Gå til innhold
Hundesonen.no

Kobbel


kobbel  

35 stemmer

  1. 1.

    • Fleksibånd
      1
    • Lærkobbel
      16
    • Nylon/stoff kobbel
      14
    • vanlig tau
      1
    • annet (fortell)
      3


Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Jeg bruker sånnt nylonkobbel med 3 ringer på som jeg kan regulere lengden med. Det er to kroker på den. Fant ikke et bilde av samme kobbel, men noe som lignet litt. Det er ikke samme kroker på mitt som på bildet.. Det er veldig kjekt pga at man kan korte inn når man går i byen eller ha det langt når man er på tur. Er veldig fornøyd. Og det er veldig lett å feste hunden rundt omkring. Det beste jeg har hatt til nå. :) Og hvis man vil kan man feste en til hund på! :)

kobbel.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette på den ene hunden:

Digitale-bilder002.jpg

og dette på den andre:

Digitale-bilder003.jpg

Liker det siste best fordi det har ringer som man kan bytte hvor stort hådntak skal være, hvor langt båndet skal være og er smart under trening for man bare hekter det lett rundt ett tre eller en stolpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker sånnt nylonkobbel med 3 ringer på som jeg kan regulere lengden med. Det er to kroker på den. Fant ikke et bilde av samme kobbel, men noe som lignet litt. Det er ikke samme kroker på mitt som på bildet.. Det er veldig kjekt pga at man kan korte inn når man går i byen eller ha det langt når man er på tur. Er veldig fornøyd. Og det er veldig lett å feste hunden rundt omkring. Det beste jeg har hatt til nå. :) Og hvis man vil kan man feste en til hund på!  :D

Jeg har også sånn regulerbart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg pleier å bruke dem i senga sammen med Anders  :)

Det var det jeg tenkte at dette var noe dominatrix leketøy eller noe :P Du kan godt få låne trusa med fransk åpning av meg hvis du vil!! Tror den vil stå til støvlene!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker lær til fibi og nylon (med flere kroker) eller flexi til Solo når vi er flere på tur eller jeg bare har med en av dem. Men når jeg går alene bruker jeg sånn skjøt på nylon båndet så jeg kan ha begge i samme bånd. det lær båndet vi har har vi hatt i 20 år. Det er kjempe sterkt. Men når vi fikk en hund til så kjøpte vi et lær bånd til, men det røyk etter 2 uker.. Noen sånne bånd er skikkelig dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...