Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjærlighetstråden?


Silje og Erika

Recommended Posts

Hoho, så kjekt å vite! Da vet jeg hvem jeg skal tilkalle dersom det trengs å få skikk på han! Selv om jeg ikke håper det blir nødvendig :closedeyes:

Hehe, nå når du har en løsning hvis det skulle bli et problem, så blir det nok aldri aktuelt. Slike ting skjer bare hvis man ikke har noen man kan "sende" på dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 338
  • Created
  • Siste svar
...bare for å sette julestemning i denne tråden også :whistle:

Christmas without you

White Christmas and I'm blue

Like fireworks with no fuse

Christmas without you

The fireplace keeps burning and my thoughts keep turning

The pages of memories of time spent with you

Old Christmas songs we knew and used to make love to

Make it hard to get used to

Christmas without you

Christmas without you

White Christmas and I'm blue

I love you I miss you

So sad but so true

Christmas without you

Like a mystery with no clues

Like fireworks with no fuse

Christmas without you

The sweetest gift I know would be if the new snow

Could fall on your footsteps on this Christmas Eve

The most joyous Christmas if luck could be with us

Would be if Saint Nicholas brought you home to me

Christmas without you

White Christmas and I'm blue

I love you I miss you I need you

So sad but so true

Like a mystery with no clues

Like fireworks with no fuse

Christmas without you

..."Old Christmas songs we knew and used to make love to" ...that would be the day... hahaha

Vet ikke helt hvor mye stemning du sprer med disse sangene dine, men :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm a bitch,

I'm a lover,

I'm a child,

I'm a mother,

I'm a sinner,

I'm a saint,

and I do not feel ashamed.

I'm your hell,

I'm your dream,

I'm nothing in between.

You know you wouldn't want it any other way.

I'm a bitch,

I'm a tease,

I'm a goddess on my knees.

When you hurt,

When you suffer,

I'm your angel undercover.

I've been numb,

I'm revived

Fjern I'm a mother, så kanskje det stemmer? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm a bitch,

I'm a lover,

I'm a child,

I'm a mother,

I'm a sinner,

I'm a saint,

and I do not feel ashamed.

I'm your hell,

I'm your dream,

I'm nothing in between.

You know you wouldn't want it any other way.

I'm a bitch,

I'm a tease,

I'm a goddess on my knees.

When you hurt,

When you suffer,

I'm your angel undercover.

I've been numb,

I'm revived

Fjern I'm a mother, så kanskje det stemmer? ;)

Tja, kanskje...

Men altså, hvorfor driver dere med å endrer nicket for tiden? Ser at Peers også har gjort det!

Skjer det ting på chatten som får dere til å endre det eller hva er det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha "gifta bort" en kompis av meg. Nå har han sagt en stund at han savner ei god jente han kan bli glad i, men han har liksom aldri funnet ei. Han trenger ei skikkelig gla`jente. Alder er ikke så viktig, bare det macther på det mentale plan. For kompisen min er en 63-mod, men er vel som en guttunge på tjue iblant.

Kompisen min har hatt flere engelsk settere, men er uten hund for tiden. Han liker jakt og frivluftsliv, røyker og tar seg en dram i blant. Han trives helst på en venners venners fest framfor en tur på byen. Han kjøre mc og drar mye på mc-treff i sommersesongen. Så du bør kle skinnbukser bra :lol: Han har barn fra tidligere forhold, og er glad i barn. Men han ønsker ikke å bli småbarnspappa igjen. Som han sier; nå er han blitt bestefar, så da får han låne smårollingene der :P

Han har en jobb han trives i, og bor i landlige omgivelser. I tillegg har han et ganske attraktivt utseende. Men det er han ikke helt klar over selv... Stjernetegnet hans er vannmannen, så han er en mann som kan vise følelser og liker å vise sin kjærlighet overfor den kvinnen han liker. Om du er formfull eller liten, han mener at personligheten til en kvinne gjør henne til den vakreste han har sett!

Nå har det seg sånn at han er en ekte sørlending og det vil han helst forbli. Så fint om du er flyttbar, dersom kjemien stemmer.

Eneste som er med denne kontaktannonsen, er at han ikke er klar over at jeg har skrevet den. Men så fort jeg får inn en privat mld, så blir den overlevert til han, slik at han kan se at det er kvinnfolk der ute som ønsker en skikkelig MANN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Nå kan jeg melde meg ut herfra :D:D (så en konkurrent mindre) *ler*

Å det stemmer jo frøken! Gratulerer! Var det han eldste eller han yngste? Og hvem av dem skal kanskje bli far? *litt forvirret her*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Monica :D

Takk :D

Å det stemmer jo frøken! Gratulerer! Var det han eldste eller han yngste? Og hvem av dem skal kanskje bli far? *litt forvirret her*

Den eldste selvfølgelig :D Sa han var for god til å gis bort. Den yngste var ikke noe å samle på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det virker jo som at de det er snakk om i artikkelen tar godt hensyn til valpenes behov og utøver god dyrevelferd, og det er vel og bra. Uansett synes jeg det er skummelt med slike trender som involverer dyr, spesielt fordi man aldri vet hvordan det kan utvikle seg. Med en såpass stor etterspørsel, kan vi liksom ikke se bort ifra at det kan skapes mange useriøse aktører som ikke setter valpenes velferd i absolutt første rekke. Forholdene man har sett i utlandet som blir beskrevet i artikkelen er jo ren tortur…
    • Hvis han gjør fra seg rimelig raskt om morgenen så tenker jeg at han faktisk må ut da. Du sier ikke hvor ung, men det kan ta litt tid før de lærer seg å sove hele natta. Men det kan være at han også bare har behov for å røre litt på seg eller bytte liggested, så jeg ville prøvd uten bur.
    • Kast buret på søppeldynga der det hører hjemme.  Her er det ingen som står opp ‘før tiden’ med mindre det er snakk om dårlig mage eller lignende . De sover da også i sengen eller i kurver på gulvet for de som ønsker det.
    • https://www.nrk.no/stor-oslo/valpeyoga-har-kommet-til-norge-_-dyrebeskyttelsen-vil-ha-forbud-1.16816919 Pengegriske ‘grundere’ utnytter små hvalper til inntjening. Tragisk å se at over 40 % svarer at de vil benytte seg av tilbudet. Kanskje ikke overraskende når man ser hvor mange som stadig anskaffer seg vandrende lidelseshistorier på fire ben ..  Håper Dyrebeskyttelsen får gjennomslag her. 
    • Et lite problem, men kanskje noen har et tips eller to?  Har en unghund som våkner litt tidligere enn jeg ønsker på morgenen. Han våkner opp mellom 05.30 og 06.30. Før jeg fikk hunden våknet jeg av meg selv og sto opp en gang mellom 06.30 og 07.00. Tidsmessig er ikke dette noe stort problem, jeg får sove nok selv om jeg står opp 05.30. Jeg ønsker imidlertid ikke å stå opp før jeg må. Vil heller ha den timen på kvelden. Han pleier å sovne av seg selv på kvelden og vi legger oss rundt kl 22. Luftetur umiddelbart før han legger seg for natta. Har prøvd å ha han våken lenger, men det hjelper lite, det er bare jeg som får mindre søvn da. Hunden våkner og starter med å bevege seg litt i buret, strekke seg, og etter litt tid blir det piping/klynking. Jeg pleier å våkne da og han slutter med lyder når han vet at han har greid å vekke meg. Hvis ikke jeg våkner(svært sjeldent) så begynner han å bjeffe. Jeg er ganske sikker på at dette er noe jeg kunne løst ganske lett med ignorering og at jeg venta han ut. Utfordringen min er at jeg bor i blokk og har naboer jeg ikke ønsker å forstyrre med lengre bjefferunder på morgenen. Han lager nok lyd ellers. Vi pleier å ta en rask tur ut når han våkner, og da både tisser og bæsjer han ganske raskt. Rett inn igjen. Jeg er heller ikke helt sikker på om han da våkner fordi han må på do, eller om det er et potensiale for litt mer sammenhengende søvn. Han har fint greid å dressere meg til å stå opp litt før jeg vil, men jeg har latt det skje da det er viktigere for meg å ta hensyn til naboenes velferd.  Er det noen som har noen tips til hvordan man kan få hunden til å sove litt lengre på morgenen?   
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...