skal informere hans bedre halvdel ja? hmm..trenger vi informere i det hele tatt?

Hohoho! Liker tankegangen din :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi..ja, du kan lure :icon_cry:

Neida, en prosessor er rett og slett "hjernen" i en datamaskin...skjønner mer nå? :icon_fun:

haha, jada, jeg bare valgte å egen fri tolkning :no: Må være min overtrøtthumor som har slått inn for fullt. Vel, noen har også påstått at jeg har en evigvarende hangoverhumor..Forstå det den som kan :)

Og Marianne&Rikke: hihi, ja ikke sant? Det man ikke vet har man ikke vondt av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Hva skjedde med den sosialistiske tankegangen om å dele godene osv? :)

Nåja, det var ikke mine ord. Kan legge til at jeg ikke er "billig" - bare veldig lettlurt... :icon_cry:

Hihi - Det var IKKE mine ord...sa ingenting om hvilken årsmodell det gjaldt da. Midtlivskrise? Pøh, hakke motorsykkel ennå, ergo er jeg trygg.. tror jeg?

Likte forresten ideen til IW om å kunne selge eks'er - hva kan man få for eks'er egentlig? Ser for meg de annonsene..... huff... "Selges billig, fantastisk kabinett, utbygget på strategiske plasser, pent brukt, ingen riper eller skader, selges grunnet for treg prosessor og tilnærmet ikke-eksisterende harddisk-kapasitet." :no:

*ler* du beeeer jo om oppmerksomhet nå da gutten! Bare lettlurt du altså, hmmm... vet ikke helt om man skal "kjøpe" den egentlig. Ideen til IW er jo genial, problemet er egentlig om man faktisk kan få noen penger for dette her...

Dele godene ja, hva skjedde med det? Jeg er fortsatt veldig for det altså! (riktignok så vil jeg ikke ha dårlige leftovers :D)

Vala: Ja, du kom inn her og kapret Helix det første du gjorde. Så det så. Mannestjeler ;) hahah! Men hvem skal informere hans bedre halvdel ja? hmm..trenger vi informere i det hele tatt?

"mannestjeler"... Hm, dette er kvelden sin det skjønner jeg. Både det OG "brelebarn". Egentlig, så høres det jo ut som en og samme ting. Et brelebarn må da være vant til å få akkurat den hun (ops..) vil? Men nei, faktisk så må man informere. Et sted går også grensen min serru :P

Må si jeg forresten lurer litt på hva for treg prosessor går ut på? :P

Uffda... :P

hihi..ja, du kan lure :P

Neida, en prosessor er rett og slett "hjernen" i en datamaskin...skjønner mer nå? :icon_fun:

Psssst HeliX, tips... "treg prosessor" ovenfor...

*dukke og løpe ut før Andha kommer med stekepannen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* du beeeer jo om oppmerksomhet nå da gutten! Bare lettlurt du altså, hmmm... vet ikke helt om man skal "kjøpe" den egentlig. Ideen til IW er jo genial, problemet er egentlig om man faktisk kan få noen penger for dette her...

"mannestjeler"... Hm, dette er kvelden sin det skjønner jeg. Både det OG "brelebarn". Egentlig, så høres det jo ut som en og samme ting. Et brelebarn må da være vant til å få akkurat den hun (ops..) vil? Men nei, faktisk så må man informere. Et sted går også grensen min serru :)

Uffda... :D

Psssst HeliX, tips... "treg prosessor" ovenfor...

*dukke og løpe ut før Andha kommer med stekepannen*

haha, Helix er en ulv i fåreklær! Han simpelthen elsker at vi damene krangler om han! Så det så! Innrøm det nå ;)

Mannestjeler var kanskje litt sterkt. Mannekaprer ville kanskje passet bedre (ikke at jeg vet om forskjellen er så stor). To kompliment på en kveld med andre ord, skal si du gjør det godt :P Aner vi forresten en gryende forelskelse her? Noe du vil lette hjertet for Vala? Bare fortell det til tante Andrea du. Eventuelt "onkel Helix" :icon_cry: Hahaha, hjernen min trenger søvn! Men du har rett, dette begynner å gå så langt at vi snart må informere. Tar du på deg oppgaven? :P

haha, "treg prosessor" ja..hoho, say no more :P

Jeg skal ikke slå med stekepannen i dag, jeg er alt for kald. Jeg har faktisk slått med en stekepanne en gang. Den var riktignok av plast, og offeret var min far. Til mitt forsvar skal det sies at jeg ikke mente å slå, og det hele var en spøk som han lo av :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psssst HeliX, tips... "treg prosessor" ovenfor...

*dukke og løpe ut før Andha kommer med stekepannen*

Hehehehe, skal ikke si et ord jeg! :)

haha, Helix er en ulv i fåreklær! Han simpelthen elsker at vi damene krangler om han! Så det så! Innrøm det nå :P

Raring, jeg er da vel ikke ute etter krangling - fremholdt ikke jeg fordelene med deling? :icon_redface:

Edit: Forresten, sikker på at jeg ikke er et får i ulveklær da?

Bare fortell det til tante Andrea du. Eventuelt "onkel Helix" ;) Hahaha, hjernen min trenger søvn! Men du har rett, dette

Tante...onkel? Er vi blitt et gammelt ektepar nå plutselig??? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raring, jeg er da vel ikke ute etter krangling - fremholdt ikke jeg fordelene med deling? :P

Edit: Forresten, sikker på at jeg ikke er et får i ulveklær da?

Tante...onkel? Er vi blitt et gammelt ektepar nå plutselig??? :)

haha, man kan jo aldri være sikker, hva vil du foreslå selv? ulv eller får? fåreulv? den nye typen fårehund?

minn meg igjen på fordelene med deling? :P oj, ekteskap..går vi ikke litt fort frem nå? ;) Haha, nei altså, jeg ser nå at jeg var veldig trøtt i går :P Først brukte jeg tante for at Vala skulle betro sin gryende forelskelse til meg, og deretter onkel om deg, siden det var du som var forelskelsen :P Innser jo nå at det hele kunne tolkes på flere måter :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, man kan jo aldri være sikker, hva vil du foreslå selv? ulv eller får? fåreulv? den nye typen fårehund?

minn meg igjen på fordelene med deling? :P oj, ekteskap..går vi ikke litt fort frem nå? :) Haha, nei altså, jeg ser nå at jeg var veldig trøtt i går ;) Først brukte jeg tante for at Vala skulle betro sin gryende forelskelse til meg, og deretter onkel om deg, siden det var du som var forelskelsen :icon_redface: Innser jo nå at det hele kunne tolkes på flere måter :P

Ekteskap??? Iiikk *løper ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...