Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff i Bærum/Oslo?


Oscar ll

Recommended Posts

det er det samme for meg, jeg kan til søndagen, men om det blir neste søndag må jeg bare se det litt ann... kan ikke svare helt sikkert før til uken..

skjønner :) for meg passer det absolutt ikke denne søndagen i allefall. men jeg skal til hamar neste lørdag, og still rut BC'en min, så må jo se litt an etter togturn opp og ned og alt dette, om åssen han er på søndagen. men regner med at det går greit jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

NEEEEI..

Skal jo på sånn bruksdag i Vestmarksetra med hundekurset neste søndag, 25. november.

Uff, det hadde jeg helt glemt! Beklager så utrolig mye .. Men om jeg skal være med da, så det bli itt senere.

uff. dette var jo bare nesten litt tragisk :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_cry: høres ut som det kommer til å komme noen for meg ;P

Men kan ikke folk si når det passer da.. tid liksom, sånn at jeg lizzm vet litt her.. xD

Og er det greit for alle at vi tar det på ''hundetreff'' innheiningen ved semsvannet?(eller hva det heter)

Hundejordet... Det er "stengt" for vinteren tror jeg, gjerdet øverst er iallefall tatt bort. Er jo fullt mulig å slippe hunden sin der selvom det ikke er gjerde. Semsvannet passer iallefall veldig bra, ikke så langt å gå for meg ^_^ Når passer det for folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundejordet... Det er "stengt" for vinteren tror jeg, gjerdet øverst er iallefall tatt bort. Er jo fullt mulig å slippe hunden sin der selvom det ikke er gjerde. Semsvannet passer iallefall veldig bra, ikke så langt å gå for meg ^_^ Når passer det for folk?

Men hvis hundejordet er stengt så gjør ikke det så mye nei.. Fordi vi kan jo bare slippe de mellom begge portene hvor kuene pleide å stå.. :) Alle dyrene er jo inne nå..

Men sa litt feil i forrige post når jeg sa at alle Søndagene fremover passet for meg.. :icon_redface:

Konfimerer meg nemlig den 2 desember..

Vet at jeg gjør alt veldig vanskelig nå.. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som bor i Rykkinn området eller? Er så lite hunder å sosialisere Bailey med her...:D

Jeg bor ikke så langt unna ;)

Og det hadde ikke skadet hvis Wapa møtte litt flere hunder.. ;P

Hun har jo aldri noen å leke med :'/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...