Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjærlighetstråden?


Silje og Erika

Recommended Posts

Hehe...dette burde du av alle ha full kontroll på, eller?

God kondis er alltid et pluss...Men seff, bare gjem deg bak Silje du.... :glare:

*kremt* Frøken, nå må ikke du bli så "oppesen". Hadde du vært singel, så ville jo ingen vært trygg.. Dvs, er ikke det litt ståa nå også ?

baaaahahahaha

hyyyysj, ikke røp meg nååå...

INGEN mannfolk er trygg med meg i nærheten :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 338
  • Created
  • Siste svar
God kondis er alltid et pluss...Men seff, bare gjem deg bak Silje du.... :glare:

Hæ?

Har ikke gjemt meg bak Silje, er utrolig dårlig på å gjemme meg desverre ;)

Og hvem har sagt jeg har god kondis? Jeg sa jeg kunne løpe fort, sa ingenting om at jeg kunne løpe langt! Kan nok gå herfra til dovre, men løper ikke langt før kondisen sier stopp. :P:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe... Jeger-fangstsamfunnet er vel strengt tatt bare hentet fra arkeologipensumet mitt.. Jeg satt og leste om hvordan jegere visstnok var menn, mens samlere var kvinner... Så får man tolke det som man vil :rolleyes: .

Det må med andre ord bety at jegerprøven må være en god kvalifikasjon :lol:... Ellers er vi visst ikke så nøye på det, så lenge det er mannfolk det er snakk om :P ... All oppmerksomhet er god oppmerksomhet? Muligens? Eller? Hohohoho... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe... Jeger-fangstsamfunnet er vel strengt tatt bare hentet fra arkeologipensumet mitt.. Jeg satt og leste om hvordan jegere visstnok var menn, mens samlere var kvinner... Så får man tolke det som man vil :rolleyes: .

Det må med andre ord bety at jegerprøven må være en god kvalifikasjon :P... Ellers er vi visst ikke så nøye på det, så lenge det er mannfolk det er snakk om :P ... All oppmerksomhet er god oppmerksomhet? Muligens? Eller? Hohohoho... :lol:

*ler* Du er jo verre enn meg du jooo, fnis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Altså hvis det skal bli noe som helst resultater av dette, så må man jo legge inn en kontakt annonse i tråden da, slik at man vet de essensielle fakta i det minste.. Så kan man jo kontakte hverandre pr PM og håpe på søt musikk eller legge ut svarene i tråden her om man ønsker å blottlegge sin evt desperasjon.. *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri helt hatt troen på at jeg vil finne meg noen over nettet, men det er jo bare flere og flere som gjør det. Anyway, jeg tror at dersom dere vil finne dere jaktmannfolk, så er det bedre å skrive en kontaktannonse i Fuglehunden (selv om de sikkert ikke vil poste den :lol: ), enn på et forum hvor det fins toppen 3 karer som jakter, med mindre dere liker å sloss med andre kvinnfolk :P (nei, jeg er ikke en av dem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj, her er jeg borte ei helg og hva skjer? Joda, vi har fått en jeger, og i tillegg MANN her inne. Og hva skjer så? Joda, Vala har vært raskere enn meg på labben og kapret ham :lol: Til det er det bare en ting å si; MAKAN!

Hehe, er vi så få menn her inne at det er kamp om "beinet"? Og jeg var ikke klar over at jeg var kapret av noen inne på sonen, det er i såfall mer enn hva jeg visste - hva om jeg er kapret fra før av? :P

mvh

HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt poeng dette med at man burde legge inn små kontaktannonser! Man må vel si at vi alle i utgangspunktet er kvalifisert for hverandre innpå her, ettersom vi er lidenskapelig interessert i hunder!

Kanskje man burde sette opp en slags venteliste, så man ikke (som i Andhas tilfelle) mister sjansen bare fordi man har vært bortreist en kveld! Hihi, så er man i allefall sikret en jegermann (eller bare en mann, eller bare en jeger) på et eller annet tidspunkt! Ja nei, jeg syns vi har masse gode ideer her nå altså!

Hva angår nettdating, så er det vel litt far fetched (hihi.. APPORT!) å tro at man skal finne drømmemannen.. Men skal man gjøre det så må vel et forum for felles interesser være supert :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er vi så få menn her inne at det er kamp om "beinet"? Og jeg var ikke klar over at jeg var kapret av noen inne på sonen, det er i såfall mer enn hva jeg visste - hva om jeg er kapret fra før av? :P

mvh

HeliX

haha, det ser ikke ut til at "vi" på sonen har tatt så mye hensyn til det før. :lol:

Det er forresten intet krav om at mannebein skal ha jegerprøve eller være jeger! Neida, her stiller vi ikke urimelige krav :P Silje og Erika er forresten inne på noe her, vi har jo like interesser her inne, hvor mye mer perfekt kan det bli? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønske om potensiell partner!

88-modell er ute på markedet, til god pris. Her betales det i kokkekunster, sjarm og en god dose humor.

Med på kjøpet følger en noe innpåsliten, tiggende og spretten ulvehund (denne kommer med noe ekstrautstyr).

Det kreves at du som interessert har god erfaring med diskusjoner, oppvask og skittentøy.

Tåler vann og har gått et ukjent antall kilometer, og har dermed også fått noen riper i lakken (ingen spesielt synlige). Møbler, klær og vaskemaskin følger med. Modellen kan ha problemer med å få nok hvile grunnet nettverksproblemer (det er vanskelig å komme seg vekk fra nettet). Lades om natten med en god madrass. NB: Ikke prøv å skru på for tidlig om morran.

Interessert? Ta kontakt på PM, så kan vi forhandle oss frem til en god løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønske om potensiell partner!

88-modell er ute på markedet, til god pris. Her betales det i kokkekunster, sjarm og en god dose humor.

Med på kjøpet følger en noe innpåsliten, tiggende og spretten ulvehund (denne kommer med noe ekstrautstyr).

Det kreves at du som interessert har god erfaring med diskusjoner, oppvask og skittentøy.

Tåler vann og har gått et ukjent antall kilometer, og har dermed også fått noen riper i lakken (ingen spesielt synlige). Møbler, klær og vaskemaskin følger med. Modellen kan ha problemer med å få nok hvile grunnet nettverksproblemer (det er vanskelig å komme seg vekk fra nettet). Lades om natten med en god madrass. NB: Ikke prøv å skru på for tidlig om morran.

Interessert? Ta kontakt på PM, så kan vi forhandle oss frem til en god løsning.

hahah, applaus, applaus! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønske om potensiell partner!

88-modell er ute på markedet, til god pris. Her betales det i kokkekunster, sjarm og en god dose humor.

Med på kjøpet følger en noe innpåsliten, tiggende og spretten ulvehund (denne kommer med noe ekstrautstyr).

Det kreves at du som interessert har god erfaring med diskusjoner, oppvask og skittentøy.

Tåler vann og har gått et ukjent antall kilometer, og har dermed også fått noen riper i lakken (ingen spesielt synlige). Møbler, klær og vaskemaskin følger med. Modellen kan ha problemer med å få nok hvile grunnet nettverksproblemer (det er vanskelig å komme seg vekk fra nettet). Lades om natten med en god madrass. NB: Ikke prøv å skru på for tidlig om morran.

Interessert? Ta kontakt på PM, så kan vi forhandle oss frem til en god løsning.

Genialt :icon_redface:

Jeg er forresten singel jeg også hvis noen bryr seg :angel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Altså, hvis dette skal bli noe av må 97% av oss skifte legning her (har trukket fra 1 % som allerede er lespiske og de 1% som finner en mann her og 1% som er menn). Vi jenter er faktisk i overtall selv når det gjelder å ha jegerprøven her inne, så enten må vi skifte legning og hoppe på hverandre eller lete et annet sted.

Therese-pesimist slår til igjen :glare:

Edit: En pesimist er en optimist med erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvis dette skal bli noe av må 97% av oss skifte legning her (har trukket fra 1 % som allerede er lespiske og de 1% som finner en mann her og 1% som er menn). Vi jenter er faktisk i overtall selv når det gjelder å ha jegerprøven her inne, så enten må vi skifte legning og hoppe på hverandre eller lete et annet sted.

Therese-pesimist slår til igjen :glare:

Edit: En pesimist er en optimist med erfaring.

Er vi virkelig bare 1% menn her inne? Skjønner jeg må begynne å bruke mer tid på forumet fremover, dette var oppløftende lesning! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette prosentantallet stemmer jo ikke helt, for finnes et stort antall som ikke har oppgitt kjønn, både gutter og jenter. Men selvfølgelig så er vi et større antall jenter. Må trekke ifra de som har kjæreste også da :icon_redface: (har jo hørt nok av de om dagen syns jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Ehem det skal vel innrømmes at jeg aldri har regna på det, og litt over 1% er det nok, men det er et sterkt flertall av jenter her. Ja, stemmer at vi må trekke fra de som allerede har partner. Vi sløser ikke bort de få mannfolka som er på bigami.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...