Gå til innhold
Hundesonen.no

2 x CACIB og Svensk vinner på en helg.


Calina

Recommended Posts

"Helga etter nyttår arrangerer Västra Kennelkluben "My Dog" som er det störste hund-arrangementet i vinter.

Da kan man på fredag 4 januar delta på Internasjonal CACIB-utstilling og lördag den 5 januar väre med på Svensk Vinnare."

-fant denne jeg - høres jo kjekt ut dette da! Noen som skal ? :kiss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sterkt vurdert det, men Talli er 1 dag for ung til å stilles på søndagen. Jeg har liksom det meste på Blaze og hun begynner å røyte nå og er kanksje/muligens/antagelivis ikke fullpelset innen den tid.

Vi får se, pm har ikke gått ut enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet rett og slett ikke - må sette meg inn i reglene for svenske utstillinger - jeg vet at gutten min ikke kan få cert, men kan man prøve på en tittel fordi om man ikke går i bruksklasse?

Og så er det disse fjella man skal over da..sukk...-jeg tror snart at et småfly er bedre for meg enn en stasjonsvogn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at de har lagt to så store utstillinger så nært i tid. Hvis man skal manne seg opp å dra på Nordisk i Stockholm 15.-16. desember, blir det litt voldsomt å skulle dra til Gøteborg bare 3 helger senere.... Men det hadde vært moro å prøve seg på SV også, da.... Men 2 svensketurer på den årstiden frister ikke veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at de har lagt to så store utstillinger så nært i tid. Hvis man skal manne seg opp å dra på Nordisk i Stockholm 15.-16. desember, blir det litt voldsomt å skulle dra til Gøteborg bare 3 helger senere.... Men det hadde vært moro å prøve seg på SV også, da.... Men 2 svensketurer på den årstiden frister ikke veldig mye.

Så enig, så enig !Jeg skulle så gjerne vært med og slåss om en NORDJV tittel,men jeg kommer meg ikke over fjellet to ganger på så kort tid....-syns de burde tatt det i betraktning at det er to tittel utstillinger,og lagt de litt lenger fra hverandre i tid...men hva søren - det er jo svensker vi har med å gjøre.... :D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er nok for å rekke alt på et år - de har tross alt VV til sommeren også, og 010108 er per definisjon starten på et nytt utstillingsår, med nye vinnersjanser og tittelmuligheter. Det hadde sikkert blitt bråk om SV var lagt til en eller annen juniutstilling. Og utstillingen i Göteborg i januar har tross alt fått et meget godt rykte på seg for å være godt arrangert og en bra utstilling. Det er jo også et greit kriterie for en vinnerutstilling.

De synes sikkert også at det er hyggelig å få en vinnerutstilling de som bor på den kanten av Sverige, et godt stykke unna Stockholm. Sikkert mange dansker og andre europeere som synes dette var praktisk og hyggelig også.

Til lags åt alle kan ingen gjera!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er nok for å rekke alt på et år - de har tross alt VV til sommeren også, og 010108 er per definisjon starten på et nytt utstillingsår, med nye vinnersjanser og tittelmuligheter. Det hadde sikkert blitt bråk om SV var lagt til en eller annen juniutstilling. Og utstillingen i Göteborg i januar har tross alt fått et meget godt rykte på seg for å være godt arrangert og en bra utstilling. Det er jo også et greit kriterie for en vinnerutstilling.

De synes sikkert også at det er hyggelig å få en vinnerutstilling de som bor på den kanten av Sverige, et godt stykke unna Stockholm. Sikkert mange dansker og andre europeere som synes dette var praktisk og hyggelig også.

Til lags åt alle kan ingen gjera!

Nei, noen juni utstilling hadde jeg ikke i tankene-men hva med februar? DET er en fin mnd det... :D

Nåja. gjort er gjort,og elg er elg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...