Gå til innhold
Hundesonen.no

Gjeterhundkurs


Oscar ll

Recommended Posts

Jeg ville jo gjerne, sendt en del mail men Alexander, men tror nok jeg må droppe det. Ser det ut til. Vanskelig når mamma ikke gadd å kjøre denne helgen! Men håper han får nytt kurs i løpet av 2008.. Og da har jeg nok lappen og bil i orden å, så da blir det ikke så vanskelig :(

Og vil jo ha masse penger på hamar så jeg kan gå bersjherk :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var skikkelig morsomt :icon_redface: Har skrevet om det i bloggen, for både Lørdagen og Søndagen !

Alexander er utrolig flink altså ! Tror egentlig jeg og Oskar var en litt komisk ekvipasje da. :lol:

Jeg hadde aldri gjort dette før, og Oskar begynte hele greia med å bite sauene i rumpa fordi

han ble fustrert :lol: Men Alexander var veldig flink til å forklare og vise, så vi fikk det faktisk

veldig bra til på Søndagen, og vi fikk til og med utgang til begge sidene ! Er stolt av han jeg !

Det er ett kurs å anbefale på det sterkeste for alle border collie folk, og andre "hobby"gjetere !

Jeg er i allefall bitt av gjeterbasillen ! Yoho, ikke lenge til neste kurs ;) GLeder oss så masse !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes bra ut :icon_redface: Var opptatt i helgen (sånn egentlig), men min venninne var der. Og tror ho var fornøyd ho også.

Var det hu med den litt hissige, store hannbikja ? ;) Med massemasse pels ? :lol:

Veldig fin hund i aff, men likte ikke min da. Hehehe..

Men du har trent for Alexander før du så jeg :lol: Ah, syntes Rex er så utrolig nydlig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kan du det? si ifra her da :icon_redface:

Du burde egentlig bare sende en mail til han ! Har snakka litt frem og tilbake nå, og han ville at jeg skulle komme hjem til han så det bare ble meg og Oskar, og ikke alle de andre, om du skjønner. Han gjør nok antakeligvis det med deg og din hund også :lol: Da blir det heller ikke 1,5-3t!! å vente mellom hver gang du skal ut å gjete ! :lol:

Men han er utrolig flink altså, absolutt verdt å prøve å trene for han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det hu med den litt hissige, store hannbikja ? :icon_redface: Med massemasse pels ? :lol:

Veldig fin hund i aff, men likte ikke min da. Hehehe..

Men du har trent for Alexander før du så jeg ;) Ah, syntes Rex er så utrolig nydlig !

Det er nok ho ja.

Jeg har prøvd litt før ja, og takk for ros. Rex er jo vakker. :lol: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde egentlig bare sende en mail til han ! Har snakka litt frem og tilbake nå, og han ville at jeg skulle komme hjem til han så det bare ble meg og Oskar, og ikke alle de andre, om du skjønner. Han gjør nok antakeligvis det med deg og din hund også :P Da blir det heller ikke 1,5-3t! å vente mellom hver gang du skal ut å gjete ! :lol:

Men han er utrolig flink altså, absolutt verdt å prøve å trene for han :P

Den er god! Da skal jeg sende han en mail..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

:lærer: Ok, hvis dere er oppdatert om noen kjæresterigreier som dette høres ut som, så er dette feil tråd å legge det i. Hvis dette er noe som omhandler gjeting (som det burde være i denne tråden) så er det på riktig sted og hvis det som ett tredje alternativ omhandler kjæresterier og gjeting i kombinasjon:

GI OSS DETALJER, NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lærer: Ok, hvis dere er oppdatert om noen kjæresterigreier som dette høres ut som, så er dette feil tråd å legge det i. Hvis dette er noe som omhandler gjeting (som det burde være i denne tråden) så er det på riktig sted og hvis det som ett tredje alternativ omhandler kjæresterier og gjeting i kombinasjon:

GI OSS DETALJER, NÅ!

Det ble nok gjeting OG kjæresteri :icon_redface:

(må virkelig beklage OT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...